مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج طارم خوشپخت در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای جامع خرید برنج طارمتاثیر بسته بندی در فروش برنج طارمفرایند تولید و بسته بندی برنج طارمپخش مستقیم برنج طارم خوشپخت

قیمت برنج طارم خوشپخت در ایران با توجه به کیفیت عطر و طعم آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت برنج طارم شیرودی و قیمت برنج طارم سنگی می توانید با مشاوران این مرکز از طریق مراجعه به بخش “تماس با ما” این مرکز اطلاع پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بیشتر با خود این محصول و نحوه تولید و بسته بندی برنج طارم آشنا کنیم‌.

راهنمای جامع خرید برنج طارم

برنج طارم یکی از معروف ترین برنج ها در بازار برنج ایران است. دلیل محبوبیت بالای این برنج، ماندگاری بالای این محصول است. بهترین مکان ها برای کشت برنج سه استان شمالی کشور( مازندران_ گیلان_ گلستان) است زیرا از نظر رطوبت و دما و خاک در بهترین و ایده آل ترین حالت هستند. رنگ دانه در برنج طارم سفید متمایل به کرم و شکل ظاهری بلند و دانه قلمی است.

راهنمای جامع خرید برنج طارم

طول خام دانه ۷/۶ میلی متر و بعد از پخت به ۱۳میلی متر می رسد. برنج طارم هاشمی در مقایسه با برنج طارم سنگی یا برنج طارم عطری درشت تر است و پخت بیشتری دارد. برای تشخیص عطر و طعم برنج یک مشت کوچک از آن را میان کف دو دست خوب بمالید و روی آن با دهن بدمید و ها کنید و سپس بو بکشید؛ اگر برنج عطر داشته باشد خودش را نشان می دهد.

یک راه دیگر برای تشخیص عطر و طعم برنج این است که می توانید چند دانه برنج را در دهان ریخته و بجوید تا عطر و طعم آن را حس کنید. بیشتر برنج های موجود در بازار دارای دانه های شکسته می باشند. این دانه های شکسته بعد از پخت باعث کاهش کیفیت برنج می شوند. اگر میخواهید برنجی یک دست و بدون نیم دانه داشته باشید؛ مقداری از آن را کف دست ریخته و سپس دقت کنید که از میان دانه ها چند درصد نیم دانه است. یک دست بودن برنج اهمیت زیادی دارد و برنج مخلوط را نمی توان خوب از آب درآورد.

تاثیر بسته بندی در فروش برنج طارم

یکی از چالش ها و دغدغه هایی که شرکت های چاپ، تبلیغات و بسته بندی مواد غذایی همواره با آن درگیر هستند، چالش عدم تمایل و رغبت تولید کننده های برنج ایرانی به استفاده از کیسه برنج و بسته بندی های صنعتی و سفارشی است. بیشتر تولید کننده های برنج هنوز به این موضوع دست یافته اند که صرف هزینه برای کیسه برنج نه تنها بی فایده نیست، بلکه ارزش های بسیار زیادی دارد که در بلندمدت به تولید سود بیشتر منجر می شود.

تاثیر بسته بندی در فروش برنج طارم

با استفاده از کیسه برنج سفارشی شما در اصل به تداوم ماندگاری برند و نام تجاری خود در ذهن خریدار کمک خواهید کرد. با استفاده از کیسه برنج طراحی شده و سفارشی، می توانید با قدرت بیشتری در بازار برنج حضور داشته باشید و کسی نتواند به قلمرو کسب و کار برنج شما تخطی کند.

یکی دیگر از دلایلی که نشان می‌دهد شما باید از کیسه‌های برنج صنعتی و سفارشی برای محصول خود استفاده کنید، احترام نهادن به نگاه و سلیقه مشتری است. مشتری به ارزش و سلیقه بیشتر بها می‌دهد. در نهایت کالایی منتخب برگزیده مشتری خواهد بود که بسته بندی، طراحی و چاپ زیبا و مورد پسند تری نسبت به نمونه های همسان داشته باشد و برای آن هزینه بیشتری صرف خواهد کرد.

فرایند تولید و بسته بندی برنج طارم

از گونه‌های مختلف برنج ایرانی، برنج طارم از معروف ترین و خوش پخت ترین و با کیفیت ترین انواع برنج هستند. برنج طارم به دلیل کیفیت بالای پخت، همواره در سبد غذایی مصرف خانوارهای ایرانی بوده است. برنج همواره در تاریخ نقشی در تغذیه ایرانیان داشته است. شمال ایران و استان مازندران از بزرگ ترین و مهم ترین پایگاه های تولید برنج در ایران هستند.

کیفیت برنج ایرانی همواره برای تولید کننده های آن یک دغدغه اساسی بوده به واسطه همین کیفیت بالا، سهم بالایی در بازار و در میان مردم ایران دارد. فرآیند تولید برنج طارم شامل کاشت، داشت، وجین، شخم زدن، کوددهی، نشاء، سم پاشی و برداشت است. مرحله کاشت شامل آبیاری، شخم زدن، آماده سازی و مسطح کردن زمین کشاورزی، کوددهی، بذر پاشی و نشاء کاری که همان مرحله آخر در فرایند کاشت است، می باشد.

فرایند تولید و بسته بندی برنج طارم

در مرحله داشت مواردی نظیر وجین علف های هرز، آب دهی گیاه و سم پاشی های به موقع در مراحل مختلف آن زمان برداشت را شامل می شود. وجین همان پاک کردن علف های هرز است و با جابجایی خاک و گل منجر به خروج گازهای مضر و تهویه خاک می شود که در رشد گیاه تاثیر مثبت دارد. شخم زدن زمین های کشاورزی برای تولید برنج طارم به سه دسته (یک کل_ دو کل _ سه کل) تقسیم می شود.

یک گل همان شخم‌زدن مرحله اول است که به وسیله تراکتور یا تیلر به اندازه ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر گل زمین را زیر و رو کرده و در شخم بعدی با غوطه ور کردن این گل ها در آب، آن را برای مراحل بعدی شغل آماده می کند. در هنگام آماده سازی زمین قبل از نشاء، زمین های کشاورزی را به اندازه مورد نیاز، باید کود دهی کرد.

بعد از پایان چندین دوره شخم زدن و آماده سازی و مسطح کردن زمین، برای بذر پاشی به میزان مورد نیاز زمین کشاورزی، بذر شالی را باید در خزانه شالی پاشش کرد. به فرایند کاشتن گیاه برنج در زمین، نشاء می گویند. به دلیل اینکه این گیاه همواره در معرض آفت های طبیعی قرار دارد، از سموم شیمیایی متناسب با آن آفت استفاده می شود.

بعد از مراحل کاشت و داشت، به مرحله برداشت که از اوایل مرداد تا اواسط مرداد به طول می انجامد، می رسیم. مرحله برداشت زمانی است که شیره های داخلی پوست شالی سفت شده و به برنج تبدیل شده باشند که در نهایت توسط ماشین های کمباین تراشیده و خرمن کوبی می شود. برنج طارم پس از برداشت به شرکت های بازرگانی فروخته می شود. سپس انواع برنج طارم در بسته بندی کیسه ای با برترین برند وارد بازار می شود

پخش مستقیم برنج طارم خوشپخت

پخش مستقیم برنج طارم خوشپخت

پخش مستقیم برنج طارم خوشپخت در این مرکز با قیمتی مناسب با کیفیت بالا انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی این سایت از قیمت برنج ایرانی طارم درجه یک اطلاع پیدا کنید و این محصول ایرانی با کیفیت و خوش پخت را خریداری نمایید، قیمت برنج طارم مازندران در این سایت بسیار مناسب است چرا که به صورت مستقیم عرضه و به دست مشتری می رسد پس اگر شما هم قصد خرید دارید می توانید به سایت مراجعه و به هر مقدار که می خواهید خرید خود را ثبت سفارش کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *