مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج شمال در شهرستان ها

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت روز برنج طارم در مازندرانقیمت فروش برنج شمال در شهرستان ها چقدر باید باشد؟
خرید برنج فجر

قیمت خرید و فروش برنج شمال در شهرستان های مختلف ایران نسبت به شهرهای شمالی متفاوت است. اما میزان اختلاف قیمت و علت آن چیست؟ قیمت واقعی و منصفانه قیمت برنج شمال در شهرستان چقدر باید باشد؟

قیمت برنج شمال در شهرستان ها

قیمت روز برنج طارم در مازندران

در استان مازندران به مانند استان های گیلان و گلستان برنج های اصیل مختص همان منطقه کشت و برداشت می شود. برنج های اصیل مازندران شامل برنج طارم، امراللهی یا بینام، فجر، شیرودی و ندا است.

قیمت روز برنج های اصیل ایرانی در هر منطقه از مازندران ممکن است متفاوت باشد. پس انتظار داریم قیمت فروش برنج ایرانی در شهرهای مختلف و در مناطق مختلف ایران با یکدیگر فرق داشته باشند.

قیمت روز برنج طارم در مازندران

بسیاری از مشتریان می توانند با دریافت قیمت روز برنج های مختلف ایرانی از گران یا ارزان بودن قیمت برنج در شهرستان آگاه شوند.

یعنی قیمت پایه و واقعی برنج ایرانی در استان های شمالی اتفاق می افتد. زمانی که شالی بصورت مستقیم به برنج سفید تبدیل شده و سپس سورت و بسته بندی می شود.

در میان برنج های اصیل مازندران برنج طارم در جایگاه ویژه ای قرار دارد. محبوبیت بالای برنج طارم بخاطر عطر و پخت و از همه مهمتر بخاطر طعم بینظیر این برنج کیفی است.

در کنار کیفیت بالای برنج طارم مازندران، قیمت برنج طارم نسبتا مناسب نیز می باشد.

قیمت فروش برنج طارم در مازندران نسبت به قیمت آن در شهرستان مسلما متفاوت خواهد بود. زیرا در این میان برخی از هزینه های اضافی تا رسیدن برنج به دست مصرف کننده نهایی وجود خواهد داشت. مانند:

۱٫ هزینه بارگیری و حمل برنج تا شهرستان

۲٫ هزینه اضافی بابت سود دلال و واسطه های احتمالی

۳٫ هزینه تخلیه برنج در انبار مقصد

۴٫ هزینه اجاره مغازه یا انبار

۵٫ حاشیه سود فروشنده برنج

۶٫ و …

عوامل فوق باعث می شوند تا قیمت تمام شده برنج شمال در شهرستان به میزان زیادی افزایش یابد.

قیمت روز برنج طارم در مازندران

اما اگر قیمت روز برنج طارم در مازندران را می خواهید کافیست با ما تماس بگیرید. زیرا قیمت ها همواره در حال تغییر هستند.

قیمت فروش برنج شمال در شهرستان ها چقدر باید باشد؟

با توجه به عوامل ذکر شده فوق در ارتباط با افزایش یافتن قیمت برنج ایرانی در شهرستان، مشتری انتظار قیمت بیشتری در شهرستان نسبت به شمال دارد.

همیشه بحث قیمت واقعی و منصفانه برنج شمال در شهرستان و حتی در مراکز عمده فروشی برنج در شمال مطرح بوده است. اما واقعا در شهرستان ها برنج ایرانی با چه قیمتی باید معامله شود؟

دقت داشته باشید که قیمت برنج به مانند قیمت کالاهایی همچون طلا نرخ مشخص و دقیقی ندارد. قیمت خرید و فروش برنج ایرانی همیشه در یک محدوده بصورت توافقی بوده است.

قیمت فروش برنج شمال در شهرستان ها چقدر باید باشد؟

در این میان پارامتر کیفیت بسیار حیاتی است. مشخص است که هر چقدر کیفیت برنج بالاتر باشد انتظار داریم قیمت بالاتری داشته باشد.

مثلا در سال ۱۴۰۰ در برج ۵ همزمان با برداشت برنج ایرانی در مازندران قیمت برنج طارم درجه یک تقریبا ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان بوده است. این قیمت در بازرگانی برنج توسکا اعلام شده بود.

اما قیمت همین برنج در تهران با همین برند تقریبا ۴۲ هزار تومان معامله میشد. این اختلاف قیمت تقریبی ۵ هزار تومانی بخاطر عواملی بود که در بخش قبلی لیست شده بود.

سعی کنید برای خرید ابتدا قیمت روز برنج ایرانی را از مراکز عمده فروشی برنج در مازندران دریافت نمایید. سپس با در نظر گرفتن هزینه های ذکر شده در بخش قبلی به منصفانه بودن یا نبودن قیمت برنج در شهر خود پی ببرید.

لیست عمده فروشان برنج در تهران یا هر شهری که هستید می تواند به شما در این امر کمک کند. لیست قیمت روز برنج از عمده فروشان شما را به قیمت برنج شمال نزدیکتر خواهد کرد.

سعی کنید برنج را فقط از مراکز فروش قابل اعتماد خریداری کنید. تا برنج با کیفیت بالا و با قیمت مناسب خریداری کرده باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.