مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج خوشپخت ایرانی اصل

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی برنج خوشپخت ایرانیقیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی

فروش عمده انواع برنج خوشپخت ایرانی که مخصوص آشپزخانه و سرآشپز ایرانی میباشد در بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده در تناژ بالا انجام میشود. انواع برنج خوشپخت ایرانی ارزان قیمت در فروشگاه برنج توسکا به صورت مستقیم از کشاورز عرضه میشود.

قیمت برنج خوشپخت ایرانی  اصل

معرفی برنج خوشپخت ایرانی

بسیاری از مشتریان برنج های ایرانی کلمه برنج خوشپخت را بسیار شده اند. ولی برنج خوشپخت یکی از گونه های برنج های ایرانی یا شمالی نمیباشد بلکه یک صفت برای برخی از برنج های ایرانی میباشد.

برنج خوشپخت ایرانی در واقع آن دسته از برنج های ایرانی میباشد که مخصوص سرآشپزها میباشد. این نوع از برنج های ایرانی عموما پس از پخت به صورت مجلسی و دانه بلند در می آیند.

معرفی برنج خوشپخت ایرانی

در این مقاله قصد داریم تا در مورد کیفیت برنج خوشپخت و قیمت به روز برنج خوشپخت صحبت کنیم.

در استان مازندران انواع برنج های ایرانی دانه بلند و دانه کوتاه کشت میشود. برخی از این برنج ها بعد از پخت به قدری ری میکنند که کاملا به صورت مجلسی و دانه بلند خواهند شد.

اما یک نوع برنج خاص شمالی نسبت به سایر برنج ها ری و عطر بیشتری دارد؛ در پخت این برنج ایرانی خوشپخت نیاز به مهارت بالایی ندارد. برنج خوشپخت کشت دوم امراللهی همان برنج مخصوص خوشپخت برای رستوران ها و هتل ها میباشد.

در کشور ایران به ویژه در مناطق توریستی اکثر رستوران ها از برنج کشت دوم امراللهی مازندران به عنوان برنج مخصوص سرآشپز خود استفاده میکنند.

معرفی برنج خوشپخت ایرانی

اما در برخی از رستوران ها و آشپزخانه ها از برنج ارزان قیمت تر همچون برنج فجر سوزنی به عنوان برنج خوشپخت استفاده میکنند. برنج فجر سوزنی مخصوص رستوران از آن دسته برنج های شمالی خوشپخت میباشد.

برنج خوشپخت فجر خود نیز به دو مدل فجر محلی و فجر گرگان تقسیم میشود؛ برنج فجر گرگان به علت اینکه نسبت به فجر محلی مشتری پسندتر میباشد. از استقبال بیشتری برخوردار است.

در مجموعه برنج توسکا نیز فقط برنج فجر سوزنی گرگان عرضه میگردد. این نمونه از برنج فجر از عطر و پخت بسیار خوبی برخوردار میباشد. برنج فجر سوزنی گرگان به دلیل پاییزه بودن، برداشت برنج در فصل پاییز ری بسیار بالایی دارد.

قیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی

بسیاری از آشپزخانه ها و رستوران ها نیاز سالانه برنج ایرانی را به صورت یکجا خریداری میکنند. یعنی قصد دارند برنج خوشپخت ایرانی را به صورت عمده و به قیمت عمده خریداری کنند.

در خرید برنج خوشپخت دقت شود تا این نوع برنج ایرانی از تامین کنندگان معتبر تهیه گردد. همچنین بایستی قیمت به روز برنج خوشپخت از چندین تامین کننده مختلف در شمال استعلام گرفته شود تا از قیمت واقعی برنج خوشپخت شمالی مطلع شوید.

قیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی

بدیهی است که قیمت عمده برنج خوشپخت در استعلام قیمت ها از طرف تامین کنندگان مختلف یکسان نخواهد بود این تنوع قیمت به علت کیفیت متفاوت برنج خوشپخت میباشد. اگر رستوران ها به دنبال خرید عمده برنج خوشپخت درجه یک با کیفیت بالا هستند. پس نباید انتظار خرید برنج ارزان قیمت را داشته باشند.

به عنوان مثال برنج خوشپخت کشت دوم نسبت به برنج خوشپخت فجر بسیار گرانتر میباشد. این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت کیفیت برنج ها میباشد. همچنین برنج کشت دوم بوجار شده (سه الک شده) نسبت به برنج کشت دوم بوجار نشده (تک الک شده) گرانتر میباشد. حتی قیمت کیسه برنج خوشپخت بر روی قیمت تمام شده برنج خوشپخت تاثیرگذار خواهد بود.

تمامی این پارامتر های بزرگ و کوچک در تعیین قیمت نهایی برنج ایرانی خوشپخت تاثیرگذار هستند. درنتیجه برای خرید عمده و خرده برنج خوشپخت خالص و درجه یک حتما آن را از فروشگاه برنج خوشپخت قابل اعتماد تهیه کنید.

برنج سرآشپزباشی باید ری بالایی داشته باشد. برنج های کشت دوم و برنج فجر این خصوصیت مهم را دارا میباشند. برای دریافت قیمت روز برنج کشت دوم و قیمت روز برنج فجر سرآشپزباشی کافیست با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.