مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت بذر برنج هاشمی گواهی شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

جدیدترین قیمت روز بذر برنج ایرانی تازهخرید بذر گواهی شده برنج از شالیکاران رشتیتهیه بذر مرغوب برنج از بازار بزرگ کشاورزیتوزیع بذر برنج توسکاعرضه بذر اصلاح شده برنج با قیمت مناسب

بذرهای گواهی شده از طریق کشت بذرهای اصیل به دست می آید، که در مراکز تحقیقاتی کشاورزی پس از سال ها تحقیق و مطالعه در
ابعاد مختلف تولید شده اند.
در سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار در کشور، از بذر برنج اصلاح‌شده هاشمی در کشتزارهای مازندران استفاده شد. بذرهای گواهی شده در حقیقت، خالص سازی می شوند. زیرا بذرها از طریق خالص‌سازی، عملکرد بالاتری خواهند داشت و به علت بالابودن خالص بودن، آنها می‌توانند میزان تولید مناسبی را برای شالیکاران به ارمغان بیاورند. اگر شما نیز قصد خرید این بذرها را دارید، جهت آگاهی از قیمت بذر برنج هاشمی با ما همراه باشید.

جدیدترین قیمت روز بذر برنج ایرانی تازه

جدیدترین قیمت روز بذر برنج ایرانی تازه

سالها بود که کشورمان به بذر خالص موجود دسترسی نداشت، و عمدتا جهت داشتن تولید معقول، از بذر برنج فجر و بذر برنج طارم استفاده می کرد. اما بالاخره محققان توانستند، به بذر برنج هاشمی اصلاح‌شده و گواهی‌شده دست یایند و به خالص سازی این بذرها پرداختند.

قیمت روز بذر برنج ایرانی تازه، به خالص بودن یا نبودن نوع بذر، رطوبت پذیری، محل کشت و مولفه های دیگری بستگی دارد. برای دست یافتن به جدیدترین قیمت روز این محصول، می توان به شالیکاران استان، کارخانجات، سازمان جهاد كشاورزي استان، شركت خدمات حمايتي كشاورزي در استان ها و اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي مراجعه کرد.

همچنین، کلیه کارخانجات برنج در سرتاسر ایران، دارای نمایندگی هستند که محصولات تولید شده خود را با قیمتی مناسب، به مشتریان عرضه می دارند. به منظور آگاهی از جدیدترین قیمت بذر برنج ایرانی تازه، همچنین می توان به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش بذر برنج مراجعه کرد و با مشاهده محصولات عرضه شده در این مراکز، و مقایسه قیمت های شرکت های ارائه دهنده، نسبت به خرید اقدام کرد.

خرید بذر گواهی شده برنج از شالیکاران رشتی

خرید بذر گواهی شده برنج از شالیکاران رشتی

در گذشته، اغلب کشاورزان و شالیکارانی که به کشت برنج اشتغال داشتند،به شیوه سنتی به خالص کردن بذر مورد نیاز سال بعد خود اقدام می کردند. آنها قبل از اینکه خوشه های درشت برنج را خرمن کوبی کنند، برنج های سالم را دست چین کرده و برای بذر سال بعد از آنها استفاده می کردند.

امروزه خرید بذر برنج گواهی شده، از شالیکاران رشتی صورت می گیرد که اغلب کار خالص سازی را به کارخانجات واگذار کرده اند. بذر‌های گواهی شده فاقد هر گونه تخم علف هرز، بیماری و آفت هستند. میزان تولید کشاورزان و شالیکاران با استفاده از آنها، افزایش می یابد.

تهیه بذر مرغوب برنج از بازار بزرگ کشاورزی

تهیه بذر مرغوب برنج از بازار بزرگ کشاورزی

سازمان جهاد كشاورزي استان ها با همکاری شركت خدمات حمايتي كشاورزي و اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي، و کمک گرفتن از بخش خصوصي ونیز با مانیتورینگ موسسه ثبت و گواهي بذر و نهال، هر ساله به فرآوری بذر انواع برنج از جمله طارم هاشمی، می پردازند.

 کشاورزان و شالیکاران می توانند جهت تهیه بذر برنج مرغوب، از بازارهای بزرگ کشاورزی، اتحادیه این صنف و نیز جهاد کشاورزی استان ها نسبت به تهیه بذر اقدام نمایند. هر چه بذر برنج خریداری شده مرغوب تر باشد، میزان برداشت برنج تولید شده از آن بیشتر و مرغوب تر خواهد بود.

توزیع بذر برنج توسکا

توزیع بذر برنج توسکا

شالیکاران برنج در شهرهای شمالی کشور، هر ساله کشت برنج را در فروردین و اردیبهشت ماه آغاز می کنند. آنها از انواع بذر برنج برای این کار استفاده می کنند. از جمله انواع بذر برنج مورد استفاده آنها، توسکا هست که می توان جهت خرید آن به کارخانجات و شالیکوبان مراجعه کرد. البته امروزه با وجود اینترنت، برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده راحت تر شده است و خریداران این نوع بذر می توانند به مراکز توزیع کننده این نوع بذر در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی اقدام کنند.

عرضه بذر اصلاح شده برنج با قیمت مناسب

بذر اصلاح شده، بذری است که از طریق گرده افشانی در محیط آزاد و طبیعی، دو رگ گیری، دستکاری ژنتیکی اصلاح شده باشد.  قیمت انواع بذر برنج را می توان از کارخانجات برنج و شالیکاران جویا شد. همچنین در سایت مرکز تحقیقات برنج کشور، قیمت انواع این کالا درج گردیده است. در عین حال شالیکاران می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی از قیمت های مناسب بذرهای اصلاح شده از گونه های هاشمی اطلاع حاصل کرده و نسبت به خرید آن اقدام به عمل آوردند. در بازارهای بزرگ و توسط شالیکارانی که هنوز به شیوه سنتی اقدام به بذرگیری می کنند، نیز این بذرها عرضه و با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد رأی: 5

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.