مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروشگاه برنج شیرودی استخوانی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات برنج شیرودی استخوانیمرکز خرید عمده برنج شیرودی استخوانی
مرکز فروش برنج شمال

مرکز خرید و فروش برنج شیرودی ممتاز در شمال کشور آماده همکاری با ارگان های دولتی، فروشگاه ها، هتل ها، رستوران ها و… میباشد. برای خرید عمده برنج شیرودی استخوانی شمال با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه برنج شیرودی استخوانی درجه یک

خصوصیات برنج شیرودی استخوانی

برنج شیرودی از انواع برنج پرمحصول ایرانی میباشد که در مناطق کوهستانی و سردسیر کشت میشود. با توجه به شرایط خاص رشد و نمو این محصول استان مازندران و گلستان بیشترین میزان تولید برنج شیرودی در کشور را دارند.

برای خرید برنج شیرودی میتوانید به استان مازندران مراجعه کنید که بزرگترین مرکز خرید برنج شیرودی، مجموعه توسکا در این استان واقع شده است. برنج توسکا به عنوان مرکز خرید و فروش انواع برنج شمال توانایی همکاری با ارگان ها، فروشگاه ها، ادارات، آشپزخانه ها، رستوران ها و… را به صورت عمده و در تناژ بالا، در تمام فصول سال دارد.

این برنج خوشپخت ایرانی با ظاهری کشیده و رنگ استخوانی میباشد که بسیار شبیه به برنج طارم میباشد از این رو به آن برنج شیرودی استخوانی میگویند. عطر برنج شیرودی بسیار ضعیف است از طرفی پخت بسیار خوب و مجلسی دارد و برای مصارف خانگی، رستوران ها و کترینگ ها بسیار مناسب است.

خصوصیات برنج شیرودی استخوانی

قیمت عمده برنج شیرودی در بازار خرید و فروش برنج شمال در استان های شمالی کشور تعیین میشود و در بازار شهر های دیگر به دلیل وجود واسطه و فروش غیر مستقیم با افزایش قیمت رو به رو خواهد شد.

در استان مازندران، فروش برنج شیرودی و کشت آن در شهر های نکا و بهشهر بیشتر انجام میشود و به همین سبب تاجران و فروشنگان این مناطق قیمت برنج شیرودی را تعیین میکنند. بنابراین بازار فروش برنج شیرودی در این مناطق همیشه فعال است.

برای دریافت قیمت عمده برنج شیرودی ممتاز میتوانید با مجموعه برنج توسکا در ارتباط باشید تا قیمت دقیق این محصول را دریافت نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت روز این محصول به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید.

مرکز خرید عمده برنج شیرودی استخوانی

استان مازندران به عنوان اولین قطب کشت برنج شیرودی استخوانی و مرکز خرید عمده برنج شیرودی ارزان شناخته میشود. برنج شیرودی ظاهرا شبیه به برنج طارم هاشمی مازندران میباشد به همین دلیل برای خرید این محصول باید دقت کنید تا گرفتار افراد برنج قاطی و مخلوط شده نشوید.

برای خرید برنج شیرودی درجه یک به صورت عمده بهتر است این برنج را از مرکز خرید و فروش برنج ایرانی که قابل اطمینان است، تهیه کنید. برنج شیرودی به دلیل پخت مناسبی که دارد در مصارف رستوران ها، هتل ها، کترینگ و… بسیار مناسب است.

مرکز خرید عمده برنج شیرودی استخوانی

همانطور که گفته شد، شباهت زیاد برنج شیرودی با برنج طارم امکان مخلوط شدن این دو برنج را بسیار بالا میبرد. از این رو اگر قصد خرید برنج طارم استخوانی معطر را دارید بهتر است این دو برنج را به خوبی بشناسید تا در هنگام خرید به راحتی این دو برنج را شناسایی نمایید.

برای خرید برنج شیرودی میتوانید به استان مازندران مراجعه کنید که بزرگترین مرکز خرید برنج شیرودی، مجموعه توسکا در این استان واقع شده است. برنج توسکا به عنوان مرکز خرید فروش انواع برنج شمال توانایی همکاری با ارگان ها، فروشگاه ها، ادارات، آشپزخانه ها، رستوران ها و… را به صورت عمده و در تناژ بالا، در تمام فصول سال دارد.

همچنین امکان خرید اینترنتی برنج شیرودی استخوانی در مازندران به صورت عمده در سایت رسمی توسکا برای مشتریان قابل انجام میباشد. تا تاجران و فروشندگان برنج شیرودی در شهرستان ها بتوانند این برنج را در تناژ بالا و با قیمت ارزان تهیه نمایند.

ما برای خرید عمده برنج شیرودی ممتاز به مشتریان پیشنهاد میدهیم تا ابتدا بسته نمونه ۱۰کیلویی از برنج شیرودی را دریافت کرده و پس از تایید نمونه برنج، در هر تناژی از همان بار برنج برای مشتریان ارسال شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.