مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عمده فروشی برنج نیم دانه طارم

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاوت برنج نیم دانه طارم با دیگر برنج هابازار خرید برنج نیم دانه طارم
برنج نیم دانه معطر

برنج نیم دانه به برنجی گفته می شود که در مراحل شالی کوبی در کارخانه دچار شکستگی می شود و دانه های سالم به دو قسمت تقسیم می شوند. این محصول از انواع مختلف برنج به دست می آید. برنج نیم دانه طارم از ارقام با کیفیت این محصول است که پخت و طعم بسیار خوب و قیمت ارزان تری نسبت به برنج های با کیفیت دیگر دارد. عمده فروشی برنج نیم دانه طارم با قیمت بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه انجام می شود.

تفاوت برنج نیم دانه طارم با دیگر برنج ها

تفاوت انواع برنج در عطر و طعم، نحوه ی پخت و شکل ظاهری برنج است و حتی گاهی تشخیص آن برای افراد بسیار دشوار است.

تفاوت برنج نیم دانه طارم با دیگر برنج ها

برنج طارم از نوع کم محصول و برنج با کیفیت است که دانه های کوتاه قدی دارد اما عطر و طعم آن فوق العاده است و پخت و ری کشی خوبی دارد. این محصول بعد از پخت نرم و دانه دانه می شود و ماندگاری بالایی دارد.

نیم دانه طارم نیز پخت بسیار خوب و طعم عالی و قیمت مناسبی دارد و برای مصارف روزانه مناسب است. شما می توانید از برنج نیم دانه طارم در تهیه ی شیربرنج، شله زرد و انواع دسر خوشمزه استفاده کنید. بعضی از افراد نیم دانه طارم را با برنج های دیگر مخلوط می کنند تا هم طعم خوبی به برنج بدهند و هم از لحاظ مالی صرفه جویی کرده باشند.

بازار خرید برنج نیم دانه طارم

خرید برنج درجه یک و اصل و تشخیص آن در بازار برنج کار بسیار دشواری است. از این رو امکان تقلب در عرصه ی برنج وجود دارد و افراد سودجو برنج بی کیفیت را با نام برنج اعلا به فروش می رسانند. برنج اصل ایرانی با کیفیت معمولا گران تر از ارقام دیگر است. برنج طارم اعلا نسبت به سایر برنج های درجه یک از قیمت پایین تری برخوردار است، در حالی که بسیار شبیه برنج های اعلای ایرانی است.

بازار خرید برنج نیم دانه طارم

قیمت برنج نیم دانه طارم بسیار ارزان و مناسب است و تقاضا و استقبال زیادی از آن می شود ، از این رو بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق است. استفاده از برنج نیم دانه طارم برای مصرف روزانه بسیار ارزشمندتر از مصرف برنج های خارجی مصنوعی است.

برای خرید برنج نیم دانه اصل می توانید به نمایندگی های مجاز این محصول در شهرهای شمالی و بعضی از شهرهای دیگر مراجعه کنید. و اگر امکان خرید حضوری ندارید، می توانید به سایت های اینترنتی این نمایندگی ها بروید و نیم دانه طارم اصل را سفارش دهید و با قیمت ارزان به صورت عمده و خرده خریداری کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.