مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عمده فروشی برنج شیرودی در شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج شیرودی ممتازفروش عمده برنج شیرودی در مازندران

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین عمده فروشی برنج شیرودی شمال با عرضه مستقیم برنج از کشاورز با قیمت ارزان این محصول را به صورت عمده به مشتریان ارائه میدهد.

قیمت برنج شیرودی ممتاز

برنج شیرودی از انواع برنج های پرمحصول ایرانی است که نسبت بهب برنج های کیفی و کم محصول به قیمت ارزان تری در بازار یافت میشود. قیمت ارزان و پخت مناسب این محصول سبب شده تا این برنج در بازار خرید و فروش برنج ایرانی مورد استقبال زیادی قرار بگیرد.

قیمت برنج شیرودی در استان های شمالی کشور و توسط تاجران و فروشندگان شمالی تعیین میشود بنابراین در شهرستان ها به دلیل وجود واسطه با افزایش قیمت برنج شیرودی رو به رو خواهید شد.

قیمت برنج شیرودی ممتاز

در استان مازندران، کشت و فروش برنج شیرودی ممتاز در شهر های نکا و بهشهر بیشتر انجام میشود و به همین سبب تاجران و فروشنگان این شهرها قیمت برنج شیرودی را تعیین میکنند.

برای دریافت قیمت برنج شیرودی درجه یک میتوانید با فروشگاه برنج توسکا که به صورت تخصصی انواع برنج شمال را به فروش میرساند، در ارتباط باشید تا قیمت روز این برنج خوشپخت ایرانی را دریافت نمایید.

برنج شیرودی در مقایسه با برنج های با کیفیت ایرانی مانند برنج کشت دوم و برنج طارم از عطر کمتری برخوردار است و همین امر سبب ارزانتر بودن این محصول نسبت به برنج های کیفی شده است.

بجای خرید برنج خارجی بی کیفیت، بهتر است برنج شیرودی ارزان قیمت را تهیه کنید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه، برنج با کیفیت ایرانی را مصرف کنید.

فروش عمده برنج شیرودی در مازندران

استان مازندران به عنوان اولین قطب کشت برنج شیرودی و مرکز خرید عمده برنج شیرودی شناخته میشود. برنج شیرودی به ظاهر بسیار شبیه به برنج طارم هاشمی است لذا برای خرید این محصول باید توجه کنید که گرفتار افراد سودجو نشوید.

خریدار برنج شیرودی برای خرید و فروش برنج شیرودی مازندران باید موارد زیر را در نظر داشته باشد:

۱- برنج شیرودی عاری از بوی نم باشد.

۲- دانه های شکسته در برنج وجود نداشته باشد.

فروش عمده برنج شیرودی در مازندران

۳- دانه های آن قلمی و کشیده باشد.

۴- دانه های برنج نباید شیشه ای باشد. شیشه ای بودن دانه های برنج نشان دهنده ایرانی نبودن آن است.

برای خرید برنج شیرودی میتوانید به استان مازندران مراجعه کنید که بزرگترین مرکز خرید برنج شیرودی، مجموعه توسکا در این استان واقع شده است. برنج توسکا به عنوان مرکز خرید فروش انواع برنج شمال توانایی همکاری با ارگان ها، فروشگاه ها، ادارات، آشپزخانه ها، رستوران ها و… را به صورت عمده و در تناژ بالا، در تمام فصول سال دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.