مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

شرکت پخش کننده عمده برنج طارم دیلمانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج طارمویژگی های برنج طارم دیلمانیمعیارهای انتخاب یک برنج خوبزمان مناسب خرید عمده برنج طارم دیلمانی شرکت پخش عمده برنج طارم دیلمانی
برنج طارم دیلمانی

آیا به دنبال خرید عمده و مقرون به صرفه برنج طارم درجه یک هستید؟ آیا با شرکت پخش کننده عمده برنج طارم دیلمانی آشنایی دارید؟ تا انتها همراهمان باشید تا اطلاعات کاربردی و مفیدی را بدست آورید.

برنج در واقع به عنوان یکی از رفقای قدیمی ایرانیان محسوب میشود و از این میان برنج طارم را میتوان به عنوان یکی از برنجهای باکیفیت تولیدشده در شمال کشور معرفی نمود که همه مصرف کنندگان آن را با عطر خوش و بسیار بالای آن می­شناسند.
این برنج علاوه بر عطر زیاد دارای ویزگیهای دیگری نیز بوده و انواع مختلفی دارد که در ادامه به بیان آنها میپردازیم.

شرکت پخش کننده عمده برنج طارم دیلمانی

انواع برنج طارم

انواع برنجهای طارم را میتوان به صورت کلی در دو دسته برنجهای محلی و اصلاح شده قرار داد که هریک ویژگیها و مشخصات خاص خودشان را دارند.

از انواع برنج های محلی طارم میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. برنج طارم دیلمانی
  2. برنج طارم سنگی
  3. برنج طارم هاشمی
  4. برنج طارم اهلمی
  5. برنج طارم محلی
  6. برنج طارم پاکوتاه

و از انواع اصلاح شده آن میتوان به برنج طارم فجر، شیرودی و ندا اشاره نمود.

ویژگی های برنج طارم دیلمانی

برنج طارم دیلمانی را میتوان به عنوان یکی از معروفترین برنج های طارم در نظر گرفت که در غرب استان مازندران و شهرهای نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر کشت و برداشت میشود.

ویژگی های برنج طارم دیلمانی

همانطور که گفتیم این برنج از انواع محلی است و دارای کیفیت پخت عالی و طعم بسیار خوبی میباشد و اگر به دنبال برنج خوش عطر و بو هستید، انتخاب این برنج میتواند گزینه مناسبی باشد.

معیارهای انتخاب یک برنج خوب

اگر سری به بازارهای فروش برنج بزنید با تنوع بالای این محصول و تعریفات بسیار فروشندگان مواجه میشوید و این موضوع باعث سردرگمی شما شده و انتخاب را برایتان دشوار می­سازد.
یکی از معیارهای شناخت برنج که به ذائقه ایرانی بر­می گردد، دانه بلند بودن آن است و بعد از آن طعم و بوی مطلوب آن میباشد که در زمان خرید میتوانید با دمیدن بر روی دانه های برنج، بوی آنها را استشمام کرده و انتخاب درست داشته باشید.

همچنین میتوان گفت اگر دانه های برنج را در کنار هم قرار دهید نباید از نظر اندازه و رنگ تفاوت چندانی باهم داشته باشند و همگی باید تقریبا در یک رده قرار گیرند.

یکی از فاکتورهای مهم که در زمان پخت مشخص می شود، حفظ نرمی و طعم اولیه برنج در مدت چند روز میباشد و برنج مرغوب، خشک نشده و طعم اولیه خود را حفظ میکند.

زمان مناسب خرید عمده برنج طارم دیلمانی

زمان مناسب خرید عمده برنج طارم دیلمانی

اگر قصد خرید برنج، آن هم به صورت عمده را دارید تا مردادماه صبر کنید چرا که فصل برداشت برنج مرداد است و هرچه از فصل برداشت دور شویم، قیمت برنج با شیب ملایمی افزایش یافته و در پایان فصل زراعی فروش برنج بسیار کم میشود.

به بیان دیگر میتوان گفت در اخر فصل فروشندگانی که برنجها را در انبارهای خود ذخیره کرده اند، محصولاتشان را با قیمت بالاتری میفروشند و یکی از دلایل این افزایش قیمت، هزینه یکسال انبارداری و خواب سرمایه فروشندگان میباشد.

 شرکت پخش عمده برنج طارم دیلمانی

انواع برنجهای طارم به دلیل محبوبیت و کیفیت بالایی که دارد در بازارهای فروش بسیار پرطرفدار است و مشتریان بسیاری دارد.
خریداران عمده که همواره میزان بالایی از سفارشات را دارند به دنبال مراکز و شرکتهای پخشی هستند تا بتوانند محصول موردنظرشان را به راحتی و با بهترین قیمت از طریق آنها خریداری نمایند.

شرکتهای پخش عمده محصولات خود را از بهترین و مطمئن ترین کشاورزان و کارخانجات تولیدی، خریداری مینمایند و محصولی باکیفیت و یکدست را دراختیار خریداران قرار میدهند.

به دلیل ارتباط مستقیم این شرکتها با مراکز تولیدی و تولیدکنندگان، واسطه های فروش حذف شده و قیمتهای بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای در اختیار خریداران قرار میگیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.