مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و فروش شلتوک برنج طارم در مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

شلتوک برنج چیست؟انواع شلتوک برنجقیمت شلتوک برنج طارمفروش عمده شلتوک برنج طارم در مازندرانخرید اینترنتی شلتوک برنج
خرید و فروش شلتوک برنج

مرکز خرید و فروش شلتوک (شالی) برنج طارم در مازندران کجاست؟ خرید عمده شلتوک برنج طارم به صورت مستقیم از شالیکار چگونه امکان پذیر است؟ قیمت خرید عمده شلتوک برنج طارم مازندران چقدر است؟ نحوه خرید اینترنتی شلتوک برنج چگونه است؟

شلتوک برنج چیست؟

در اصل به پوسته خارجی و ضخیم شالی های برنج “شلتوک برنج” گفته می شود ولی خیلی از تاجران در مناطق مختلف شالی برنج را معادل با شلتوک برنج می دانند.
عکس شالی برنج را در تصویر بالا و عکس شلتوک برنج را در تصویر پایین مشاهده می کنید.

شالی برنج

شلتوک برنج

در این مقاله [جهت هم سو شدن با دیگر تاجران] ما شلتوک برنج را همان شالی برنج در نظر می گیریم. در نتیجه در این مقاله منظور ما از شلتوک برنج در واقع همان شالی برنج است.

انواع شلتوک برنج

بدیهی است تمام برنج ها قبل از تبدیل به برنج سفید در واقع شلتوک بوده اند. پس شلتوک برنج برای تمام برنج های کم محصول و پرمحصول وجود دارد. اما خرید و فروش شلتوک برنج طارم به صورت قابل توجهی نسبت به شلتوک های دیگر در مازندران انجام می شود. چرا؟

  1. برنج طارم و یا برنج طارم هاشمی به عنوان بهترین برنج کشت اول مازندارن شناخته می شود. بنابراین خرید و فروش شلتوک طارم و یا شلتوک طارم هاشمی در مازندران بصورت چشمگیری در فصول مختلف به ویژه همزمان با برداشت برنج طارم (تیر ماه و مرداد ماه) اتفاق می افتد.
    انواع شلتوک برنج
  2. برنج طارم و یا برنج طارم هاشمی بخاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب یکی از پر طرفدارترین برنج های ایرانی است. بنابراین تقاضای این نوع برنج همیشه بالاست. نتیجه اینکه نیاز به شلتوک برنج طارم جهت تبدیل به برنج سفید طارم نسبت به شلتوک های دیگر بیشتر است.
  3. برنج طارم و یا برنج طارم هاشمی به عنوان اصلی ترین برنج کشت اول در مازندران به وفور کشت می شود. پس نگرانی از طرف تاجران بابت خرید عمده شلتوک برنج طارم وجود ندارد.

در کنار شلتوک برنج طارم، خرید و فروش شلتوک برنج شیرودی در مازندران نسبتا زیاد رخ می دهد. بخاطر شباهت برنج شیرودی به برنج طارم، بسیاری از سودجویان با ترکیب شلتوک شیرودی با شلتوک طارم و تبدیل همزمان آنها به برنج سفید ظاهرا یکدست، برنج سفید حاصل را به قیمت برنج طارم می فروشند.

قیمت شلتوک برنج طارم

با توجه به اینکه به صورت تجربی از هر ۱۰۰ کیلوگرم شلتوک برنج طارم تقریبا ۵۰ کیلوگرم برنج سفید طارم بدست می آید و با توجه به هزینه های حمل و دستمزد کارخانه شالیکوبی بابت تبدیل شلتوک به برنج، می توان به صورت تقریبی قیمت شلتوک برنج طارم را حدس زد.

قیمت شلتوک برنج طارم
در هر مقطع زمانی، قیمت خرید شلتوک برنج طارم تقریبا نصف قیمت برنج سفید طارم است.

فروش عمده شلتوک برنج طارم در مازندران

بسیاری از خریداران عمده برنج جهت کاهش قیمت تمام شده برنج و کاهش هزینه ها اقدام به خرید شالی برنج کرده و سپس آن را به برنج سفید تبدیل می کنند.
مهمترین اصل در خرید فروش شلتوک برنج طارم این است که شلتوک برنج طارم کاملا خالص باشد و با شالی های دیگر قاطی نباشد. شرط خرید خالص شالی طارم این است که شالی را به صورت مستقیم از کشاورز خریداری کنید.
خریداران عمده شلتوک برنج طارم اگر می خواهند در تناژ بالا شلتوک برنج خریداری نمایند بایستی آن را از مراکز اصلی و قابل اعتماد خرید و فروش شلتوک برنج و یا شالی برنج خریداری نمایند.

شرکت بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم شلتوک برنج طارم در مازندران تضمین می دهد که:

  1. شلتوک برنج طارم به صورت عمده و صد در صد خالص از شالیکار به مشتری عرضه گردد.
  2. شلتوک برنج طارم به قیمت کشاورز به خریداران عمده شلتوک برنج عرضه گردد.

شما می توانید با مراجعه حضوری در شالیزارهای روستای پهناب شلتوک برنج را از کشاورز خریداری نمایید. هدف ما عرضه مستقیم انواع شالی و برنج مازندران به شما است.

خرید اینترنتی شلتوک برنج

اگر قصد دارید به صورت آنلاین و اینترنتی خرید شلتوک برنج طارم را انجام دهید کافی است ابتدا با مدیر فروش شرکت بازرگانی برنج توسکا ارتباط گرفته و سپس با ثبت نهایی سفارش، شلتوک برنج طارم را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

در شرکت بازرگانی برنج توسکا حداقل سفارش جهت خرید شلتوک برنج برابر با دو تن می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.