مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید عمده لاشه طارم عطری+قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج لاشه طارم چیست؟خرید عمده لاشه طارم معطرخرید اینترنتی برنج لاشه طارمقیمت برنج لاشه طارم عطری
خرید لاشه طارم

برای خرید لاشه طارم عطری بهترین مرکز خرید برنج ایرانی در شمال کشور را در نظر بگیرید تا خرید ارزان و مطمئن را تجربه کنید. بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم برنج اصیل ایرانی به مشتریان موفق به کسب رضایت مشتریان این محصول شده است.

خرید لاشه طارم

برنج لاشه طارم چیست؟

برای تولید برنج درجه یک و تمیز و بدون خرد بایستی برنج سفید به کارخانه سورتینگ برنج منتقل شود.

برنج های سفید در ۲ مرحله به دستگاه توزین و بسته بندی میرسند. مرحله اول، برنج سفید از دستگاه بوجاری عبور میکند و مرحله دوم، برنج سفید از دستگاه سورتینگ عبور خواهد کرد.

در دستگاه بوجاری، برنج سفید توسط دستگاه مکش که در دستگاه بوجاری تعبیه شده است وارد دستگاه میشود و سپس با استفاده از غربال یا الک برنج های شکسته از برنج کامل جداسازی میشود.

این برنج های شکسته همان برنج لاشه یا سرلاشه میباشند.

خرید عمده لاشه طارم معطر

همانطور که میدانید برنج لاشه طارم به برنج های شکسته طارم معطر گفته میشود که به دلیل شکسته بودن از عطر بینظیری برخوردار هستند و پخت مناسبی دارند.

خرید لاشه طارم

این برنج برای مصارف خانگی، آشپزخانه ها و رستوران ها بسیار مناسب است. خرید عمده و تناژ بالا این برنج با قیمت ارزان در شمال کشور صورت میگیرد چرا که خرید از تولید کننده بهترین راه حل برای خرید برنج لاشه ارزان میباشد.

خرید عمده لاشه طارم معطر از کشاورز با قیمت مناسب در مجموعه توسکا انجام میشود. ما در توسکا کلیه محصولات کشاورزان را به صورت مستقیم به مشتریان برنج ایرانی عرضه میکنیم تا برنجی خالص و ارزان را با ما تجربه کنند.

خرید اینترنتی برنج لاشه طارم

بازرگانی برنج توسکا به عنوان مرکز خرید و فروش اینترنتی برنج ایرانی با عرضه مستقیم برنج شما از کشاورز به مشتریان کرده است. برای خرید اینترنتی انواع برنج ایرانی و خرید لاشه طارم اعلا با ما تماس بگیرید.

فروش ویژه لاشه طارم از طریق همین سایت برای شما میسر شده است؛ شما میتوانید این محصول را در کیسه های ده کیلویی نخی خریداری کنید و از خرید خود مطمئن باشید.

خرید اینترنتی لاشه طارم توسط سایت رسمی توسکا انجام میشود و محصولات برنج توسکا با ضمانت اصالت کالا برای مشتریان ارسال میشود.

قیمت برنج لاشه طارم عطری

قیمت برنج لاشه طارم عطری خالص و بدون خرد با ۲۵ درصد تفاوت به قیمت ارزان تری نسبت به برنج طارم به فروش میرسد. برای دریافت قیمت دقیق این محصول با مدیر فروش توسکا تماس بگیرید.

خرید لاشه طارم

در هنگام خرید برنج لاشه طارم باید توجه داشته باشید که متقلبان بازار برنج، برنج لاشه طارم را با برنج لاشه پرمحصول مانند لاشه فجر مخلوط میکنند تا قیمت تمام شده برنج برایشان کمتر شود و در نهایت برنج را به قیمت ارزان تری به فروش برسانند و بازار فروش برنج لاشه طارم را به دست بگیرند.

همچنین مخلوط کردن برنج های خارجی با لاشه برنج طارم به منظور کاهش قیمت و خوب جلوه دادن ظاهر بار صورت می گیرد که یک تقلب رایج است و باید به آن توجه کنید تا گرفتار این تقلب نشوید.

✅ مجموعه توسکا در هنگام فروش محصولات به شما ضمانت اصالت برنج میدهد و این به این معناست که کلیه محصولات توسکا به صورت یکدست و سالم به دست شما میرسد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.