مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید عمده برنج معطر درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

معطرترین برنج ایرانی کدام است؟خرید و فروش برنج عطری طارم
پرفروش ترین برنج ایرانی

عطر برنج برای بسیاری از مشتریان در خرید برنج ایرانی در اولویت قرار دارد. در این مقاله لیست برنج های عطری شمال به همراه نحوه خرید آن شرح داده میشود.

خرید عمده برنج معطر درجه یک

معطرترین برنج ایرانی کدام است؟

در لیست برنج های عطری شمال، برنج های پاییزه همیشه در بالاترین رتبه قرار میگیرند. منظور از برنج های پاییزه برنج هایی میباشند که در برنج های ۷ و ۸ در شمال برداشت میشوند.

بزرگترین تفاوت برنج های پاییزه با دیگر برنج های ایرانی در عطر و بوی آنها میباشد. البته برنج های پاییزه از قدرت پخت بسیار بالایی برخوردار هستند. از نگاه کارشناسان مجموعه توسکا مهم ترین عامل در عطر برنج های ایرانی به زمان برداشت برنج بستگی دارد.

معطرترین برنج ایرانی کدام است؟

زمانی که خوشه های برنج در شرایط آب و هوایی خنک و معتدل قرار میگیرند. دانه های برنج در غلاف شلتوک به آرامی رشد میکنند. در برنج ۷ و ۸ این شرایط آب و هوایی برای خوشه های برنج وجود دارد. این آب و هوای خنک پاییزه باعث عطری شدن برنج های پاییزه میشود.

در میان برنج های پاییزه مازندران برنج کشت دوم امراللهی از بیشترین عطر برخوردار است. معطرترین برنج ایرانی، برنج امراللهی کشت دوم میباشد. لذت عطر و طعم این برنج پاییزه کم نظیر را میتوانید با مجموعه برنج توسکا تجربه کنید.

خرید و فروش برنج عطری طارم

دانستیم که عطری ترین برنج ایرانی، برنج های پاییزه میباشد. برنج های پاییزه شامل برنج های ایرانی زیر میباشد:

۱- برنج کشت دوم امراللهی

۲- برنج چین دوم طارم

۳- برنج کشت دوم طارم

خرید و فروش برنج عطری طارم

این برنج های پاییزه به صورت توام هردو پارامتر عطر و پخت را دارا میباشند. به همین خاطر قیمت برنج های پاییزه نسبت به برنج های دیگر گرانتر است. حال چطور یک فرد میتواند با بودجه کمتر، برنج ایرانی عطری بخرد؟!

در اینجا ما برنج عطری طارم هاشمی یا طارم محلی مازندران را به مشتریان پیشنهاد میکنیم. برنج طارم هاشمی مازندران، از برنج های کشت اول تابستانه میباشد. این برنج با اینکه پاییزه نیست ولی عطر خوبی دارد.

مسلما عطر برنج طارم به عطر زیاد برنج کشت دوم نمیرسد ولی عطر خوب برنج طارم به همراه پخت بسیار مناسب آن سبب فروش فوق العاده این نوع از برنج ایرانی در بازار خرید و فروش برنج شده است.

قیمت روز برنج معطر طارم هاشمی را میتوانید با تماس تلفنی از مشاورین فروش توسکا تهیه کنید.

در مرکز خرید و فروش برنج طارم هاشمی معطر دقت شود که برنج در اوایل فصل برداشت خریداری گردد. زمان خرید و فروش برنج عطری ایرانی در شمال بسیار حائز اهمیت است. زیرا عموما برنج تازه برداشت شده نسبت به برنج قدیمی، عطر بیشتری دارد.

درنتیجه بهترین زمان برای خرید برنج خوش عطر طارم مازندران در اوایل فصل برداشت (برج ۵ و ۶ سال) میباشد.

خرید و فروش برنج عطری طارم

در خرید عمده برنج معطر درجه یک از فروشگاه برنج ایرانی به تاریخ تولید برنج ها دقت شود. حدالامکان برای خرید برنج عطری طارم تا ۳ ماه پس از تاریخ تولید برنج، اقدام به خرید کنید.

نکته آخر در مورد عطر برنج این است که اگر برنج ایرانی به صورت خالص و یکدست به مشتری عرضه گردد اغلب خوش عطر و بو میباشد، ناخالصی در برنج باعث از بین رفتن عطر و بو خواهد شد.

برای مثال ترکیب برنج پرمحصول شیرودی (که فاقد عطر است) با برنج کیفی و عطری طارم باعث از بین رفتن عطر خوش برنج طارم خواهد شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.