مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید عمده برنج لاشه کشت دوم امراللهی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج لاشه کشت دوم امراللهیخریدار برنج لاشه کشت دوم امراللهیخرید و قیمت برنج لاشه کشت دوم امراللهی

لاشه و سرلاشه برنج ایرانی به دلیل شکسته بودن نسبت به برنج کامل قیمت ارزان تری دارند. خرید برنج لاشه کشت دوم امراللهی از شمال کشور با قیمت ارزان برای مشتریان برنج امراللهی کشت دوم توسط مجموعه توسکا فراهم شده است تا  این محصول را به صورت عمده و خالص تهیه نمایند.

برنج لاشه کشت دوم امراللهی

در اواسط فصل تابستان و با برداشت برنج کشت اول از مزارع، کشاورزان اقدام به کشت برنج کشت دوم امراللهی میکنند. و با برداشت این برنج در آبان ماه و فصل پاییز برنجی معطر و خوشپخت برداشت میشود.

برنج لاشه کشت دوم امراللهی

برای تهیه برنج با دانه های تمیز و بدون خرد در کارخانه سورتینگ برنج های شکسته شده و برنج های کامل در کیسه های جداگانه بسته بندی میشوند. در این عملیات برنج ها با استفاده از دستگاه الک جداسازی میشوند.

به دانه های سرشکسته که قد آن ها ۲/۳ برنج کامل میباشد و فقط از نظر ظاهر با برنج کامل متفاوت است، برنج لاشه گفته میشود. برنج لاشه کشت دوم امراللهی با قیمت ارزان تری نسبت به برنج کشت دوم امراللهی به فروش میرسد.

از این رو این برنج برای مصرف کنندگانی که میخواهند برنج با کیفیت و لوکس ایرانی را با قیمت ارزان تری بخرند، بسیار مناسب است.

استان مازندران به عنوان بزرگترین تولیدکننده برنج کشت دوم امراللهی به دلیل تبدیل مستقیم شالی به برنج در این مناطق، با میزان زیادی از برنج لاشه کشت دوم در بازار برنج رو به رو هستیم و اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه این برنج را تهیه کنید میتوانید از کیفیت و خالص بودن محصول اطمینان داشته باشید.

خریدار برنج لاشه کشت دوم امراللهی

خریدار برنج لاشه کشت دوم امراللهی

با بالا رفتن قیمت برنج ایرانی در بازار خرید و فروش برنج، و همچنین عدم توانایی همه مشتریان برای خرید برنج مرغوب ایرانی، بهترین راه برای خریدار برنج کشت دوم امراللهی که میخواهد با قیمت ارزان تر طعم برنج مرغوب ایرانی را مصرف نماید، خرید برنج لاشه کشت دوم امراللهی میباشد.

ما در مجموعه توسکا با فروش برنج لاشه کشت دوم امراللهی این امکان را به خریداران میدهیم تا با خرید برنج لاشه کشت دوم علاوه بر اینکه در قیمت خرید خود صرفه جویی کرده باشید، برنجی کاملا مرغوب را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

برنج سرلاشه یا لاشه کشت دوم جزء برنج های شکسته درجه یک برنج کشت دوم محسوب میشوند که با قیمت ارزانتری در بازار عرضه میشوند اما به دلیل ری و قد خوبی که پس از پخت دارند از برنج های محبوب در سفره ایرانیان محسوب میشوند.

خرید و قیمت برنج لاشه کشت دوم امراللهی

برای خرید برنج لاشه با قیمت ارزان باید به مراکز تولید برنج مراجعه کنید چرا که این برنج ها به صورت مستقیم از کارخانه تولید و عرضه میشوند. قیمت برنج لاشه کشت دوم در مقایسه با قیمت برنج کشت دوم امراللهی بسیار ارزان تر خواهد بود.

همچنین این برنج از نظر عطر و طعم هیچ تفاوتی با برنج امراللهی کشت دوم ندارد. این محصول به دلیل شکسته بودن راحت تر هضم میشود و در مصارف خانگی و تهیه انواع آش و دسر استفاده میشود.

خرید و قیمت برنج لاشه کشت دوم امراللهی

برنج لاشه کشت دوم معطر در بازرگانی توسکا به صورت عمده و با قیمت ارزان قابل تهیه میباشد. ما در این مجموعه برنج سرلاشه کشت دوم را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه میکنیم تا برنجی خالص و یکدست به مشتریان ارائه دهیم.

قیمت برنج لاشه کشت دوم در بازار خرید و فروش برنج ایرانی در شمال کشور به صورت مستقیم در بازار برنج کشور تاثیرگذار خواهد بود. مجموعه توسکا با ارائه لیست قیمت برنج عمده برای مشتریان امکان دریافت لیست قیمت روزانه را فراهم کرده است.

برای دریافت قیمت روز برنج کشت دوم امراللهی و سرلاشه کشت دوم امراللهی با مشاورین فروش توسکا تماس گرفته و برای خرید عمده برنج کشت دوم مشاوره خرید دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.