مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید تضمینی برنج کشت دوم مجلسی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید مطمئن و تضمینی برنج کشت دومقیمت برنج کشت دوم مجلسی

خرید برنج کشت دوم را به صورت تضمینی و خالص از بازرگانی برنج توسکا می توانید انجام دهید. با قیمت عالی به واسطه عرضه مستقیم.

خرید مطمئن و تضمینی برنج کشت دوم

برنج کشت دوم به دلیل کیفیت فوق العاده بالا در عطر و پخت از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. به طوری که گرانترین برنج مازندران محسوب می شود. همین امر منجر به حساسیت زیاد مشتریان در خرید برنج کشت دوم شده است. زیرا مشتری به ازای پولی که بابت کیفیت برنج پرداخت می کند انتظار دارد برنج ایرانی خالص و اعلا خریداری نماید.

خرید مطمئن و تضمینی برنج کشت دوم

برنج کشت دوم را می توان نمونه بارز از برنج مجلسی نام برد. زیرا برنج کشت دوم به لحاظ قد کشیدن نمونه ندارد. تمامی موارد فوق در مورد برنج کشت دوم نشان از حساسیت بالا در خرید برنج کشت دوم دارد.

لازم به ذکر است که اغلب برنج های کشت دوم موجود در بازار اغلب با برنج های چین دوم و برنج ندا پاییزه گرگان ترکیب شده اند. و به عنوان برنج خالص به مشتری فروخته می شوند.

اگر به دنبال خرید اینترنتی برنج کشت دوم به صورت تضمینی و مطمئن هستید، می توانید با مجموعه برنج توسکا همکاری نمایید.

مجموعه برنج توسکا واقع در روستای پهناب می باشد. این روستا از اولین و اصلی ترین مراکز کشت برنج کشت دوم در مازندران است. برنج های کشت دوم به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری می شوند.

در نهایت با مدرنترین دستگاه های سورتینگ به بهترین شکل (کاملا تمیزشده و بدون خرد) در کیسه های نخی ۱۰ کیلویی به عنوان برنج کشت دوم مجلسی به مشتری عرضه می گردد.‌ همین فرآیند باعث شده تا قیمت برنج کشت دوم توسکا نسبت به رقبا بسیار مناسبتر باشد.

قیمت برنج کشت دوم مجلسی

قیمت برنج کشت دوم مجلسی

با برداشت برنج کشت دوم در برج ۸ در روستای پهناب، مجموعه توسکا وارد فاز خرید مستقیم برنج کشت دوم از شالیکاران می شود. دقت کنید که برنج کشت دوم در فصل سرد پاییزه برداشت می شود. این سرما می تواند باعث بنددار شدن دانه های برنج و در نتیجه باعث شکسته شدن دانه ها شود. تجربه و تخصص در تبدیل شالی به برنج سفید کشت دوم بسیار مهم است. در این مرحله قیمت پایه برنج کشت دوم مشخص می شود.

اگر به دنبال خرید تضمینی و مطمئن برنج کشت دوم مجلسی هستید. اگر قیمت روز برنج کشت دوم مجلسی را می خواهید. اگر به دنبال خرید برنج کشت دوم شمال با قیمت عالی هستید. کافیست با ما تماس بگیرید و قبل از خرید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *