مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج فجر سورتینگ شده از شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج فجر سورتینگ شده چیست؟قیمت روز برنج فجر سورت شدهنحوه خرید برنج فجر سورتینگ شده

برای خرید برنج فجر سورتینگ شده با قیمت ارزان از شمال کشور با ما در توسکا تماس بگیرید. مرکز فروش برنج فجر سورت شده در شهرستان جویبار با فروش عمده برنج فجر شمال در تناژ بالا آماده همکاری با مشتریان برنج فجر شمال میباشد.

برنج فجر سورتینگ شده چیست؟

برنج فجر سورتینگ شده چیست؟

برنج فجر سورتینگ شده، به برنج فجر تمیز شده گفته میشود. این برنج به صورت هوشمند و با دقت و سرعت بالا انجام میشود. با ورود دستگاه مدرن سورتینگ در دهه اخیر، عملیات پاکسازی برنج توسط مصرف کنندگان منسوخ شده است.

در فرآیند سورتینگ برنج فجر، دانه های رنگی، سنگ و هر گونه ناخالصی از برنج جدا میشود و برنج یکدست و خالص به خروجی میرود. برای تهیه برنج فجر سورت باید به صورت مستقیم با مراکز سورتینگ برنج ارتباط گرفته تا انواع برنج سورتینگ شده از جمله برنج فجر را با قیمت ارزان تر تهیه نمایید.

قیمت روز برنج فجر سورت شده

قیمت برنج فجر سورت شده با قیمت بالاتری نسبت به برنج فجر سورت نشده در بازار به فروش میرسد. از طرفی کیفیت برنج فجر سورت شده به مراتب بالاتر خواهد بود.

بنابراین خریدار برنج فجر برای خرید عمده برنج فجر سورت شده باید آخرین قیمت تعیین شده برنج فجر شمال را بدست آورد.

قیمت روز برنج فجر سورت شده

در تعیین قیمت برنج فجر ممتاز عواملی مانند نرخ مواد اولیه موجود در بازار و نرخ نیروی انسانی که با توجه به حقوق اداره کار تعیین می شود، تاثیر مستقیم بر روی قیمت برنج فجر سورت شده دارد.

اگر میخواهید قیمت برنج فجر ممتاز را داشته باشید بهتر است تا با مجموعه توسکا تماس بگیرید تا قیمت واقعی این برنج را از شمال کشور و به صورت مستقیم از کشاورز بدست آورید.

در بازار داخلی برنج فجر به عنوان برنج پرمحصول با قیمت ارزان تری نسبت به برنج طارم به فروش میرسد. از طرفی برنج فجر به دلیل عطر و پخت مناسبی که دارد در میان انواع برنج پرمحصول ایرانی پرطرفدارتر است.

نحوه خرید برنج فجر سورتینگ شده

⁉️ از کجا برنج فجر سورتینگ شده بخریم؟

اگر شما هم به دنبال خرید عمده برنج فجر هستید بهتر است است با شناخت کافی از انواع برنج فجر ایرانی اقدام به خرید نمایید. برنج فجر خوش عطر محصول شالیزار های گرگان (استان گلستان) میباشد.

نحوه خرید برنج فجر سورتینگ شده

بهترین برنج فجر ایرانی، برنج فجر گرگان و برنج فجر مازندران میباشند که از عطر و پخت بالاتری نسبت به سایر برنج های فجر، که در مناطق دیگر شمال کشور کشت میشوند، دارند.

⭕️ برای خرید برنج فجر سورت شده از کارخانه با مرکز خرید برنج فجر در شمال کشور ارتباط برقرار کنید تا این برنج را خالص و یکدست تهیه کنید.

در بازرگانی برنج توسکا، امکان خرید بسته نمونه برنج برای مشتریان برنج فجر فراهم شده است تا پیش از خرید عمده برنج فجر ممتاز، این محصول را تست کرده و از کیفیت آن اطمینان بیابند. برای ثبت سفارش خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *