مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید آنلاین سفیدک برنج

آنچه در این مقاله میخوانید...

سفیدک برنج چیست؟کاربرد اصلی سفیدک برنج ایرانیقیمت و نحوه خرید آنلاین سفیدک برنج شمال

خرید آنلاین سفیدک برنج (شاهک برنج، قلوه برنج، نرک برنج، دلک برنج یا برنجک) را فقط از مرکز تخصصی فروش برنج ایرانی توسکا می توانید انجام بدهید. ضایعات برنج خوراکی بعد از سورت و بسته بندی به عنوان ارزانترین برنج ایرانی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

خرید آنلاین سفیدک برنج

سفیدک برنج چیست؟

هنگامی که خوشه‌های برنج به رنگ زرد طلایی در‌می‌آیند، کشاورزان شروع به درو می کنند ولی مشخصا برخی از خوشه‌های برنج هنوز نارس بوده و به رنگ سبز می باشند.

شالی های برنج (شلتوک همراه با دانه برنج) بعد از برداشت به کارخانه شالیکوبی انتقال داده می شوند. سپس شالی ها یا همان بذرهای برنج وارد خشک کن شده تا به مدت تقریبا ۷۲ ساعت در خشک کن بماند تا کاملا خشک شوند.

در مرحله آخر شالی های خشک شده باید توسط دستگاه برنجکوبی کوبیده شده تا پوسته برنج از برنج جدا شود و برنج سفید جهت مصرف آماده شوند.

سفیدک برنج چیست؟

در این مرحله مشاهده خواهید کرد که برخی از دانه های برنج سفید به رنگ گچ در‌آمده که بخاطر رنگ آن به آن سفیدک برنج می گویند. سفیدک برنج دقیقا همان شالی های سبز نارس می باشند که تبدیل به برنج سفید شده اند.

سفیدک برنج با نام های دیگر چون دلک برنج، دله برنج، نرک برنج، شاهک برنج، برنجک و حتی قلوه برنج و گرده برنج شناخته می شود.

کاربرد اصلی سفیدک برنج ایرانی

حال که با ماهیت سفیدک برنج های ایرانی آشنا شدیم، سوال اینجاست که کاربرد اصلی این سفیدک ها در کجاست؟ آیا می توان برای طبخ و مصارف خانگی از آن استفاده کرد؟

چیزی که بدیهی است این است که سفیدک برنج همان برنج است ولی بخاطر نارس بودن بذر برنج به رنگ سفید گچی درآمده است. پس از سفیدک برنج برای مصارف خانگی هم می توان استفاده کرد.

به ویژه برای درست کردن آش هم از سفیدک برنج استفاده می گردد. بخاطر همین به سفیدک برنج، برنج آش نیز گفته می شود.

کاربرد اصلی سفیدک برنج ایرانی

سفیدک برنج بخاطر اینکه جزء ارزانترین برنج های ایرانی محسوب می شود از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین بسیاری از کارگاه های شیرینی‌پزی و قنادی ها برای آدر برنج مورد نیاز خود از سفیدک برنج سورت و تمیز شده استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که معمولا سفیدک برنج از عطر نسبتا خوبی برخوردار است زیرا این سفیدک ها کاملا متعلق به برنج های ایرانی می باشد.

قیمت و نحوه خرید آنلاین سفیدک برنج شمال

گفته بودیم که تقاضای بالای سفیدک برنج شمال بخاطر قیمت ارزان آن می باشد. ولی قیمت سفیدک برنج شمال یا قیمت برنج آش چقدر است؟ و اینکه چگونه می توان سفیدک برنج شمال را بصورت آنلاین خریداری نمود؟

قیمت و نحوه خرید آنلاین سفیدک برنج شمال

سفیدک برنج معمولا به قیمت نیمدانه طارم نزدیک است. ولی برای دریافت قیمت دقیق سفیدک برنج شمال با ما تماس حاصل فرمایید.

برای خرید آنلاین سفیدک برنج شمال ابتدا یک نمونه کوچک سفارش داده تا از کیفیت آن مطمئن شوید و در نهایت می توانید با مسئول فروش ما جهت خرید آنلاین و اینترنتی ارتباط بگیرید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.