مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

تولید کننده برنج نیم دانه قهوه ای بسته بندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج قهوه ای را با برنج سفید مقایسه کنید.فروش کلی برنج نیم دانه قهوه ای بسته بندی

امروزه در کشور ما انواع مختلفی برنج نیم دانه قهوه ای به فروش می رسد. این محصول به دلیل کیفیت عالی که دارد به خارج از کشور صادر می شود. تولید برنج سبوس دار به روش های مختلفی صورت می گیرد. برنج نیم دانه قهوه ای بعد از برداشت به کارخانه های معتبر فرستاده می شود. کارخانه ها بعد از بسته بندی، محصول را به مراکز فروش ارسال می کنند.

برنج قهوه ای را با برنج سفید مقایسه کنید.

برنج قهوه ای را با برنج سفید مقایسه کنید.

برنج بسته بندی جزء بهترین محصولاتی است که خواص بسیار زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی ما قصد دارد شما را با تفاوت برنج سفید به قهوه ای آشنا کند تا شما مشتریان عزیز با آگاهی کامل این محصول را از فروشگاه ما خریداری کنید.برنج قهوه ای همانطور که از نامش پیداست رنگ قهوه ای دارد و خواص بسیار زیادی دارد. اما تفاوت برنج قهوه ای با برنج سفید تنها در رنگ آن ها نیست. بلکه از لحاظ خواص و ویژگی، کیفیت، ظاهر و… باهم تفاوت دارند.

برنج قهوه ای خواص و مواد مغذی بیشتری نسبت به برنج سفید دارد. در واقع برنج قهوه ای یک دانه کامل است که چندین لایه دارد و اگر لایه خارجی آن برداشته شود آنچه باقی می ماند برنج قهوه ای است. اما اگر برنج قهوه ای آسیاب شود سبوس آن از بین می رود که برنج سفید نامیده می شود.برنج قهوه ای سرشار از ویتامین B3، ویتامین B1, فسفر، آهن، فیبر می باشد که تمامی این ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن بسیار ضروری است. برنج قهوه ای ۸۰ درصد از منگز بدن را تامین می کند و این ۸۰ درصد تنها برای یک لیوان است.

فروش کلی برنج نیم دانه قهوه ای بسته بندی

فروش کلی برنج نیم دانه قهوه ای بسته بندی

فروش برنج نیم دانه به روش های مختلفی صورت می پذیرد. این محصول به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد که خرید مستقیم به صرفه تر است و به نفع مشتریان می باشد زيرا واسطه ها حذف می شود و قیمت ها کاهش پیدا می کند.

برنج نیم دانه در سایت اینترنتی ما موجود است و فروشگاه ما خدمات بسیار زیادی را برای مشتریان خود ارائه می دهد و یکی از فروشگاه های پر فروش است زیرا کاملا معتبر می باشد و مشتریان زیادی جذب محصول شده اند و مشتریان عزیز می توانند با اطمینان کامل این محصول را از فروشگاه ما خریداری کنند. برای خرید برنج نیم دانه قهوه ای می توانید ابتدا با مشاوران و کارشناسان ما که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت کنید و بهترین محصول را از فروشگاه ما خریداری کنید. خرید از فروشگاه ما مزایای زیادی از جمله کاهش وقت و هزینه را به دنبال دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *