مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

بهترین و خوش عطرترین برنج ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برنج عطری ایرانیقیمت خوش عطرترین برنج ایرانیبهترین برنج دانه بلند ایرانی از لحاظ پخت

برنج کشت دوم و برنج طارم هاشمی از بهترین و خوش عطرترین برنج های ایرانی هستند که در این مقاله در مورد کیفیت و قیمت آنها صحبت شده است.

بهترین برنج عطری ایرانی

مقایسه بین برنج های کشت اول و کشت دوم ایرانی نشان میدهد که عامل اصلی در خوش عطر شدن برنج های ایرانی، آب و هوای منطقه کشت میباشد البته عوامل دیگری همچون مرغوبیت خاک، نحوه شالیکاری، نوع بذر برنج، میزان سموم مصرفی در کشت برنج و… در میزان عطر برنج تاثیرگذار هستند.

بهترین برنج عطری ایرانی

به علت پاییزه بودن برنج های کشت دوم این نوع برنج ها نسبت به برنج های کشت اول که تابستانه هستند عطر بیشتری دارند زیرا هوای خنک پاییزه باعث رشد آرام و تدریجی شالی ها میشود اما در تابستان به دلیل شدت بالای گرما شالی ها در بازه زمانی کوتاه مدت رشد کرده و درو میشوند.

اگر بخواهیم بهترین برنج عطری ایرانی را نام ببریم برنج های پاییزه در رده اول قرار میگیرند. برنج کشت دوم امراللهی و برنج چین دوم (دونوج) طارم. البته در میان برنج های کشت اول خوش عطر ترین و معطرترین آنها برنج طارم معطر میباشد.

قیمت خوش عطرترین برنج ایرانی

در این قسمت میخواهیم قیمت برنج کشت دوم امراللهی و طارم هاشمی کشت اول را به عنوان بهترین و خوشبوترین برنج ایرانی بررسی کنیم.

واضح است که قیمت برنج کشت دوم از قیمت برنج طارم گران تر میباشد. در روند تولید برنج کشت دوم هزینه های تولید بسیار بالا میباشد. همین عامل باعث گرانی برنج کشت دوم میشود. نکته دیگر اینکه پس از برداشت برنج کشت اول اکثر کشاورزان به دلیل کمبود آب تمایلی به کشت مجدد ندارند در نتیجه میزان برنج کشت دوم ایرانی بسیار محدود میباشد.

قیمت خوش عطرترین برنج ایرانی

همچنین کیفیت بالای برنج کشت دوم در عطر و پخت سبب شده تا قیمت بهترین برنج عطری ایرانی نسبتا بالا باشد و این برنج به عنوان گرانترین برنج ایرانی معرفی گردد.

کیفیت عطر و پخت برنج تاثیر مستقیم برروی قیمت تمام شده برنج خواهد داشت. از این رو برنج های کشت دوم امراللهی و برنج طارم هاشمی مازندران که از عطری ترین برنج های ایرانی میباشند از قیمت بالاتری نسبت به سایر برنج های ایرانی همچون برنج فجر و شیرودی دارند.

با توجه به کشت وسیع انواع برنج معطر ایرانی در شمال کشور، استان مازندران از بزرگترین تولید کنندگان برنج عطری ایرانی میباشد.

اگر قصد خرید برنج کشت دوم امراللهی مازندران را دارید بهتر است خرید عمده برنج کشت دوم امراللهی را از مرکز فروش برنج توسکا انجام دهید. این مجموعه تمامی محصولات را به صورت خالص و یکدست در بسته بندی های مناسب عرضه میکند و این امر سبب شده است تا مشتریان با خیالی آسوده در هر زمان و مکانی خرید اینترنتی و آنلاین برنج عطری ایرانی را تجربه کنند.

برای اطلاع از قیمت برنج معطر ایرانی امروز به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و به صورت آنلاین از قیمت انواع برنج شمال مطلع شوید.

بهترین برنج دانه بلند ایرانی از لحاظ پخت

همانطور که توضیح دادیم؛ پخت برنج کشت دوم بینظیر است. ری بالای برنج کشت دوم باعث تمایز آن از تمام برنج های ایرانی در پخت شده است همین عامل سبب شده تا بهترین برنج ایرانی برای رستوران (اگر قیمت ملاک نباشد) برنج عطری کشت دوم باشد.

شاید عجیب ترین موردی که در پخت برنج کشت دوم وجود دارد این باشد که حتی دانه های بند دار برنج کشت دوم در هنگام پخت شکسته و خرد نمیشوند و به خوبی قد میکشند.

بهترین برنج دانه بلند ایرانی از لحاظ پخت

بسیاری از طرفداران برنج ایرانی به ویژه طرفداران برنج عطری از برنج شکسته کشت دوم به دلیل قیمت مناسب آن استفاده میکنند (به جای خرید برنج سالم کشت دوم با قیمت بالا). حتی در پخت برنج شکسته کشت دوم مشاهده میشود که دانه های شکسته این محصول به اندازه دانه های کامل سایر برنج ها همچون برنج طارم قد میکشد.

همین عوامل باعث شده تا برنج کشت دوم به عنوان خوشبوترین برنج ایرانی و هم به عنوان بهترین برنج دانه بلند ایرانی شناخته شود.

بهترین برنج خوش عطر ایرانی را میتوانید با قیمت بسیار مناسب از مجموعه برنج توسکا به صورت اینترنتی و یا حضوری تهیه نمایید. همچنین قیمت روز بهترین برنج عطری ایرانی را از مشاورین فروش این مجموعه قابل دریافت میباشد.

به یاد داشته باشید برنج اصیل و عطری ایرانی را فقط از مراکز فروش معتبر در شمال کشور خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *