مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

بهترین زمان خرید برنج شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای خرید برنج مرغوب ایرانیزمان کاشت و برداشت برنجخرید عمده برنج شمال در فصل برداشت

بهترین زمان خرید برنج شمال با ⭐️قیمت ارزان⭐️ خرید برنج در فصل برنجکاری میباشد. زیرا کشاورزان و تاجران که برنج های خود را از قبل انبار نموده اند در این زمان برای آماده سازی انبار ها برنج هایشان را با قیمت ارزان به فروش میرسانند، تا انبارها را برای فصل جدید برنجکاری آماده نمایند.

راهنمای خرید برنج مرغوب ایرانی

راهنمای خرید برنج مرغوب ایرانی

خرید برنج ایرانی خوش عطر و خوشپخت برای خریداران برنج ایرانی همواره مهم ترین رکن خواهد بود. برای تشخیص برنج مرغوب ایرانی میتوانید به راهنمای خرید برنج توسکا مراجعه کنید. [اینجا]

خریدار برنج عمده باید برای خرید برنج مرغوب، ابتدا باید انواع برنج ایرانی مرغوب را بشناسند. در قدم دوم بایستی مرکز خرید و فروش برنج عمده در شمال کشور را یافته و پس از تحقیق و تفحص، از طریق راه های ارتباطی (به صورت حضوری و آنلاین) اقدام به خرید برنج ایرانی نمایند.

اگر شما به دنبال خرید برنج خوش عطر و خوشپخت با کیفیت عالی هستید؛ برنج کشت دوم امراللهی مازندران بهترین گزینه برای شماست. زیرا این برنج از برنج های کیفی و معطر شمال میباشد و از طرفی به دلیل کیفیت بالا از قیمت بیشتری برخوردار میباشد.

در اولویت دوم برنج طارم هاشمی مازندران خواهد بود که علاوه بر داشتن عطر و پخت مناسب از قیمت مناسبی برخوردار است از این رو مشتریان داخلی و خارجی بسیاری دارد.

در اولویت سوم خرید برنج پرمحصول می باشد که بهترین نوع آن برنج فجر، سپس برنج شیرودی و برنج ندا میباشند. از برنج ها از عطر کمی برخوردارند و پخت مناسبی دارند.

به دلیل قیمت ارزان و مناسب برنج پرمحصول، این برنج ها با استقبال بیشتری از سوی مشتریان رو به رو شده است. خرید برنج فجر رستورانی بهترین گزینه برای خرید برنج ارزان میباشد و برای مصارف رستوران ها، هتل ها و منازل بسیار مناسب میباشد.

زمان کاشت و برداشت برنج

در استان های شمال کشور انواع گونه های برنج ایرانی کشت میشود که به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و نوع خاک این مناطق، برنج هایی با عطر و بوی عالی حاصل میشود.

در استان مازندران که مرکز اصلی تولید برنج ایرانی میباشد، شروع فصل کشاورزی از اواخر اسفندماه میباشد که کشاورزان از این زمان زمین های کشاورزی را شخم زده و آماده سال زراعی جدید میکنند.

زمان کاشت و برداشت برنج

در اوایل تا اواسط بهار بذر برنج کشت شده و در تیر و مرداد ماه که با گرمای هوا همراه میباشد، برنج حاصله را برداشت مینمایند.

زمان برداشت برنج ها با توجه به نوع آن ها و آب و هوای آن سال زرع، متفاوت است؛ لذا برخی از برنج ها زودرس و بعضی دیررس هستند. برنج های طارم هاشمی و کشت دوم از جمله برنج های زودرس و برنج های پر محصول از انواع برنج دیررس هستند که در اواخر تابستان برداشت میشوند.

کشاورزانی که قصد دوبار کشت برنج در مزارع را دارند حتما در مرحله اول برنج زودرس کشت میکنند تا پس از آن فرصت برای کشت دوم در فصل تابستان را داشته باشند. بنابراین پس از برداشت کشت اول، اقدام به کشت دوم یا برنج دونوج میکنند.

زمان کاشت و برداشت برنج کشت دوم یا برنج دونوج در اوایل پاییز یعنی در ماه های مهر و آبان برداشت خواهند کرد.

خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت

⁉️ بهترین زمان خرید برنج ایرانی چه زمانی است؟

۱- در برج ۵ (مرداد ماه) همزمان با برداشت نوبرانه و در برج ۴ (تیر ماه) یک ماه قبل از برداشت برنج تازه.

خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت

۲- در برج ۵ (مرداد ماه) همزمان با برداشت برنج نو، قیمت برنج بسیار مناسب خواهد بود. عطر برنج عالی است ولی چون برنج تازه برداشت شده است از پخت خوبی برخوردار نیست.

✅ در اوایل تابستان که برنج نو یا تازه هنوز برداشت نشده است و برنج کهنه پارساله در بازار موجود است. عطر برنج بسیار کم ولی از پخت بسیار عالی برخوردار است. این برنج کهنه را می شود با قیمت بسیار مناسب خریداری کرد.

اگر می خواهید برنج شمال را با قیمت مناسب در فصل برداشت بخرید، کافی است در فصل برداشت که زمان خرید برنج شمال را با قیمت عالی خریداری و سپس به مدت تقریبی ۳ ماه در انبار نگهداری و در نهایت این برنج را به قیمت روز به فروش برسانید. این برنج هم از عطر خوب و هم از پخت خوبی برخوردار خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.