مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج لاشه کشت دوم معطر

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج لاشه و سرلاشه کشت دوم معطرمرکز فروش برنج لاشه کشت دوم امراللهیقیمت برنج لاشه کشت دوم در بازار برنج

مصرف برنج لاشه کشت دوم به دلیل کیفیت، عطر و پخت مناسب در بازار خرید و فروش برنج لاشه بسیار پررونق میباشد دلیل این امر قیمت بسیار ارزانتر برنج لاشه نسبت به برنج کشت دوم آن میباشد. در این مقاله با نحوه خرید و قیمت این محصول آشنا خواهید شد. برای دریافت مشاوره رایگان با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

برنج لاشه و سرلاشه کشت دوم معطر

برنج لاشه و سرلاشه کشت دوم معطر

برنج لاشه و سرلاشه به برنج هایی گفته میشود که در کارخانه شالیکوبی و در هنگام تبدیل شالی به برنج سفید جداسازی میشوند. این برنج ها با الک کردن برنج جداسازی میشوند و نسبت به برنج کشت دوم امراللهی (نوع کامل آن) به قیمت ارزانتری به فروش میرسند.

تنها تفاوت برنج لاشه با برنج کامل در ظاهر سرشکسته آن میباشد و تمام ویژگی های برنج کامل کشت دوم را دارد.

در شمال کشور که مرکز تولید اصلی برنج کشت دوم میباشد به دلیل تبدیل مستقیم شالی به برنج در این مناطق، با میزان زیادی از برنج لاشه کشت دوم در بازار برنج رو به رو هستیم و اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه این برنج را تهیه کنید میتوانید از کیفیت و خالص بودن بار اطمینان داشته باشید.

مرکز فروش برنج لاشه کشت دوم امراللهی

مرکز فروش برنج لاشه کشت دوم امراللهی

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت انواع برنج ایرانی به خصوص برنج های مرغوب و اصیل ایرانی، مشتریان برنج ایرانی با مشکل کمبود بودجه برای خرید برنج مرغوب مواجه خواهند بود.

ما در مجموعه توسکا با فروش برنج لاشه کشت دوم امراللهی این امکان را به شما میدهیم تا با خرید برنج لاشه کشت دوم علاوه بر اینکه در قیمت خرید خود صرفه جویی کرده باشید، برنجی کاملا مرغوب را با قیمت ارزان تهیه نمایید.

برنج سرلاشه یا لاشه کشت دوم جزء ضایعات برنج کشت دوم محسوب میشوند که با قیمت ارزانتری در بازار عرضه میشوند اما به دلیل ری و قد خوبی که پس از پخت دارند از برنج های محبوب در سفره ایرانیان محسوب میشوند.

برنج سرلاشه ای که در بازرگانی برنج توسکا به مشتریان عرضه میشود از شالیزار های شال کشور و به صورت مستقیم از کشاورز تهیه میشود. برای اینکه از کیفیت محصول مطمئن شوید با خرید بسته نمونه برنج میتوانید این برنج را پخت و بررسی کنید و سپس اقدام به خرید عمده محصول نمایید.

قیمت برنج لاشه کشت دوم در بازار برنج

قیمت برنج های لاشه کشت دوم نسبت به برنج دانه کامل آن مقرون به صرفه است و ارزان تر می باشد. نحوه پخت و میزان عطر و طعم این برنج هیچ فرقی با برنج کامل کشت دوم ندارد.

قیمت برنج لاشه کشت دوم در بازار برنج

با توجه به مرغوبیت برنج های کشت دوم، این برنج ها نیز همان مرغوبیت را دارند فقط طول دانه آن ها کوتاه تر است. این برنج ها را در طبخ خانگی برنج استفاده می کنند. همجنین می توان از آن ها در انواع دسر و آش نیز استفاده کرد.

قیمت برنج لاشه کشت دوم در بازار خرید و فروش برنج ایرانی در شمال کشور به صورت مستقیم در بازار برنج کشور تاثیرگذار خواهد بود. مجموعه توسکا با ارائه لیست قیمت برنج عمده برای مشتریان امکان دریافت لیست قیمت روزانه را فراهم کرده است.

همچنین برای دریافت قیمت روز برنج کشت دوم امراللهی و سرلاشه کشت دوم با مشاورین فروش توسکا تماس گرفته و برای خرید عمده برنج کشت دوم مشاوره خرید دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.