مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج سرلاشه کشت دوم کیلویی | مکان های خریداری آن در سمنان

آنچه در این مقاله میخوانید...

کارخانه تولیدی برنج سرلاشه کشت دوم کیلوییمکان های خریداری برنج سرلاشه کشت دوم در سمنانصادرات برنج سرلاشه کشت دوم به کشور های همسایه

با توجه به اهمیت و مصرف برنج به عنوان یک کالای اساسی در خانواده، قیمت و کیفیت آن از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. به همین دلیل دانستن لیست قیمت برنج سرلاشه کشت دوم کیلویی، که یکی از انواع پر مصرف برنج شمال است و شرکت های عرضه کننده ی آن، در کنار معرفی انواع گوناگون آن، از جمله مواردی است که قصد داریم به آنها بپردازیم.

کارخانه تولیدی برنج سرلاشه کشت دوم کیلویی

کارخانه تولیدی برنج سرلاشه کشت دوم کیلویی

خرید کیلویی برنج سرلاشه و به خصوص از نوع کشت دوم، اخیرا به دلیل قیمت مناسب تر، در کشور رواج دارد. از این رو توجه به کیفیت و طعم و عطر این گونه از برنج اهمیت فوق العاده ای دارد.

برنج لاشه و یا سرلاشه به برنج های شکسته ای گفت می شود که در فرآیند شالیکوبی شکسته می شوند و در مرحله ی الک کردن از برنج های دیگر جدا می گردند و جداگانه و معمولا با قمیت پایین تری به فروش می رسند تفاوت این برنج ها تنها در شکلشان است و  عطر و طعم شان هیچ تفاوتی با برنج های عادی ندارد.

کارخانجات تولید و بسته بندی این نوع برنج ها در شمال کشور بسیارند. بهترین برند برنج سرلاشه کشت دوم، برندی است که برنج خوش طعم و خوش عطر تری نسبت به سایرین داشته باشد. وگرنه تمامی آنها برنجی به یک شکل عرضه می کنند.

مکان های خریداری برنج سرلاشه کشت دوم در سمنان

مکان های خریداری برنج سرلاشه کشت دوم در سمنان

خرید، فروش و یا سفارش برنج سرلاشه کشت دوم، همواره مستلزم توجه به یک سری نکات و پارامتر هاست که در صورت عدم دقت، امکان خرید محصولی بی کیفیت اجتناب ناپذیر است. توجه به اصالت، کیفیت، سلامت کامل و قیمت معقول، از جمله نکات مهمی است که در هنگام خرید این نوع برنج می بایست به آنها توجه نمود.

در استان سمنان نیز مانند بسیاری از مناطق دیگر کشور نیز، خرید برنج سرلاشه در بین خانواده ها امری معمول است. از این رو، وجود مراکز و مکان های معتبر برای خرید کیلویی این محصول اساسی، از اهمیت خاصی برخوردار است که با جستجو در سایت های مربوطه می توان آنها را پیدا نمود.

صادرات برنج سرلاشه کشت دوم به کشور های همسایه

صادرات برنج سرلاشه کشت دوم به کشور های همسایه

در بسیاری از کشور های همسایه ما نیز، برنج جزو غذا های اصلی سفره محسوب می شود. از طرفی این کشور ها به شدت علاقه مند به برنج ایرانی هستند و سالانه صادراتی بسیاری به این کشور ها صورت می گیرد.

از آنجایی که برنج نیم دانه یا سرلاشه عطر و طعمی یکسان با برنج های عادی، و قیمت پایین تری نسبت به آنها دارند، صادرات برنج سرلاشه کشت دوم به این کشور ها به خوبی انجام می شود و مورد استقبال جمع کثیری از مصرف کنندگان می گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *