مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج امراللهی کشت دوم مازندران+ قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج امراللهی کشت دوم چیست؟خرید برنج امراللهی کشت دوم مازندرانخرید برنج امراللهی کشت دوم مازندران

برنج امراللهی کشت دوم با قیمت مناسب در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان فراهم شده است. عطر خوب و پخت عالی این محصول از مهم ترین ویژگی های برنج امراللهی کشت دوم میباشد.

برنج امراللهی کشت دوم چیست؟

در فصل تابستان و پس از برداشت برنج کشت اول، کشاورزان اقدام به کشت برنج جدید میکنند. به برنج کشت دومی که با بذر برنج امراللهی کشت شود، برنج امراللهی کشت دوم میگویند.

برنج امراللهی کشت دوم چیست؟

این برنج با رنگ مایل به سبز کمرنگ میباشد. برنج بینام و امراللهی در عطر و پخت بسیار شبیه به هم هستند.

برنج کشت دوم از بذر یک نوع برنج زود رس و مقاوم در برابر سرما میباشد. به همین خاطر از بذر برنج امراللهی برای کشت دوم استفاده می شود. زیرا برنج کشت دوم، فصل سرد و خنک پاییزه را طی می کند و بایستی برای جلوگیری از سرمازدگی زودتر برداشت شود.

برنج کشت دوم از بهترین برنج های موجود در بازار هستند، این برنج بهترین گزینه برای سخت پسندان میباشد و آشپزی و طبخ با آن بسیار آسان است.

خرید برنج امراللهی کشت دوم مازندران

کشت دوم برنج امراللهی در شهرستان جویبار و فریدونکار استان مازندران انجام میشود. بنابراین خرید عمده این برنج به صورت مستقیم از کشاورز در استان مازندران قابل انجام میباشد.

بهترین زمان برای خرید برنج امراللهی کشت دوم در فصل برداشت این برنج میباشد. مهر و آبان ماه زمان برداشت این برنج معطر ایرانی میباشد. تاجران و خریداران امراللهی کشت دوم یا خرید برنج تازه در فصل برداشت میتوانند معامله ای پرسود را تجربه کنند.

خرید برنج امراللهی کشت دوم مازندران

برنج کشت دوم امراللهی به عنوان بهترین برنج معطر ایرانی یا عطری ترین برنج ایرانی شناخته میشود. پخت بسیار عالی و طعم بی نظیر این محصول سبب شده تا مشتریان سخت پسند برنج ایرانی، با اطمینان خاطر این برنج را بخرند.

برای خرید مستقیم برنج کشت دوم از کشاورز و خرید برنج از شالیکوبی میتوانید با ما در بازرگانی برنج توسکا تماس بگیرید. حذف واسطه در خرید برنج از اهداف ما در مجموعه توسکا میباشد.

خرید برنج امراللهی کشت دوم مازندران

قیمت کشت دوم امراللهی نسبت به برنج امراللهی کشت اول گرانتر میباشد. این امر به دلیل تفاوت در عطر و پخت برنج میباشد.

خرید برنج امراللهی کشت دوم مازندران

کیفیت در پخت و عطر زیاد این محصول سبب بالا بودن قیمت این محصول نسبت به قیمت برنج طارم هاشمی مازندران و سایر برنج های ایرانی شده است. اما برای خرید برنج کشت دوم با قیمت ارزان تر میتوانید به صورت مستقیم از کشاورز این برنج را در استان مازندران تهیه کنید تا با قیمت ارزانتری برنج امراللهی کشت دوم را تهیه کنید.

تاجران و مصرف کنندگان برنج کشت دوم که قصد خرید این برنج را دارند؛ کافیست با انتخاب مرکز فروش مطمئن، این محصول بینظیر را امتحان کنند تا از مشتریان دائمی آن شوند.

مجموعه برنج توسکا افتخار دارد تا با عرضه بهترین برنج ها و ضمانت خالص بودن آن، جهت تامین برنج شمال کشور به صورت عمده و جزئی در خدمت شما باشد. جهت دریافت مشاوره و پاسخگویی به سوالات لطفا با مشاورین فروش توسکا در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *