مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

بازار فروش برنج طارم هاشمی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین نوع برنج طارم هاشمی چه مشخصاتی دارد؟قیمت عمده برنج طارم هاشمی درجه یک

برنج طارم هاشمی درجه یک در استان های شمالی ایران به ویژه استان مازندران در سطح وسیع کاشته می شود. بازار برنج طارم هاشمی بسیار پررونق است و خرید و فروش نوع درجه یک آن چه در کشت نوبت اول، و چه در کشت نوبت دوم مشتریان بسیاری دارد. برنج طارم هاشمی دارای عطر و پخت بهتری نسبت به دیگر انواع برنج است و کیفیت بالای آن با سلیقه تمام مصرف کنندگان برنج هم خوانی دارد.

بهترین نوع برنج طارم هاشمی چه مشخصاتی دارد؟

بهترین نوع برنج طارم هاشمی چه مشخصاتی دارد؟

برنج یک محصول کشاورزی پربار است که در انواع مختلفی در کشور ما کشت می شود. باوجود اینکه شهرهای زیادی در ایران مشغول به کشت برنج هستند، اما برنج به عمل آمده در دو استان شمالی، گیلان و مازندران، دارای شهرت بیشتری هستند. از میان انواع مختلف برنج ایرانی، نوع طارم هاشمی درجه یک را یکی از مرغوب ترین برنج های بازار می دانند.

برنج طارم هاشمی را کشاورزان از ادغام بذر دو نوع برنج طارم و برنج هاشمی به دست آورده اند و کاملا بومی استان مازندران است. دانه این نوع برنج رنگ سفیدی دارد که کمی به رنگ کرم نزدیک می باشد. بهترین نوع برنج طارم هاشمی، آن است که پس از پخت به خوبی قد کشیده و درواقع به خوبی ری می کند.

برنج طارم هاشمی اعلا دارای عطر و بویی بیشتر از دیگر انواع برنج است. هنگام پخت عطر دلنشین آن کاملا در فضا می پیچد و به خوبی نشان می دهد یک سر و گردن از دیگر انواع برنج بهتر است. پس از پخت نیز طعم برنج طارم هاشمی به طرز محسوسی با دیگر انواع برنج تفاوت دارد. بسیار خوشمزه و خوش پخت است بطوریکه به هر دو روش پخت کته و پخت آبکش، نتیجه کار عالی می شود.

برنج طارم هاشمی قابلیت دو بار برداشت در طول سال را دارد. در نوبت اول، فروردین ماه بذر برنج در شالیزار کاشته می شود و حدود مرداد ماه کار برداشت انجام خواهد شد. بلافاصله پس از برداشت، بذر نوبت دوم کاشته شده و حدود آبان ماه محصول آماده برداشت است. برنج کشت دوم از کیفیت، عطر و بوی بهتری برخوردار است.

قیمت عمده برنج طارم هاشمی درجه یک

قیمت عمده برنج طارم هاشمی درجه یک

قیمت برنج طارم هاشمی براساس کیفیت و یک دست بودن محصول سنجیده می شود. خرید و فروش برنج طارم هاشمی باکیفیت معمولا بصورت عمده انجام می گیرد. بازرگانی معتبر فعال در این حوزه، برنج درجه یک را از کشاورز خریده، و در برخی موارد پیش خرید می کند، سپس در کیسه های ۱۰ یا ۲۰ کیلویی بسته بندی کرده و در سراسر کشور به فروش می رساند.

خرید عمده مشتریان از تولیدکننده اصلی نیز امکان پذیر است و در سالهای اخیر دیگر نیاز به حضوری فیزیکی مشتری بر سر زمین نبوده و تمامی کارها به شکل غیرحضوری انجام می شود. مشتری بدون اینکه احتیاج داشته باشد به استان های شمالی سفر کند، با یک تماس تلفنی و یا با استفاده از سایت های فروش اینترنتی، محصول مورد نظر خود را در هر حجمی که باشد، سفارش می دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *