مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

آخرین لیست قیمت انواع برنج مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست قیمت انواع برنج کیفیقیمت ارزان برنج های پرمحصولجدیدترین لیست قیمت برنج های شمال

اگر جدیدترین و آخرین لیست قیمت انواع برنج مازندران را می خواهید با ما در مجموعه توسکا تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت انواع برنج کیفی

به طور کلی دو دسته برنج در شمال از لحاظ کیفیت یافت می شود: برنج کیفی و برنج پرمحصول. برنج های کیفی بخاطر کیفیت بالا در عطر و پخت از قیمت و تقاضای بالاتری در بازار خرید و فروش برنج ایرانی برخوردارند.

لیست قیمت انواع برنج کیفی

قیمت روز برنج های کیفی بر حسب قیمت شالی همان برنج در فصل برداشت مشخص می شود. ابتدا شالی برنج با قیمت اولیه وارد فاز تبدیل به برنج سفید می شود. سپس بر حسب میزان محصول دهی قیمت نهایی برنج سفید کارخانه ای مشخص خواهد شد. در اینجا هزینه سورتینگ هم به قیمت برنج سفید کارخانه ای اضافه می گردد.

در مجموعه برنج توسکا دقیقا همین پروسه طی می شود‌‌. سپس بهترین و مرغوب ترین برنج های مازندران با قیمت عالی عرضه می شوند. اگر قیمت روز برنج کیفی مازندران را می خواهید با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

قیمت روز برنج های کیفی مانند قیمت برنج کشت دوم امراللهی و خرید و قیمت برنج طارم هاشمی مازندران به شما کمک می کند تا برنج را به قیمت واقعی خریداری کنید.

قیمت ارزان برنج های پرمحصول

در مقابل برنج های باکیفیت برنج هایی قرار دارند که عطر و پخت ضعیف تری دارند. این نوع برنج ها به برنج های پرمحصول معروف هستند که قیمت ارزانتری دارند.

قیمت ارزان برنج های پرمحصول

از آنجایی که میزان برداشت شالی در هکتار برای این نوع برنج ها نسبت به برنج های کیفی بالاتر است به آن برنج پرمحصول نیز می گویند. از برنج های پرمحصول می توان به برنج فجر، برنج شیرودی و برنج ندا اشاره کرد.

قیمت این سه برنج پرمحصول ایرانی با یکدیگر متفاوت است. زیرا کیفیت های مختلفی دارند. مثلا قیمت برنج فجر نسبت به قیمت برنج شیرودی و ندا بالاتر است زیرا برنج فجر عطر خوبی دارد و بعد از پخت نرم تر است و خشک نمیشود.

جدیدترین لیست قیمت برنج های شمال

اگر به دنبال دریافت لیست قیمت روز برنج های شمال هستید کافی است با ما تماس بگیرید. تا این داده و اطلاعات مهم به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد. آخرین لیست قیمت انواع برنج مازندران به مشتری کمک می کند تا برنج را گران نخرد.

جدیدترین لیست قیمت برنج های شمال

مقایسه قیمت های مختلف برنج های مختلف در مراکز فروش مختلف کمک بزرگی در تصمیم گیری صحیح مشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که جدیدترین لیست قیمت برنج شمال رابطه مستقیم با سطح کیفیت برنج ها خواهد داشت.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.