مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش برنج ایرانی فوق اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید...

تبدیل شالی به برنج سفید ممتازخرید و فروش برنج ایرانی فوق اعلا در شمالقیمت انواع برنج ایرانی به صورت مستقیم از کارخانه

در شمال کشور مرکز فروش برنج توسکا با عرضه مستقیم و بدون واسطه برنج مرغوب شمالی توانسته است به عنوان مرکز فروش برنج ایرانی فوق اعلا به مشتریان برنج ایرانی در تمام طول سال خدمت رسانی کند.

مرکز فروش برنج ایرانی فوق اعلا

تبدیل شالی به برنج سفید ممتاز

استان مازندران یک از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان شالی انواع برنج ایرانی در میان سایر استان های شمالی میباشد که بزرگترین تاجران برنج استان های همجوار با آن برای خرید عمده شالی برنج ممتاز به این استان مراجعه میکنند.

با روی کار آمده دستگاه های مدرن برای تبدیل شالی به برنج سفید امروزه برنج سفید با بهتری کیفیت به بازار عرضه میشود اما قبل از عرضه به بازار توسط دستگاه های مدرن سورتینگ، برنج کارخانه ای سورت و بوجاری میشود که سبب میشود برنج خالص، یکدست و بدون خرد به صورت کاملا تمیز بسته بندی و به بازار تزریق شود.

تبدیل شالی به برنج سفید ممتاز

تاجران شهرستان ها برای اینکه خریدی مقرون به صرفه داشته باشند به سراغ خرید شالی برنج مرغوب ایرانی میروند تا به صورت تخصصی خودشان اقدام به سفید کردن شالی نمایند. گفتنی است که این کار بسیار عالی میباشد اما تا زمانی که مرکز فروش برنج توسکا برنج تبدیل شده از شالی به برنج سفید را با بهترین تخصص و با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه میکند این کار کمی بیهوده به نظر میرسد.

برای تهیه برنج سفید ممتاز از انواع برنج ایرانی میتوانید با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید تا این محصول را با بهترین کیفیت تهیه نمایید.

خرید و فروش برنج ایرانی فوق اعلا در شمال

برای خرید برنج ایرانی فوق اعلا با توجه به سلیقه و بودجه تان اقدام به خرید نمایید. توجه کنید که خرید برنج ایرانی اصل نیازمند این است که شناخت بسیار خوبی از انواع برنج ایرانی داشته باشید. در بازار خرید و فروش برنج ایرانی در شمال کشور، با وجود واسطه ها و دلالان امکان مخلوط شدن برنج مرغوب با برنج های نامرغوب و خارجی بسیار بالا میباشد.

در استان مازندران، مجموعه برنج توسکا انواع برنج مرغوب شمال از جمله برنج کشت دوم امراللهی، برنج دونوج یا راتون، برنج طارم هاشمی کشت اول، برنج طارم محلی، برنج فجر و برنج شیرودی میباشند که به صورت مستقیم از شالیکار تهیه میکند، بدون واسطه به دست مشتریان عرضه میکند.

خرید و فروش برنج ایرانی فوق اعلا در شمال

جهت بالا بردن دانش خود در زمینه شناخت و بررسی برنج ایرانی به مقاله نکات طلایی و مهم در خرید برنج ایرانی مراجعه کنید. تا در خرید برنج ایرانی فوق اعلا بهتر تصمیم بگیرید.

بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم برنج خالص شمال به سراسر کشور به عنوان مرکز خرید و فروش برنج ایرانی معتبر در استان مازندران فعالیت میکند.

قیمت انواع برنج ایرانی به صورت مستقیم از کارخانه

با توجه به تنوع زیاد در انواع گونه برنج های ایرانی، قیمت انواع برنج ایرانی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. این تفاوت در قیمت میتواند از موارد گوناگونی سرچشمه بگیرید که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- نوع بذر ۲- منطقه کشت ۳- شالیکوبی و سفید کردن برنج  ۴- نحوه بسته بندی ۵- درصد خالص بودن برنج ۶- میزان برنج های شکسته موجود در برنج و…

قیمت انواع برنج ایرانی به صورت مستقیم از کارخانه

برای اطلاع از قیمت روز انواع برنج ایرانی به صورت آنلاین میتوانید به لیست قیمت برنج توسکا در همین سایت مراجعه کنید. همچنین از طریق راه های ارتباطی زیر میتوانید با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *