مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید برنج طارم محلی معطر

آنچه در این مقاله میخوانید...

چرا برنج طارم محلی، معطر است؟مشخصات برنج طارم محلی معطرقیمت طارم محلی اعلانحوه خرید برنج طارم محلی ممتاز

اگر خریدار برنج ایرانی عطری هستید میتوانید با مراجعه به مرکز خرید برنج طارم محلی معطر توسکا، این برنج محلی خوش عطر را با قیمت مناسب خریداری نمایید. کافیست با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

https://tooskarice.com/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d8%b7%d8%a7%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%ad%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b7%d8%b1/

چرا برنج طارم محلی، معطر است؟

در میان برنج های مختلف ایرانی برخی از گونه های برنج از عطر خاصی برخوردار میباشند اما علت چیست؟

در استان های شمالی برنج ها برحسب زمان برداشت به ۲ دسته تقسیم میشوند: برنج های تابستانه و برنج های پاییزه.

بدیهی است که برنج های پاییزه به خاطر زمان برداشت در فصل پاییز و به علت وزش باد های خنک پاییزی عطر بیشتری نسبت به برنج های تابستانه دارد. در نتیجه برنج طارم محلی پاییزه (چین دوم یا کشت دوم) نسبت به برنج طارم محلی تابستانه (برنج کشت اول) عطر بیشتر دارد.

چرا برنج طارم محلی، معطر است؟

اگر بخواهیم در میان گونه های مختلف برنج طارم مازندران (برنج کشت اول) از قبیل برنج طارم محلی، برنج طارم هاشمی، برنج سنگ طارم، برنج طارم دیلمانی و انواع مختلف برنج های طارم، آن ها را از لحاظ عطر باهم مقایسه کنیم، برنج طارم محلی در رتبه اول قرار میگیرد.

از طرفی دیگر بخاطر نوع بذر طارم محلی، برنج طارم محلی عطر بیشتری نسبت به بقیه طارم ها دارد. حال اگر طارم محلی کشت اول در یک زمین حاصلخیز و با آب کافی در شرایط مساعد آب و هوایی کشت شود. عطر و پخت بهتری خواهد داشت.

توجه به این نکته از طرف خریداران برنج طارم محلی بسیار حائز اهمیت است؛ اگر برنج طارم محلی به صورت خالص به دست مشتری برسد مسلما عطر بسیار خوبی خواهد داشت.

مشخصات برنج طارم محلی معطر

برای اینکه با برنج طارم محلی معطر بیشتر آشنا شوید میتوانیم برنج طارم محلی را با گونه های شبیه به خودش مقایسه کنیم:

تقریبا میتوان گفت که برنج طارم محلی از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با برنج طارم هاشمی ندارد. برنج طارم محلی معمولا از لحاظ سایز دانه ها نسبت به طارم هاشمی کمی ریزتر بوده، پخت بسیار عالی دارد، و اگر به صورت خالص عرضه شود عطر خوبی هم دارد.

مشخصات برنج طارم محلی معطر

قیمت طارم محلی اعلا

مهم ترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت برنج طارم، کیفیت میباشد. درصد خلوص برنج، درصد خرد برنج، تمیزی برنج و نوع بسته بندی برنج

قیمت برنج طارم محلی معطر تفاوت چندانی با انواع دیگر طارم ها ندارد. همانطور که گفته شد مهم ترین چیز کیفیت برنج طارم میباشد.

در مجموعه توسکا، ما با خرید مستقیم انواع برنج طارم اعم از طارم محلی و طارم هاشمی از کشاورز و با سورتینگ برنج به وسیله دستگاه های مدرن اقدام به بسته بندی برنج ها میکنیم و در نهایت با کیفیت ترین و خالص ترین برنج طارم محلی اعلا را با قیمت بسیار مناسب به مشتری عرضه میکنیم.

قیمت طارم محلی اعلا

هدف این است که خریدار برنج طارم محلی بتواند برنج طارم محلی را به صورت خالص و با قیمت رقابتی دریافت نماید.

اگر قیمت روز برنج طارم محلی اعلا را میخواهید کافیست اکنون با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

نحوه خرید برنج طارم محلی ممتاز

خرید و فروش برنج طارم محلی ممتاز فقط از طریق نمایندگی فروش برنج شمال انجام میشود. مجموعه توسکا به عنوان مرکز خرید و فروش برنج اصیل شمال آماده همکاری و فروش برنج طارم محلی شهرستان جویبار است.

نحوه خرید برنج طارم محلی ممتاز

شما خریدار برنج طارم محلی میتوانید برای خرید برنج طارم محلی ممتاز از طریق بازرگانی برنج توسکا، واقع در روستای پهناب، اقدام به ثبت سفارش کنید.

ما در مجموعه توسکا این امکان را به مشتریان میدهیم تا قبل از خرید برنج عمده در تناژ بالا، نمونه ۱۰ کیلویی از برنج طارم محلی را دریافت کرده و پس از تایید نمونه برنج، برنج طارم محلی در تناژ بالا برای مشتری برنج طارم محلی ارسال شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *