مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت و خرید برنج طارم محلی توسکا

آنچه در این مقاله میخوانید...

کشت برنج طارم محلی توسکاتجربه خرید بدون واسطه طارم محلی عطریقیمت عمده و خرده برنج طارم محلی

اگر قصد خرید برنج عطری با قیمت مناسب را دارید؛ پیشنهاد ما به شما خرید برنج طارم محلی توسکا میباشد. این محصول معطر و خوشپخت ایرانی در استان مازندران کشت شده و عطر و طعم بینظیری دارد.

قیمت و خرید برنج طارم محلی توسکا

کشت برنج طارم محلی توسکا

برنج طارم محلی از ارقام با کیفیت، عطری و خوشپخت ایرانی است که امروزه بیشتر در شالیزار های شمال کشور از جمله استان مازندران کشت میشود. گفتنی ست که برنج طارم محلی از انواع برنج زودرس میباشد که در ماه فروردین كاشت آن آغاز مي شود و کشاورزان در طی چندین مرحله اقدام به آماده کردن بذر، فراهم کردن خزانه، آماده کردن شالیزار، پاشیدن بذر ها در خزانه، کاشت محصول (نشا)، کوددهی، وجین کردن، سم پاشی و معمولا در ابتدای ماه مرداد اقدام به برداشت برنج طارم محلی می کنند.

کشت برنج طارم محلی توسکا

در روستای پهناب برنج طارم محلی توسکا از بهترین ارقام برنج کشت اول میباشد که بیشتر کشاورزان این منطقه این محصول را به دلیل کیفیت عالی و بازار فروش خوب کشت میکنند.

عطر و طعم و کیفیت پخت در برنج طارم محلی از عوامل تعیین کننده قیمت برنج طارم محلی در بازار است. این رقم به دلیل بومی بودن از سازگاری بسیار بالایی نسبت به آب و هوای مازندران برخوردار می باشد.

برنج طارم محلی محصولی دانه بلند و معطر است که با داشتن پخت عالی و ماندگاری بسیار مناسب پس از پخت مناسب برای مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها و کترینگ ها میباشد.

تجربه خرید بدون واسطه طارم محلی عطری

برای خرید مستقیم برنج طارم محلی از شمال ابتدا باید مراکز فروش مطمئن طارم در استان های شمالی و به خصوص استان مازندران را شناسایی کنید.

با مراجعه حضوری و یا دریافت نمونه برنج از میزان کیفیت محصول آگاه شوید و سپس اقدام به خرید عمده از این محصول نمایید. از طرفی باید با ویژگی های ظاهری و کیفی این برنج آشنا باشید تا به صورت دقیق بتوانید برنج خالص را شناسایی کنید.

تجربه خرید بدون واسطه طارم محلی عطری

مشاورین فروش توسکا همواره آماده پاسخگویی به شما خریدار برنج طارم محلی عطری مازندران هستند تا بتوانید تجربه خرید بدون واسطه برنج طارم محلی معطر را از این مجموعه کسب نمایید.

قیمت عمده و خرده برنج طارم محلی

قيمت برنج طارم محلی تقریبا یکسان با برنج طارم هاشمی در بازار است و تعیین قیمت عمده برنج طارم محلی به عواملی همچوم منطقه کشت برنج، کیفیت برنج، خالص بودن، نوع بسته بندی، درجه سورت و بوجاری و… بستگی دارد.

در حال حاضر برنج طارم محلی درجه یک در استان مازندران و شهرستان های این استان کشت می شود که با کیفیت ترین آن ها برنج طارم محلی توسکا میباشد. خریدار عمده برنج طارم محلی توسکا همواره از دو جهت معامله ای پر سود خواهد داشت:

۱- خرید برنج طارم محلی خالص بدون واسطه از توسکا

۲- خرید عمده برنج طارم محلی توسکا با قیمت بسیار مناسب

قیمت عمده و خرده برنج طارم محلی

این دو مزیت همواره سبب میشود که مشتریان برنج عمده طارم به دنبال همکاری همیشگی با این مجموعه باشند. از طرفی برای خریدار برنج طارم محلی که قصد دارد این محصول را به صورت خرده تهیه کند این نوید را میدهیم که بهترین کیفیت را با ما تجربه خواهند کرد.

برای اطلاع از قیمت روز برنج طارم محلی به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *