مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت عمده برنج لاشه معطر پاک شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی خاصیت آنتی اکسیدانی برنجبازار توزیع برنج لاشه معطر پاک شده

برنج لاشه معطر پاک شده برنجی است که هنگام سفید شدن برنج که شالی آن را جدا می کنند بعضی از برنج ها نرم می شوند و مقداری سالم هم دارد این برنج در مورد برنج های ایرانی که دارای عطر و بوی خوبی می باشد صدق می کند.

برنج لاشه را با توجه به بسته بندی و مقدار و کیفیت و نوع آن قیمت گذاری می کنند خیلی از برنج های لاشه دارای تخم های علف می باشد که دارای قیمت کمتری نسبت به برنج های پاک شده دارند.

بررسی خاصیت آنتی اکسیدانی برنج

بررسی خاصیت آنتی اکسیدانی برنج

برنج از غذاهایی است که در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد و یکی از غذاهای محبوب و همیشگی مردم به حساب می آید در مراسم شادی و عزا در تمام جشن ها و غذاهای نذری برنج را استفاده می کنند برنج غذایی به قول قدیمی ها سبک یعنی زود هضم و برای تمامی افراد مناسب می باشد.

با برنج خوش عطر لاشه غذاهایی مثل شله زرد، شیر برنج، فرنی و دم پختک درست می کنند به وسیله برنج می توانید تنوع غذایی در غذا ها ایجاد کنید. میتوان گفت که هیچ غذایی به اندازه برنج دارای تنوع غذایی نمیباشد. برنج دارای خاصیت های زیادی از جمله :

۱- عاری از کلسترل می باشد دارای سطح پایینی از کلسترل و سدیم می باشد که باعث کاهش وزن می شود برخلاف عقیده بسیاری از افراد که برنج چاق کننده است برنج غذایی است که در مقدار کم باعث سیری فرد شود و از اضافه وزن جلوگیری می کند.

۲- دارای آنتی اکسیدان هایی طبیعی مثل ویتامین سی، آ دارد که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و یا آنتی اکسیدان ها را تحریک می سازد و باعث جلوگیری از سلول های سالم به سلول های سرطانی می شوند.

۳- از پوست محافظت می کند خاصیت آنتی اکسیدانی برنج باعث می شود از پیری زود رس جلوگیری و باعث از بین بردن چین و چروک ها شود.

۴- به سلامت قلب کمک می کند روغن سبوس برنج دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و می تواند با کاهش کلسترل خون به سلامت قلب کمک کند. بیماران دیابتی بهتر است به جای برنج سفید از برنج قهوه ای استفاده کنند.

بازار توزیع برنج لاشه معطر پاک شده

بازار توزیع برنج لاشه معطر پاک شده

در شمال کشور برنج هایی با عطر و طعم دلپذیر کاشت می شوند و این به خاطر آب و هوای و خاک حاصلخیز منطقه شمال می باشد در شهرستان های تولید کننده برنج نمایندگی های بزرگ برنج وجود دارد که می توانید برنج لاشه معطر اصل را به صورت عمده خریداری کنید.

این برنج در سایر شهرهای کشور به صورت کیسه های ۱۰ الی ۵۰ کیلویی به بازار عرضه می شود. اگر قصد خرید عمده برنج را دارید و دسترسی به نمایندگی های عمده برنج ندارید بهتر است از طریق سایت های اینترنتی معتبر این محصول را خریداری کنید که مطمئن و با کیفیت تر می باشد برنج نیم دانه دارای قیمت مناسب تر از لاشه می باشد و قیمت آن بستگی به نوع و کیفیت آن دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *