مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش ویژه برنج بوجاری مجلسی [قیمت+ عکس]

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج بوجاری شده چیست؟ویژگی های برنج بوجاری شده و انواع آنقیمت برنج بوجاری شده مجلسی

برای تهیه یک برنج مجلسی و خوشپخت بایستی بهترین برنج مجلسی ایرانی را تهیه کنید که عطر و پخت عالی داشته باشد. برنج مجلسی دانه های کشیده، یکدست و خوشپخت دارد که به اصطلاح ری (Rey) بسیار خوبی دارد.

برنج بوجاری شده چیست؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده که برنج بوجاری چیست؟ بوجار برنج به چه معناست؟

برنج بوجاری شده چیست؟

بوجاری در اصطلاح به معنی جداکردن دانه های خرد شده در سایز های گوناگون از برنج سالم میباشد که توسط دستگاه بوجاری در کارخانه سورتینگ و بسته بندی برنج انجام میشود. این دانه ها در هنگام برداشت و تبدیل شالی به برنج سفید شکسته و خرد میشوند.

برنج نرمه، برنج نیم دانه، برنج لاشه و برنج سرلاشه بایستی از برنج سالم جداسازی و تفکیک شوند. این عمل در گذشته با استفاده از الک به روش سنتی انجام میگرفت که امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام میگیرد.

ویژگی های برنج بوجاری شده و انواع آن

برنج ایرانی پس از بوجاری شدن تبدیل به برنجی کاملا یکدست و تمیز میشود که دانه های آن بدون خرد میباشند. بنابراین این برنج از باکیفیت ترین برنج ایرانی میباشد که میتواند از انواع برنج ایرانی تهیه شود. تمامی ارقام برنج ایرانی قابلیت بوجاری شدن را دارند و با استفاده از دستگاه بوجاری الک میشوند. این عملیات به صورت سه الک و تک الک انجام میشود.

ویژگی های برنج بوجاری شده و انواع آن

برنج بوجاری شده سه الکه کاملا بدون خرد میباشد و برنجی کاملا درجه یک و یکدست به خروجی میرود. از طرفی برنج بوجاری تک الکه به صورت جزئی حاوی برنج سرلاشه و لب پریده میباشد.

بازرگانی برنج توسکا انواع برنج اصیل ایرانی را به صورت بوجاری شده و تمیز شده به مشتریان عرضه میکند تا باکیفیت ترین و درجه یک ترین برنج ایرانی بر سفره سفره هم میهنان قرار گیرد.

در این مجموعه تمامی ارقام برنج ایرانی از جمله برنج کشت دوم بوجاری شده، برنج طارم بوجاری شده، برنج فجر بوجاری شده، برنج شیرودی بوجاری شده و… به صورت عمده و در تناژ بالا برای مشتریان فراهم شده است.

همچنین تمامی این محصولات به شرط یک دست بودن و پخت عالی به مشتریان عرضه میشود و در صورت عدم رضایت مشتریان قابل بازگشت و عودت میباشد.

قیمت برنج بوجاری شده مجلسی

برای اطلاع از قیمت برنج بوجاری مجلسی باید بدانید که برنج بوجاری شده نسبت به برنج بوجاری نشده گرانتر خواهد بود. برنج بوجاری شده یکدست و تمیز میباشد که برنج های سرلاشه و لاشه از آن جداسازی شده است.

قیمت برنج بوجاری شده مجلسی

اجرای عملیات سورتینگ توسط متخصصان برنج و تاجران انجام میشود. بنابراین برنج بوجاری شده را نمیتوان از کشاورزان یا مستقیما از شالیزار تهیه کرد. این برنج کاملا یکدست شده با کیفیت پخت بالاتر نسبت به برنج بوجاری نشده میباشد که سبب میشود ظاهر برنج بعد از پخت نیز بسیار چشم نواز باشد.

قیمت برنج بوجاری شده طارم عطری در شمال کشور توسط مجموعه برنج توسکا با قیمت بسیار مناسبی اعلام شده است که سبب میشود تجربه خرید بدون واسطه و مقرون به صرفه برای مشتریان عمده و جزئی فراهم شود.

توجه داشته باشید که برنج بوجاری شده را از مراکز فروش معتبر در شمال کشور تهیه کنید تا برنج خالص و یکدست بوجاری را با اطمینان تهیه کنید. مرکز فروش برنج توسکا با تضمین اصالت و کیفیت برنج، انواع برنج طارم بوجاری شده و انواع دیگر برنج های شمال را با بسته بندی دلخواه مشتریان عرضه میکند.

برای اطلاع از قیمت روز برنج بوجاری مجلسی به صورت مستقیم با مشاورین فروش توسکا تماس گرفته و یا از طریق راه های ارتباطی با ما ارتباط برقرار کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *