مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش ویژه بذر شیرودی برای لاهیجان

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات بذر اصلاح شده شیرودیقیمت پایه بذر برنج شیرودیعلت کاشت برنج شیرودی در لاهیجان

در سالهای اخیر به دلیل استقبال خوب از بذر شیرودی در استان گیلان به ویژه شهر لاهیجان، بازرگانی برنج توسکا اقدام به فروش ویژه بذر اصلاح شده شیرودی کرده است. عرضه مستقیم بذر تضمین شده برنج شیرودی برای کشاورزان لاهیجان با قیمت عالی.

خصوصیات بذر اصلاح شده شیرودی

خصوصیات بذر اصلاح شده شیرودی

برنج شیرودی از انواع برنج پرمحصول ایرانی میباشد که در شمال کشور کشت میشود. این برنج ایرانی همچون برنج پاکستان طبیعت در سال های اخیر از استقبال بسیار خوبی در میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان برنج ایرانی برخوردار بوده است. میزان محصول دهی شالی شیرودی در هر هزار متر مربع تقریبا ۸۵۰ کیلو تا ۱۰۰۰ کیلو شالی است. این برنج دانه بلند و خوشپخت است.

کشاورزان همیشه در خرید بذر بسیار حساس هستند. زیرا بذر نامرغوب و ناخالص نتیجه زحمت و دسترنج کل سال کشاورز را از بین خواهد برد. همچنین بذر خوب و درجه یک می تواند در میزان محصول دهی بیشتر زمین، بسیار موثر باشد. پس باید در خرید بذر برنج دقت زیادی داشته باشید.

خصوصیات بذر اصلاح شده شیرودی

بذر اصلاح شده شیرودی یعنی بذری که بصورت طبیعی خشک شده و ۱۰۰ درصد خالص باشد. اگر بذر برنج به کمک دستگاه های خشک کن خشک شود، در دمای بالا جنین بذر از بین می رود. در نتیجه آن بذر قدرت جوانه زنی نخواهد داشت. پس بذر مرغوبی نخواهد بود.

توجه کنید که در خرید بذر اصلاح شده باید به دو نکته اساسی زیر توجه داشت:
۱. بذر شیرودی باید کاملا خالص باشد.
۲. بذر شیرودی باید به صورت کاملا طبیعی و با استفاده از نور خورشید خشک شده باشد.

قیمت پایه بذر برنج شیرودی

در هنگام خرید بذر شیرودی دقت کنید که بذر طارم داخل آن نباشد. زیرا بذر طارم زودرس و بذر شیرودی دیررس است. برای مثال اگر بذر شیرودی با طارم ترکیب شده باشد می تواند به کشاورز در هنگام برداشت برنج آسیب جدی وارد کند.

انواع بذر برنج اصلاح شده ایرانی به صورت عمده در بازرگانی برنج توسکا از کشاورزان قابل اعتماد روستای پهناب (شهرستان جویبار) خریداری می گردد. این بذرها خالص و یکدست بوده و به صورت طبیعی به کمک نور خورشید خشک شده اند.

قیمت پایه بذر برنج شیرودی

بذر اصلاح شده و درجه یک شیرودی دانه بلند را می توانید در بسته بندی های ۳۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی بصورت تضمینی از مجموعه برنج توسکا تهیه فرمایید.

همچنین برای اطلاع از قیمت روز بذر شیرودی و خرید اینترنتی بذر برنج شیرودی و برنج صدری که از پرمحصول ترین بذر برنج ایرانی میباشد میتوانید با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

علت کاشت برنج شیرودی در لاهیجان

فروش بذر برنج شیرودی در شمال کشور بیشتر در استان های مازندران و گیلان انجام میشود که شهر هایی همچون لاهیجان، نکا، بهشهر، رودسر، لنگرود و… در صدر کشت این محصول قرار دارند.

علت کشت برنج شیرودی در این مناطق به دلیل کم آبی و نبودن شرایط برای کشت دوم برنج میباشد که کشاورزان ترجیح میدهند یک کشت برنج پرمحصول را داشته باشند تا سود بهتری داشته باشند و از جهت دیررس بودن برنج شیرودی امکان کشت برنج کشت دوم وجود نخواهد داشت.

علت کاشت برنج شیرودی در لاهیجان

مناطق خوش آب و هوا با خاک حاصلخیز که امکان کشت برنج در این مناطق وجود دارد با کاشت بذر برنج پرمحصول تقریبا دوبرابر برنج های کم محصول، شالی برداشت میکنند که این امر سبب سوددهی بالا برای کشاورزان میشود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *