مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش برنج طارم معطر مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج طارم معطر مازندراننحوه خرید برنج طارم عطری شمال

خرید و فروش برنج طارم معطر مازندران به صورت عمده و جزئی در بازرگانی برنج توسکا به صورت مستقیم از کشاورز انجام میشود. بنابراین خرید برنج طارم عطری با قیمت مناسب از مرکز فروش توسکا برای مشتریان برنج طارم اعلا بهترین گزینه میباشد.

قیمت برنج طارم معطر مازندران

مهم ترین عامل در تعیین قیمت برنج، میزان کیفیت برنج میباشد. اما معمولا قیمت برنج در محدوده خاصی بالا و پایین میشود. خریدار برنج طارم معطر میتواند برای دریافت لیست قیمت برنج توسکا با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرد و یا با مراجعه به لیست قیمت برنج توسکا از قیمت روز برنج طارم معطر مازندران اطلاع یابد.

قیمت برنج طارم معطر مازندران

برنج طارم از برنج های کم محصول ایرانی میباشد که بیشتر در استان مازندران کشت میشود. در روستای پهناب اصلی ترین برنج کشت شده، برنج طارم میباشد که به صورت کشت اول برنج کشت می شود.

برنج طارم عطری توسکا به صورت مستقیم از کشاورزان روستای پهناب تهیه میشود. عرضه مستقیم و بدون واسطه برنج پهناب سبب شده تا این محصول با قیمتی استثنایی به دست مشتریان برسد.

برای خرید برنج طارم معطر با قیمت ارزان تر این امکان را برای شما به وجود آورده ایم تا برنج طارم تک الکه را تهیه نمایید. این برنج در مقایسه با برنج طارم سه الکه صادراتی قیمتی مناسب تر دارد.

تفاوت برنج طارم تک الکه و سه الکه فقط در میزان درشتی برنج میباشد. در هر دو حالت برنج خالص، یکدست و تمیز به مشتریان ارائه میشود.

بازرگانی برنج توسکا با سابقه چندین ساله در خرید برنج از کشاورز و ارائه مستقیم آن به مشتری آماده همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی میباشد تا بتواند با قیمت رقابتی برنج خالص و ناب ایرانی را به مشتریان عرضه کند.

نحوه خرید برنج طارم عطری شمال

نحوه خرید برنج طارم عطری شمال

اکنون زمان آن فرا رسیده است که نحوه خرید عمده طارم عطری شمال را توضیح بدهیم. یک مشتری، تاجر، صاحب رستوران، فروشگاه، مغازه دار، بنکدار و… چگونه می تواند در تناژ بالا با خیال آسوده طارم معطر شمال تهیه کند به طوری که استرس کمبود جنس برنج در طول سال را نداشته باشد؟ البته قیمت برنج در خرید عمده یک فاکتور اساسی به حساب می آید.

اولا تامین کننده ای باید یافت شود که کاملا قابل اعتماد باشد تا برنج خالص به دست مشتری برساند.

دوما تامین کننده باید قادر به تامین برنج در تناژ بالا در کل طول سال باشد.

سوما تامین کننده بایستی برنج را بصورت مستقیم از کشاورز به مشتری عرضه کند تا قیمت تمام شده برنج برای مشتری در کف قیمتی بازار قرار بگیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *