مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش برنج ایرانی ارزان با قیمت واقعی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید برنج ارزان به صورت اینترنتیقیمت انواع برنج ایرانی در سال جاری

اگر به دنبال این هستید که خرید برنج ایرانی ارزان قیمت را با اطمینان انجام دهید اما از تجربه کافی برای تشخیص برنج برخوردار نیستید ما در مجموعه برنج توسکا انواع برنج ایرانی با کیفیت و ارزان قیمت را با تضمین عدم تخلیط به شما عرضه می کنیم.

فروش برنج ایرانی ارزان با قیمت واقعی

خرید برنج ارزان به صورت اینترنتی

به طور کلی انواع برنج ارزان قیمت را در استان های شمالی و استان خوزستان کشت می کنند که در شمال بیشتر در مازندران و گلستان برنج های ارزان قیمت کشت می شود و در گیلان حجم تولید این برنج ها کمتر است.

اما داشتن برنج های ارزان قیمت برای فروشگاه داران به شدت توصیه می شود و لازم است بدانید اکثر مردم بنا به سطح اقتصادی که دارند ترجیح می دهند برنج ارزان خرید کنند.

در نظر داشته باشید برنج های ارزان قیمت حجم فروش بیشتری دارند ولی باید سود کمتری روی آن ها بکشید و در مقابل برنج های با کیفیت و قیمت بالا که حجم فروش کمتری دارند را می توانید با سود بیشتر بفروشید زیرا برنج با کیفیت در بازار کم پیدا می شود.

خرید برنج ارزان به صورت اینترنتی

خرید برنج ایرانی به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت حاضر برای خریداران برنج ایرانی، صاحبان رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه ها و کترینگ ها فراهم شده است تا بدون صرف وقت و با کمترین هزینه برنج خالص و یکدست ایرانی از کشاورزان شمالی تهیه نمایند.

نحوه ثبت سفارش برنج ایرانی به صورت آنلاین و حضوری در مجموعه برنج توسکا قابل انجام میباشد. شما میتوانید برای خرید اول خود ابتدا بسته نمونه برنج ۱۰ کیلوگرمی از برنج مورد نظر خود را دریافت نمایید و پس از اطمینان از خالص بودن و درجه یک بودن عطر و پخت برنج، از همان نمونه سفارش تناز بالا خود را انجام دهید.

قیمت انواع برنج ایرانی در سال جاری

قیمت برنج ایرانی ارتباط مستقیم با تورم اقتصادی کشور دارد به طوریکه در سال های اخیر همانطور که قیمت همه اقلام افزایش یافته، قیمت روز برنج ایرانی نیز افزایش چشمگیری یافته است. همچنین انواع برنج ایرانی با توجه به کیفیت بالا و خوش عطر و خوش طعم بودن از قیمت نسبتا بالایی برخوردار میباشد.

مجموعه برنج توسکا با عرضه مستقیم و بدون واسطه برنج اصیل ایرانی از کشاورزان زحمتکش شمالی به صورت مستقیم امکان خرید برنج ایرانی ارزان قیمت و با کیفیت را برای مشتریان فراهم نموده است.

قیمت انواع برنج ایرانی در سال جاری

شما خریدار عمده برنج ایرانی، برای خرید برنج تناژ بالا میتوانید به مرکز فروش برنج شمال واقع در روستای پهناب از توابع شهرستان جویبار مراجعه کنید و برنج طارم محلی جویبار را تهیه نمایید.

همچنین برای سهولت در دسترسی مشتریان امکان اطلاع از قیمت روز برنج ایرانی در لیست قیمت برنج توسکا برای مشتریان برنج عمده و خرده فراهم شده است. برای اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره خرید رایگان با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

2

2 پاسخ به “فروش برنج ایرانی ارزان با قیمت واقعی”

  1. سلام لطفا تاریخ تولید محصول را در مشخصات ذکر نمایید تا معلوم بشه که کشت امساله یا پارسال

    0
    0
  2. لطفا اقدامات لازم جهت ثبت سفارش عمده به همراه لیست قیمت ها به تفکیک کالا و تخفیف هایی که شامل سفارشات عمده میشود راارسال بفرمایید.

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *