مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروشگاه مرکزی برنج طارم درجه ۱

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای پخت برنج طارم درجه ۱توزیع مستقیم برنج طارم درجه ۱

برنج طارم درجه ۱ از خوش طعم ترین و خوشمزه ترین انواع برنج است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی در شالیزارهای کشور پرورش می یابد و سطح کیفی بالایی برخوردار است و ارزش تغذیه ای بالایی نیز دارد عرضه کننده برنج طارم درجه ١ محصولات اصیل و درجه یک ایرانی را به طور کلی توسط شخص تولید کننده از طریق وب سایت اینترنتی با قیمت هایی استثنایی و باور نکردنی در سراسر کشور عرضه می کند.

راهنمای پخت برنج طارم درجه ۱

راهنمای پخت برنج طارم درجه ۱

برنج از مواد غذایی ارزشمند است که جایگاه ویژه ای آشپزی ایرانی دارد و به عنوان یک وعده مهم غذایی افراد آن را همراه با ماست، خورشت، ترشی و… نوش جان می کنند.

این ماده غذایی شامل انواع و اقسام گوناگونی است که یکی از برترین، طبیعی ترین و ارگانیک ترین انواع این محصول برنج هاشمی است که در بسیاری از شالیزار های کشور به صورت ارگانیک پرورش می یابد.

بسیار از افراد پخت این نوع برنج با مشکل مواجه می شوند و با نحوه آبکش کردن آن آشنایی ندارند. برای پخت این محصول ابتدا دو ساعت قبل از پخت آن را باید بشوییم و در آب ولرم قرار دهیم تا بافت ان نرم و ملایم شود سپس مقداری آب را درون قابلمه می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا جوش بیاید پس از اینکه آب جوش آمد مقداری نمک به اندازه کافی به آب اضافه می کنیم و پس از آن برنج ها را داخل آب جوشیده می ریزیم و می گذاریم تا بافت آن نرم شود پس از اینکه برنج بافتی ملایم به خود گرفته و آن را آبکش میکنیم و درب قابلمه می ریزیم تا دم بکشد.

توزیع مستقیم برنج طارم درجه ۱

توزیع مستقیم برنج طارم درجه ۱

برنج طارم درجه ١ از محصولات با کیفیت تازه و بسیار خوش طعم است که در فرآیند پخت کاملا مغز پخت می‌ شود و پس از برداشت از شالیزار ها برای فرآوری و بسیاری از کارخانه ها با برندهای معتبر فرستاده می شود.

توزیع برنج از رونق بسیار خوبی برخوردار است این محصول طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور دارد. فروش برنج امروزه با رشد چشمگیری مواجه بوده است زیرا فروشندگان این محصولات پس از سالها سابقه و تجربه کاری در این عرصه مهم به موفقیت های بزرگی دست یافته است و توانسته رضایت و توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید و کسب و کار خود را توسعه دهد و برگ زرینی را در پرونده خود ثبت کند زیرا محصولات درجه یک اصیل ایرانی را با ارائه ضمانت کامل به‌طور فله کیلویی و به صورت عمده و کلی مستقیماً با حذف تمامی واسطه های بازاری توسط شخص تولید کننده با اعمال قیمت های رقابتی و شگفت‌انگیز در کوتاه‌ ترین زمان به دست مشتریان در سراسر نقاط کشور می رساند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *