مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروشگاه برنج نیم دانه عطری طارم

آنچه در این مقاله میخوانید...

فواید مصرف برنج کته برای کودکانصادر کننده بهترین برنج نیم دانه عطری طارم

برنج نیم دانه عطری یکی از بهترین نیم دانه ها بوده که مناسب برای پخت و پز روزانه می باشد و به دلیل کیفیت ایده آلی که دارد مناسب برای درست کردن غذاهای بسیار زیادی نظیر: کته، شله زرد، آش و غیره می باشد، این محصول عطر و بویی عالی داشته و قیمتی مناسب دارد.

فروشگاه برنج نیم دانه عطری طارم توسکا این محصول درجه یک و اعلا را در بسته بندی های متنوع و در وزن های گوناگون به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مشتریان خود در سراسر کشور با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

فواید مصرف برنج کته برای کودکان

یکی از بهترین روش های پخت برنج به روش کته می باشد زیرا پس از پخت هیچ یک از مواد معدنی و ویتامین ها و پروتیین موجود در خود را از دست نداده و فواید بسیار زیادی در سلامت و رشد صحیح کودکان دارد از این رو به والدین توصیه شده تا برای کودک دلبند خود برنج را به صورت کته درست کرده تا از تمامی ویتامین های موجود در آن بهره گیرند.

برنج پخته شده به صورت کته از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و‌ نسبت به برنج آبکشی ارجحیت دارد زیرا برنج آبکش شده بخشی از ویتانین های ضروری مورد نیاز بدن را از دست داده و مانند کته فایده و خاصیت نخواهد داشت.

فواید مصرف برنج کته برای کودکان

برنج کته یکی از سالم ترین تغذیه ها برای کودکان محسوب شده و مناسب برای کودکان ضعیف و لاغر می باشد، هم چنین باید گفت برنج کته طعمی بهتر و لذیذ داشته و نشاسته موجود می تواند مشکل لاغری کودکان را حل کند.

از دیگر فواید برنج کته می توان به انرژی زا بودن آن اشاره کرد و این غذای کامل و در عین حال سالم می تواند به تنهایی در روز نیاز روزانه کودک به انواع ویتامین را فراهم سازد.

صادر کننده بهترین برنج نیم دانه عطری طارم

یکی از بهترین و برترین صادر کننده برنج نیم دانه عطری طارم در کشور فروشگاه اینترنتی ما بوده که قادر به این می باشد تا علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان خارجی بهترین محصولات تولید شده را در بسته بندی های متنوع و شکیل به مشتریان خود در سراسر کشور به صورت کلی عرضه کند، خرید این محصول برای عموم افراد آزاد بوده و متقاضیان می توانند از این فروش استثنایی بهره مند شوند.

صادر کننده بهترین برنج نیم دانه عطری طارم

صادرات برنج توسکا به طور کلی و عمده سبب شد تا از این طریق تولید کنندگان بتوانند با صادرات به جا به این صنعت رونق چشمگیری داده و هر ساله میزان بیشتری از انواع برنج ایرانی را تولید کرده و بخش اعظمی از آن را صرف صادرات کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *