مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه مستقیم برنج بینام کشت دوم

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین زمان برداشت برای برنج بینام کشت دومعمده فروشی برنج بینام کشت دوم

عرضه مستقیم برنج بینام کشت دوم توسط این مرکز فروش به تمامی نمایندگی های فروش های خوراکی ها موجب شده است که متقاضیان خرید برنج بتوانند به راحتی در هر شهری در مراکز معتبر فروش این خوراکی ها بهترین برنج را با کیفیت تضمین شده تهیه نمایند در میان انواع مختلف برنج، نوع بینام کشت دوم بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است به این دلیل که از کیفیت بالا و طعم بی نظیری برخوردار است، ضمن اینکه از لحاظ قیمتی نیز دارای قیمتی مناسب تر می باشد و افراد بیشتری قادر به توانایی خرید این محصول هستند.

بهترین زمان برداشت برای برنج بینام کشت دوم

بهترین زمان برداشت برای برنج بینام کشت دوم

برداشت برنج بینام کشت دوم در اواخر پاییز انجام می‌شود این برنج ها برای نیمه دوم سال کشت می شوند و جزء محصولاتی هستند که دارای کیفیت بالا بوده و ماندگاری زیادی دارند بهترین زمان برای برداشت این برنج ها توسط شالیکاران و برنج کاران در اواسط پاییز تا اواخر آن انجام می گردد به این دلیل که در این فصل نشاء این برنج به خوبی پر شده و می‌تواند برنج های مرغوب و بدون آسیب دیدگی را تولید نماید.

لازم است بدانید که پس از برداشت این نوع برنج دیگر نیازی به شالیکوبی نمی باشد به این دلیل که این خوراکی ها دارای دانه های یکدست و درشت بوده که به هنگام برداشت پوسته آن ها گرفته می‌شود و دارای ظاهر یک دست می باشند.

این برنج ها از برنج های ایرانی مرغوب هستند که دارای پختی عالی بوده و بیشتر برای مراسمات و یا رستوران های لوکس مورد استفاده قرار می گیرند به این دلیل که عطر و بوی بی نظیر داشته و از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه هستند.

عمده فروشی برنج بینام کشت دوم

در مراکز عمده فروشی برنج بینام کشت دوم فروش برنج با قیمت تولید انجام می شود به این دلیل که فروشندگان آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان خریداری می‌ کنند. در این مراکز برنج ها را می توانید هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی خریداری نمایید البته خرید عمده آن ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می شود به همین دلیل هم افرادی که برای خرید به این مرکز فروش مراجعه می‌ کنند محصولات مد نظر را عمده تهیه می نمایند تا از تخفیفات ویژه فروش عمده آن ها نیز بهره‌مند شوند.

عمده فروشی برنج بینام کشت دوم

بسته‌بندی این نوع برنج آن نیز در اندازه های مختلف با وزن‌ های گوناگون می باشد تا افرادی که متقاضی خرید برنج بسته بندی هستند نیز بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر را تهیه نموده و از کیفیت بی نظیر آن ها بهره مند گردند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *