مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه بدون واسطه برنج لاشه سرگل

آنچه در این مقاله میخوانید...

آنچه باید در مورد صادرات برنج بدانیممشخصات مهم یک برنج خوببهترین روش ذخیره کردن برنج صادراتیتوزیع بی واسطه برنج لاشه سرگل

برنج لاشه سرگل به واسطه عطر و بوی دلپذیر آن، پخت عالی و قیمت مناسب، از بازار فروش پررونقی برخوردار است. برنج لاشه توسط مراکز مختلفی به بازار فروش ارائه می شود. در صورتی که عرضه این نوع برنج به صورت مستقیم و بدون واسطه باشد، با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می‌گیرد. واسطه های بازار خرید و فروش برنج لاشه سرگل، این محصول را با قیمتی گران‌تر از قیمت واقعی آن در معرض فروش قرار می‌دهند. عرضه بدون واسطه این محصول، گام مهمی در جهت کاهش قیمت نهایی این نوع برنج است.

عرضه بدون واسطه برنج لاشه سرگل

آنچه باید در مورد صادرات برنج بدانیم

همانطور که می دانید برنج ایرانی از لحاظ کیفیت، عطر و بو همچنین طعم و مزه جزء بهترین برنج ها بوده و از محبوبیت بالایی در بازارهای فروش داخلی و خارجی برخوردار است. برنج ایرانی در بازارهای خارجی مشتریان زیادی دارد. برنجی که برای صادرات در نظر گرفته می شود، دانه درشت، دارای پخت مناسب و عطر و بوی شامه نواز است.

در واقع برنج درجه یک و ممتاز برای صادرات انتخاب می شود.‌برنج صادراتی را در بسته‌بندی های مختلف روانه بازارهای کشورهای خارجی می‌کنند. این نوع برنج به کمک دستگاه های سورتینگ جدا سازی شده و کاملا یکدست می باشد. از بین ارقام مختلف برنج ایرانی، نمونه های متعددی هستند که دارای ویژگی های برنج درجه یک بوده و می تواند جزء ارقام صادراتی قرار گیرد.

آنچه باید در مورد صادرات برنج بدانیم

از طریق صادرات انواع برنج ایرانی به کشورهای مختلف، ارز خارجی قابل توجهی وارد کشورمان می شود. طبیعی است که فروش برنج در بازارهای خارجی با قیمت گران‌تری صورت گرفته و تولیدکنندگان برنج نیز از این تجارت، سود بیشتری نصیب‌شان خواهد شد. همین امر تولیدکنندگان برنج را به تولید بیشتر و باکیفیت‌تر برنج تشویق خواهد کرد. صادرکنندگان برنج ایرانی نیز از این تجارت راضی بوده و به سود مطلوب و ایده‌آل خواهند رسید.

مشخصات مهم یک برنج خوب

برنج یکی از غذاهای اصلی ما است که جایگاه خاصی در سفره‌های ایرانی دارد. این محصول را می توان به صورت برنج های تولید داخلی و برنج های وارداتی در بازار فروش پیدا کرد. بالطبع همه دوست دارند بهترین و مرغوب‌ترین برنج را در سفره های خود قرار دهند.‌ بر همین اساس باید ویژگی های برنج خوب را شناخته تا بتوانیم بهترین برنج را برای خرید انتخاب نمائیم.‌

مهمترین ویژگی یک برنج خوب آن است که طعم و مزه دلپذیری داشته باشد. عطر و بوی برنج خوب باید در فضا بپیچد. طعم و عطر بی نظیر برنج می تواند در افزایش اشتها نقش مهمی داشته باشد. بهترین برنج آن است که دارای پخت مناسبی نیز باشد. این نوع برنج پس از پخت ری کرده و حجم آن افزایش پیدا خواهد کرد.

مشخصات مهم یک برنج خوب

برنج درجه یک هضم آسانی نیز دارد. این برنج از نظر ظاهری نیز دانه درشت است. تمام ویژگی های برنج خوب و درجه یک، در برنج ایرانی جمع شده است. از میان برنج های ایرانی خوب و مرغوب می توان به برنج طارم درجه یک اشاره نمود. البته در بین برنج های خارجی، برنج دانه بلند پاکستانی نیز خوش پخت و دانه درشت است اما طعم و مزه و عطر و بوی خاصی ندارد.

طبیعی است که قیمت برنج های درجه یک از قیمت برنج های نامرغوب بالاتر است. به طور مثال قیمت برنج طارم ندا درجه یک با قیمت برنج های خارجی تفاوت فاحشی دارد. قیمت برنج سالم نیز با قیمت برنج شکسته یا نیم دانه متفاوت خواهد بود. البته قیمت برنج نیم دانه هاشمی با توجه به کیفیت آن، مناسب‌تر از برنج های سالم خارجی می باشد.

بهترین روش ذخیره کردن برنج صادراتی

بهترین روش ذخیره کردن برنج صادراتی برنج ایرانی تازه باید مدتی در انبار نگهداری شود تا کیفیت پخت مناسب را پیدا کند. به همین دلیل باید با شرایط نگهداری و ذخیره کردن برنج ایرانی تا‌حدودی آشنا شوید. این نمونه برنج اگر در جای مناسب نگهداری نشود، مورد هجوم حشرات و آفات قرار خواهد گرفت. بهتر است برنج را در مکان خشک و خنک قرار دهید. برنج در هوای گرم آفت زده و در هوای مرطوب نیز کپک می‌زند. برنج را در سطحی بالاتر از زمین قرار داده تا تبادل هوا در آن صورت گیرد. بسته بندی مناسب برنج تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت و عطر و بوی آن دارد. از جذب کننده های اکسیژن برای داخل برنج استفاده نمایید. گونی های پلی استری بهترین گزینه برای نگهداری برنج هستند.

توزیع بی واسطه برنج لاشه سرگل

هنگام فرآوری برنج در کارخانه شالیکوبی، برخی برنج ها شکسته می شوند. این نوع برنج به کمک دستگاه های سورتینگ از برنج های سالم جدا شده و با قیمت کمتری به فروش می رسد. برنج شکسته را برنج لاشه می‌گویند. در واقع دو سوم برنج لاشه از نوع شکسته و یک سوم آن سالم است. با توجه به قیمت مناسب این نوع برنج، تقاضا برای خرید برنج لاشه سرگل بسیار بالا است.

تولیدکنندگان برنج شکسته سرگل، عمده فروشی تولیدات خود را به مراکز مختلفی سپرده‌اند. این مراکز با پخش و توزیع برنج لاشه به بازارهای سراسر کشور، شرایط خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان نموده‌اند.از سویی با عرضه مستقیم برنج و حذف هزینه های جانبی گام مهمی در جهت کاهش قیمت نهایی این محصول برداشته‌اند.

توزیع بی واسطه برنج لاشه سرگل

حذف واسطه‌ها از بازار خرید و فروش برنج لاشه، از دیگر اهداف عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول برای جلوگیری از نوسان قیمت برنج لاشه است. خریداران عمده برای دستیابی به تجارت پرسود می توانند به این مراکز مراجعه نموده و برنج لاشه را با حداقل قیمت خریداری نمایند. خرید از این مراکز به صورت حضوری یا آنلاین امکان‌پذیر است.

خریداران عمده بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی می توانند برنج سرگل لاشه را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی سفارش داده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند. در خرید آنلاین این محصول هزینه های حمل و نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا کرده و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه خواهند کرد.

اگر قصد خرید اینترنتی برنج لاشه سرگل را دارید، بهتر است قبل از خرید این محصول اطلاعات لازم راجع به ویژگی های برنج و قیمت فروش این محصول را از کارشناسان و مشاورین فروشگاه های اینترنتی، کسب نمایید. خرید اینترنتی برنج لاشه آسان و بدون دغدغه خواهد بود.

طبیعی است که خریداران عمده با خرید از عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول، تجارت پرسودی را برای خود رقم خواهند زد.‌ خرید از عرضه ‌‌کنندگان مستقیم برنج لاشه سرگل، موجب حذف واسطه ها و سودجویان از بازار خرید و فروش این محصول شده و دیگر در بازار شاهد نوسان قیمت برنج نخواهیم بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *