مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

سفارش عمده برنج طارم محلی ممتاز

آنچه در این مقاله میخوانید...

بارزترین ویژگی برنج درجه یکشناسایی و بررسی انواع برنج طارمعاملی که بر کیفیت برنج صادراتی تاثیر داردمراکز فروش برنج طارم محلی ممتاز

برنج از محصولات خوراکی اصلی کشور ما می باشد که با بهترین کیفیت تولید گشته و به بسیاری از کشور های دنیا صادر نیز می شود. این محصول، مهم ترین بخش غذای مردم کشور ما را تشکیل می دهد و در آشپزی سنتی ایرانی به وفور استفاده می گردد.

سفارش عمده برنج طارم محلی ممتاز

جهت سفارش عمده برنج طارم محلی ممتاز می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب خریداری نمایید.

بارزترین ویژگی برنج درجه یک

بارزترین ویژگی برنج درجه یک خوش پخت بودن آن است که در کنار ویژگی های منحصر به فردی از جمله طعم دلپذیر و رایحه مطبوع می تواند بر کیفیت اعلای برنج، صحه بگذارد. برنج ممتاز علاوه بر آن که عطر و طعم بهتری دارد، از ریز مغذی های بیشتری نیز برخوردار بوده و لذا برای سلامتی مفید تر است.

برنج درجه یک نباید خیلی سفید و یا خیلی شفاف و شیشه‌ای باشد. در واقع برنجی که به رنگ سفید متمایل به کرم بوده و همچنین نیمه شفاف باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است. دانه‌ های برنج مرغوب و درجه یک باید یک دست بوده، شبیه به یکدیگر و هم اندازه باشند، و همچنین فاقد شکستگی باشند.

بارزترین ویژگی برنج درجه یک

ضمن آن که هر چه بافت برنج سفت تر و خشک تر باشد، به معنای آن است که برنج قدیمی تر بوده و بخش اعظم رطوبت خود را از دست داده است. چنین برنجی در هنگام پخت، بیشتر ری می کند. اما برنج تازه عطر و طعم مطبوع تری داشته و به عنوان محصول درجه یک شناخته می شود.

ضمن آن که باید به عطر و بوی برنج نیز برای بررسی بارزترین ویژگی برنج درجه یک، توجه نمایید. بهتر است بر روی دانه های برنج بدمید و سپس آن را ببویید. در این حالت، برنج باید عطر دلپذیر خود را آشکار نموده و بوی کهنگی ندهد. همچنین برنج مرغوب باید بر اثر ساییدن، مقدار کمی چربی پس بدهد. و باید میزان چربی که پس می دهد بسیار کم باشد تا به عنوان برنج اعلا شناخته شود.

شناسایی و بررسی انواع برنج طارم

برنج طارم یکی از بهترین انواع برنج کشت شده در کشور ما می باشد که دارای کیفیت ممتاز بوده و بسیار خوش پخت است. این محصول دارای عطر منحصر به فردی است که به انواع پلو و چلو رایحه ای اشتها برانگیز می بخشد. کیفیت این محصول بسیار مطلوب بوده و به طور گسترده در نقاط مختلف ایران مورد استفاده قرار می گیرد و بخش قابل توجهی از صادرات برنج کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

شناسایی و بررسی انواع برنج طارم

شکل ظاهری دانه های برنج طارم، بلند و قلمی بوده و رنگ آن نیز سفید متمایل به کرم است. خوشه های این نوع از برنج بلندتر و کشیده تر از سایر انواع برنج می باشد. برنج طارم درجه یک بعد از پخت به خوبی قد می کشد و به اصطلاح ری می کند، در هنگام طبخ نیز به سرعت نرم می شود و نیاز به دم کشیدن طولانی مدت ندارد.

برنج طارم اغلب در شالیزار هایی رشد می کند که دارای خاک بسیار حاصلخیز و سرشار از املاح و مواد معدنی باشد‌. در استان گیلان این نوع خاک در اطراف مرداب انزلی وجود دارد. ضمن آن که آب و هوای استان گیلان نیز برای کشت برنج طارم، بسیار مناسب است. از این رو در این منطقه، بهترین محل برای کشت برنج طارم می باشد.

عاملی که بر کیفیت برنج صادراتی تاثیر دارد

از مهم ترین عواملی که بر کیفیت برنج صادراتی تاثیر دارد تولید و عرضه محصول درجه یک می باشد. به طور کلی کیفیت برنج ایرانی درجه یک از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا انواع برنج های کشت شده در کشور ما و همچنین انواع وارداتی این محصول دارای تنوع کیفی بسیار گسترده ای می باشند. از این رو برای رونق بازار فروش این محصول، عرضه انواع برنج اعلا می‌ تواند بسیار در جذب مشتری بین المللی موثر باشد.

عاملی که بر کیفیت برنج صادراتی تاثیر دارد

عوامل طبیعی از قبیل خاک حاصل خیر و شرایط آب و هوایی منطقه کشت برنج از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت برنج صادراتی تلقی می گردند. در کشور ما به علت وجود خاک حاصلخیز در استان های شمالی و همچنین آب و هوای معتدل و مرطوب، کشت برنج درجه یک به طور گسترده در مناطق جلگه ای این استان ها صورت می گیرد. سپس عرضه برنج تحت نام برند های مختلف، از این نواحی به تمامی مناطق کشور انجام می گیرد و برنج ایرانی اعلا در بسیاری از سوپر مارکت ها و خوار و بار فروش های حتی دور افتاده ترین شهرهای ایران، عرضه می شود.

ضمن آن که از دیگر عواملی که بر کیفیت برنج صادراتی تاثیر دارد، نحوه انبار محصول و چگونگی حمل و نقل آن است به طوری که اگر محل انبار برنج از شرایط فیزیکی مناسب برخوردار باشد، باعث حفظ کیفیت بالای برنج می گردد. فضای انبار برنج باید خنک، فاقد رطوبت و به دور از اشعه مستقیم خورشید باشد تا انواع برنج صادراتی مرغوب، کیفیت خود را به خوبی حفظ نمایند.

مراکز فروش برنج طارم محلی ممتاز

برای خرید برنج طارم اصل بهتر است به مراکز توزیع و مراکز فروش معتبر برنج طارم محلی ممتاز مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای برنج، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

مراکز فروش برنج طارم محلی ممتاز

مجموعه ما یکی از معتبرترین و معتمدترین مراکز تولید و‌ عرضه برنج طارم ممتاز و درجه یک بوده که این محصول را با بهترین کیفیت در معرض فروش قرار می دهد. برنج اعلای ایرانی تحت شرایط کاملا بهداشتی بسته بندی شده و به بسیاری از رستوران ها، سالن های غذاخوری و همچنین جهت استفاده در منازل، عرضه می گردد.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله برنج فجر معطر و برنج طارم سنگی محلی و اطلاع از لیست قیمت برنج طارم دوبار کشت، از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید برنج طارم درجه یک به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

1

یک پاسخ به “سفارش عمده برنج طارم محلی ممتاز”

  1. سلام وقت بخیر
    بسیار ممنونم از مشاوران سایت کمک بسیار زیادی در انتخاب برنج به من کردند

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *