مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج طارم خوشپخت از کشاورز

آنچه در این مقاله میخوانید...

خوشپخت ترین برنج ایرانیقیمت برنج خوشپخت شمال

برای خرید عمده برنج خوشپخت باب منزل با قیمت مناسب، به صورت کاملا خالص و مستقیما از کشاورز با ما در مجموعه برنج توسکا تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن محصول موردنظرتان را برایتان ارسال کنیم.

خرید برنج طارم خوشپخت از کشاورز

خوشپخت ترین برنج ایرانی

شاید در وهله اول برایتان سوال ایجاد شود که ویژگی های برنج خوشپخت چیست؟

برنج خوشپخت باید پس از پخت به خوبی قد بکشد و پخت خوبی داشته باشد و به اصطلاح ری (Rey) خوبی داشته باشد. ویژگی هایی چون عطر، طعم، پخت و قد یک برنج از جمله ویژگی هایی ست که اگر برنج دارا باشد به عنوان برنج خوشپخت محسوب میشود.

در میان انواع برنج ایرانی، برنج طارم با عطر و طعم بینظیر از دسته خوشپخت ترین برنج ایرانی محسوب میشود. برنج طارم هاشمی توسکا که محصول شالیزار های روستای پهناب است در بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان برنج طارم عرضه میشود.

خوشپخت ترین برنج ایرانی

شما می توانید برنج خوشپخت ایرانی را از مجموعه برنج توسکا تهیه کنید تا با خیال آسوده انواع برنج خوشپخت شمال را با قیمت رقابتی خریداری نمایید.

قیمت برنج خوشپخت شمال

تاجران و خریداران عمده برنج خوشپخت شمال همواره در خرید برنج خوشپخت پارامتر قیمت برنج را مد نظر قرار می دهند زیرا قرار است سرمایه زیادی در این معامله گذاشته شود و محصولی با ارزش بالا از یک مرکز فروش عمده برنج خوشپخت شمال با قیمت مناسب خریداری شود. بدیهی است هر تاجر و یا خریدار برنج دوست دارد برنج خوشپخت را با قیمت ارزانتر خریداری کند تا سود بیشتری کسب کند.

اما آیا قیمت عمده برنج خوشپخت ایرانی با قیمت برنج ایرانی که پخت مناسبی ندارد متفاوت خواهد بود؟ آیا ملاک قیمت فقط قدرت پخت برنج خواهد بود یا معیارهای دیگری نظیر عطر برنج بر روی قیمت برنج تاثیرگذار خواهد بود؟

مسلما پارامترهای زیادی بر روی قیمت برنج تاثیرگذار هستند ولی دو پارامتر اصلی تاثیرگذار پارامترهای پخت و عطر برنج خواهند بود که پارامتر پخت برنج از عطر برنج در اولویت بالاتری قرار دارد.

تصور کنید در حالت اول شما برنج طارم تازه برداشت شده را خریداری می کنید که عطر بسیار خوبی دارد. چون این برنج نو و تازه است پس پخت خوبی ندارد و هنگام پخت شفته می شود.

در حالت دوم شما این برنج را به مدت حداقل سه ماه در انبار خشک و خنگ نگهداری می کنید و به برنج کهنه تبدیل می شود. آنگاه با اینکه عطر برنج کم شده است ولی پخت برنج بسیار عالی خواهد شد.

به عنوان یک خریدار برنج حالت های اول و دوم را تصور و بررسی کنید. کدام حالت را انتخاب می کنید؟

بدون شک حالت دوم را انتخاب خواهید کرد زیرا پارامتر پخت برنج بسیار مهمتر است.

نتیجه اینکه قیمت برنج طارم خوشپخت ایرانی از گونه های دیگر برنج ایرانی گرانتر است. اگر این محصول را تا به حال در سبد خرید خود نداشته اید حتما برای یکبار هم که شده امتحان کنید تا از عطر و طعم دلپذیر برنج خالص شمالی لذت ببرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *