مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید ارزان برنج طارم محلی اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات ﺑﺮﺧﯽ از ارقام ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺮﻏﻮبمعرفی انواع برنج طارمنحوه بسته بندی و وزن برنج طارممرکز فروش برنج طارم محلی اعلا

برنج طارم محلی اعلا از محصولات مناطق شمالی کشور است که در بین انواع برنج، کیفیت بالایی دارد. خرید ارزان بهترین رقم برنج طارم نیاز به شناخت همه جانبه ویژگی های کیفی و ظاهری آن دارد. از آنجایی که در بازار سراسر کشور انواع برنج ایرانی و خارجی عرضه می شوند، آشنایی با مراکز فروش عمده معتبر نیز می تواند منجر به خرید رضایت بخش این محصول شود.

 

خصوصیات ﺑﺮﺧﯽ از ارقام ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺮﻏﻮب

خصوصیات ﺑﺮﺧﯽ از ارقام ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺮﻏﻮب

خصوصیات ظاهری و کیفی انواع برنج تحت تاثیر شرایط آب و هوایی مناطقی که در آن اقدام به تولید این محصول می کنند، متغیر است. همچنین کیفیت بذر و استفاده از کودهای شیمیایی با هدف جلوگیری از رشد آفات می تواند در طعم و کیفیت نهایی انواع برنج تولیدی موثر باشد.

تمامی این عوامل سبب شده اند تا شاهد عرضه انواع برنج با درجات کیفی مختلف در بازار مصرفی باشیم. اگر از طرفداران برنج محلی و ایرانی هستید، حتماً به خوبی می دانید که این محصولات عمدتاً بر اساس عطر و طعم شناخته می شوند. بنابراین اندازه دانه آنها به مراتب کوچکتر از انواع برنج وارداتی و خارجی است.

برنج مرغوب باید علاوه بر داشتن دانه های کاملاً سفید و یک رنگ، بافت محکم و سفت داشته باشد. برنجی که بافت دانه آن نرم بوده و با فشار دست خرد می شود از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی باشد. نکته دیگر اینکه رنگ دانه های برنج نباید براق باشد. داشتن یک لایه آرد مانند بر روی این محصولات نشان از کیفیت آنها و عدم استفاده از مواد شیمیایی در حین فرآوری دارد.

معرفی انواع برنج طارم

کشت برنج طارم برای اولین بار از استان زنجان و شهری با همین نام آغاز شده است. در گذشته تنها یک یا دو رقم از این محصول کشت و به بازار عرضه می شد اما امروزه به واسطه استفاده از شیوه های هیبریدی در صنعت کشاورزی شاهد گسترش تولید این محصولات با درجات کیفی مختلف هستیم.

معرفی انواع برنج طارم

مناطق شمالی و استان های گیلان و مازندران از جمله بزرگترین تامین کنندگان برنج طارم محلی در کشور به شمار می آیند. در این منطقه انواع برنج طارم تولید می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از پرفروش ترین انواع برنج طارم ایرانی عبارتند از:

  • برنج طارم عطری: عمدتاً در استان مازندران و زنجان کشت می شود. طول دانه نسبتاً بلند و عطر بسیار زیاد از ویژگی های این نوع برنج هستند.
  • برنج طارم صدری: این نوع برنج طارم نیز در استان گیلان تولید و فرآوری می شود. دانه متوسط، رنگ سفید مایل به کرم و سفت برخی از ویژگی های این رقم برنج به شمار می آیند.
  • برنج طارم هاشمی: از محبوب ترین انواع برنج محلی در کشور است که قد دانه آن به حدود ۷ میلی متر می رسد. شهر فریدونکار بزرگترین منطقه کاشت و تولید این رقم برنج است.
  • برنج طارم دم سیاه: رشت و لاهیجان بزرگترین مناطق تولیدی این رقم برنج هستند. طارم دم سیاه در کنار برنج طارم هاشمی دو نمونه از محبوب ترین رقم های تولیدی در کشور می باشند که به کشورهای همسایه نیز صادر می شوند.

علاوه بر این چند مورد، انواع برنج طارم با نام های طارم سنگی، دیلمانی، اهلمی، رشتی و امیری نیز تولید می شوند که هر کدام از نظر ظاهری و کیفیت پخت، ویژگی های خاص خود را دارند.

نحوه بسته بندی و وزن برنج طارم

بسته بندی دقیق و صحیح برنج اهمیت زیادی در حفظ کیفیت اولیه آن تا رسیدن به دست مصرف کنندگان دارد. در گذشته برای این منظور از کیسه های نخی قهوه ای رنگ استفاده می کردند که معمولاً قابلیت نگهداری برنج طی شش تا نه ماه را به خوبی دارد. با این وجود برای نگهداری طولانی مدت برنج استفاده از کیسه های پلاستیکی توصیه می شود.

نحوه بسته بندی و وزن برنج طارم

به همین علت نیز طی سال های اخیر شرکت های بسته بندی برنج از کیسه های پلاستیکی محکم برای ارسال و عرضه این محصولات به بازار بهره می برند. نکته مهم اینکه انواع برنج طارم محلی در کیسه و گونی های سفید رنگ نیز بسته بندی و ارسال می شوند. قابلیت جذب رطوبت و عدم جلوگیری از ایجاد آفات در برنج برخی از معایب این نوع بسته بندی است.

وزن برنج طارم محلی درجه یک نیز برای خریداران و فروشندگان عمده اهمیت زیادی دارد. عمدتاً این محصول در بسته بندی های ۲۰، ۱۰ و ۵ کیلویی عرضه می شوند. البته برخی برندهای تولیدی برای مصارف کمتر، برنج با وزن یک کیلوگرمی نیز توزیع می کنند که برای مصارف خانگی با جمعیت کم و همچنین صادرات مناسب است.

امروزه برای بسته بندی برنج طارم و دیگر ارقام تولیدی، از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود. این امر سبب شده ضمن کاهش هزینه های جانبی، کیفیت بسته بندی و ارائه آن با شیوه های مختلف به بازار فروش افزایش یابد.

مرکز فروش برنج طارم محلی اعلا

خرید و فروش برنج طارم با روش های مختلفی انجام می شود که تنوع قیمت و عدم ثبات نرخ عرضه این محصول را به همراه دارد. در کلان شهرهایی مانند تهران علاوه بر فروشگاه های مواد غذایی، برخی افراد به صورت کسب و کارهای کوچک اقدام به عرضه و فروش محدود این محصولات می کنند.

مرکز فروش برنج طارم محلی اعلا

در این روش طارم محلی قیمت و نرخ فروش کمتری دارد. البته باید خاطر نشان کنیم که کیفیت این محصولات معمولاً تضمینی نیست و متناسب با اعتبار فروشنده با تغییرات زیادی همراه است. بدون شک برنج طارم، قیمت و نرخ فروش متفاوتی دارد که در برخی موارد نیز نمی تواند تضمین کننده کیفیت آن باشد.

با توجه به این موارد خرید این محصولات از مراکز معتبر به صورت عمده یا کیلویی اهمیت زیادی در جلوگیری از افزایش هزینه ها و مرغوب بودن آنها دارد. برای این منظور شناخت تامین کنندگان محلی در استان هایی مانند زنجان، گیلان و مازندران مهم می باشد.

خریداران عمده ضمن تهیه برندهای معتبر می توانند از فروشندگان محلی در استان های شمالی اقدام به خرید انواع برنج طارم محلی اعلا با قیمت تولیدی کنند. البته تنوع قیمت تحت تاثیر کیفیت برنج متغیر است که خریداران باید قبل از سفارش، نوع برنج را نیز مشخص کنند.

نوسانات قیمت برنج طارم و دیگر ارقام محلی در کشور بسیار زیاد است که عواملی مانند حجم تولیدات سالیانه، میزان واردات برنج هندی و همچنین هزینه های تولیدی سبب این تغییرات می شوند. به طور کلی برای آگاهی از قیمت های روز و ثبت سفارشات عمده برای خرید برنج طارم می توانید از خدمات فروش آنلاین مراکز معتبر بهره مند شوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *