مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

تولید کننده انواع برنج طارم درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج طارم درجه یک شمالقیمت برنج طارم استخوانی درجه یکخرید مستقیم برنج طارم از تولید کننده

در شمال کشور و به ویژه استان مازندران انواع برنج طارم درجه یک ایرانی به صورت عمده تولید و به بازار خرید و فروش برنج عرضه میشود. خرید مستقیم برنج طارم از کشاورز سبب میشود تا قیمت نهایی برنج خریداری شده بسیار مناسب تمام شود.

تولید کننده انواع برنج طارم درجه یک

انواع برنج طارم درجه یک شمال

برنج طارم از ارقام کیفی، خوشپخت و معطر ایرانی میباشد که در انواع گوناگونی یافت میشود. برنج طارم هاشمی، برنج طارم محلی، برنج طارم صمدی، برنج طارم دیلمانی، برنج سنگ طارم و… از انواع برنج طارم شمال میباشند که با توجه به نوع بذر و منطقه کشت با یکدیگر کمی متفاوت هستند که این تفاوت تنها توسط کارشناسان خبره و کاربلد برنج شمال قابل تشخیص میباشد.

در حالت کلی انواع برنج طارم، عطر و پخت بسیار خوبی دارند و به صورت کاملا مجلسی ری میکنند. برنج طارم عطری درجه یک در استان مازندران کشت میشود. استان های شمالی کشور به دلیل دارا بودن شرایط مساعد آب و هوایی، خاک حاصلخیز و آب فراوان بهترین شرایط برای کشت برنج طارم را دارند.

انواع برنج طارم درجه یک شمال

قیمت برنج طارم استخوانی درجه یک

برنج طارم با رنگ استخوانی و ظاهری کشیده میباشد که به همین منظور به آن برنج طارم استخوانی گفته میشود. برنج طارم استخوانی از پخت و عطر بسیار خوبی برخوردار است که به عنوان برنج درجه یک ایرانی شناخته میشود.

با توجه به کیفیت بالای برنج طارم این محصول از قیمت نسبتا بالایی برخوردار میباشد. همچنین عواملی همچون میزان پخت و عطر برنج، کیفیت سورت و بوجاری برنج، کیفیت بسته بندی برنج و… بر روی قیمت کلی و پایه برنج طارم تاثیر گذار میباشد.

قیمت برنج طارم استخوانی درجه یک

بهترین زمان برای خرید برنج طارم با قیمت مناسب در فصل برداشت برنج یعنی تابستان میباشد. برای اطلاع از قیمت روز انواع برنج طارم محلی و قیمت انواع برنج طارم به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با ما در مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

خرید مستقیم برنج طارم از تولید کننده

? برنج طارم درجه یک از کجا بخریم؟

شاید این سوال از مهم ترین چالش های مشتریان عمده و خرده برنج طارم ایرانی باشد که برنج طارم با کیفیت و اعلا را از کجا تهیه کنند. در شمال کشور و شهرستان ها شمار بالایی از عرضه کنندگان برنج طارم وجود دارند که این محصول را با کیفیت و قیمت متفاوت از هم به فروش میرسانند.

اما مهم ترین نکته این است که برنج طارم درجه یک و با کیفیت را از مراکز فروش معتبر و مستقیما از تولید کننده تهیه کنیم. مرکز فروش برنج توسکا واقع در استان مازندران، شالی طارم درجه یک را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه کرده و به صورت کاملا تخصصی به برنج سفید تبدیل میکند.

خرید مستقیم برنج طارم از تولید کننده

سپس با اجرای فرآیند بوجاری و سورت بر روی آن، برنج های شکسته و دانه ریز از آنها جداسازی میشود. در نهایت برنج طارم یکدست، خالص و اعلا را با بسته بندی مناسب در سایز های گوناگون به بازار عرضه میکند.

بهتر است برای خرید عمده برنج طارم در تناژ بالا با مشاورین فروش مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید تا این محصول را با قیمت مناسب و با اطمینان از خالص بودن آن خریداری نمایید.

خرید برنج طارم از کشاورز این امکان را به شما میدهد تا برنج را به صورت کاملا خالص، یکدست و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. تمامی این شرایط در خرید برنج طارم از بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان فراهم شده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *