مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

تولید مستقیم برنج نیم دانه ریز شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت روز برنج نیم دانه شمالیفروش برنج نیم دانه ریز در شمال

بازار عرضه انواع برنج شمال در توسکا با تولید مستقیم برنج نیم دانه ریز و درشت شمال توانسته است بخش قابل توجهی از نیاز مشتریان برنج خرده و ریزه را تامین نماید. اگر قصد خرید برنج نیم دانه شمال را از بازرگانی برنج توسکا دارید با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید.

تولید مستقیم برنج نیم دانه ریز شمال

قیمت روز برنج نیم دانه شمالی

با توجه به تنوع بالا در انواع برنج ایرانی، قیمت انواع برنج نیمدانه نیز با یکدیگر تفاوت دارد. ابتدا باید بدانید که برنج نیم دانه شمالی که خریداری میکنید از چه نوع برنجی میباشد. همانطور که گفته شد ابتدا باید انواع برنج شمال را بشناسید.

برای مثال قیمت برنج نیم دانه کشت دوم و قیمت برنج نیم دانه طارم نسبت به قیمت برنج نیم دانه پرمحصول گرانتر میباشد. همچنین میزان کیفیت برنج نیمدانه و سایز دانه های آن بر روی قیمت تمام شده تاثیر مستقیم میگذارد.

قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی علاوه بر نکاتی که به آن اشاره کردیم به خالص بودن و یکدست بودن برنج بستگی دارد. در برنج شهرستان ها شاهد مخلوط کردن نیم دانه برنج طارم با نیمدانه ارقام پرمحصول مانند شیرودی و ندا هستیم.

قیمت روز برنج نیم دانه شمالی

اگر به دنبال خرید برنج نیم دانه شمالی خالص با قیمت واقعی از تولید کننده هستید بهتر است به مراکز فروش معتبر در شمال کشور مراجعه کنید تا برنج خالص را با اطمینان کامل از فروشندگان قابل اطمینان تهیه کنید.

اکنون زمان آن است که بدانید برنج نیم دانه کیلویی چند محاسبه میشود؟! بهتر است ابتدا موارد زیر را در نظر بگیرید تا کاملا واضح متوجه نیاز خود شوید:

  1. نیم دانه از چه برنجی میخواهید؟
  2. برنج نیم دانه عطری باشد یا بدون عطر؟
  3. سایز برنج نیم دانه چه اندازه باشد؟
  4. نیم دانه سورت شده باشد یا نه؟
  5. بسته بندی برنج چند کیلویی باشد؟
  6. جنس گونی بسته بندی نیم دانه پارچه ای باشد یا پلاستیکی؟

اکنون در می یابید که با توجه به نیاز خود برنج خریداری کنید. اما از کجا خرید خود را انجام میدهید؟!

بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و جزئی انواع برنج نیم دانه با کیفیت ایرانی را به صورت کاملا تمیز و سورت شده مستقیما از کارخانه به مشتریان عرضه میدارد. کیفیت بالا در آماده سازی برنج و عرضه مستقیم برنج سبب شده است تا مشتریان برنج نیم دانه ایرانی به صورت دائمی از این مجموعه خرید کنند.

فروش برنج نیم دانه ریز در شمال

از انواع برنج ایرانی، برنج نیم دانه وجود دارد بنابراین مشتریان این محصول در هنگام خرید برنج نیم دانه باید دقت کنند تا برنج نیم دانه دقیقا از همان نمونه که میخواهند خریداری کنند. از آنجاییکه که متقلبان در بازار خرید و فروش برنج ایرانی انواع برنج با کیفیت ایرانی را با نمونه های بی کیفیت و خارجی مخلوط میکنند تا از قیمت نهایی برنج بکاهند. بهتر است به سراغ مرکز فروش معتبر بروید تا با ضمانت اصالت محصول خرید خود را انجام دهید.

فروش برنج نیم دانه ریز در شمال

برنج نیم دانه ریز در شمال کشور از انواع برنج نیم دانه کشت دوم، برنج نیم دانه طارم، برنج نیم دانه فجر و برنج نیم دانه شیرودی به صورت عمده قابل تهیه میباشد. از این محصول برای مصارف گوناگونی از جمله طبخ برنج و تهیه انواع آش، تهیه انواع دسر و به خصوص تهیه آرد برنج باکیفیت استفاده میشود.

بهترین گزینه برای تهیه آرد برنج معطر و با کیفیت ایرانی استفاده از نیم دانه ریز طارم عطری شمال میباشد که از عطر بسیار عالی و کیفیت بالا برخوردار میباشد.

در هنگام خرید برنج نیم دانه ایرانی به نکات زیر توجه کنید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید:

  1. حتما نیم دانه سورت شده بخرید.
  2. نیم دانه های معطر مشتری بیشتری دارند.
  3. توجه کنید که بار خالص و بدون ناخالصی بخرید.
  4. نیم دانه با ظاهر مشتری پسند خریداری کنید.
  5. دقت کنید بار بوی نم نداشته باشد.
  6. بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی برای مشتریان حمل و نقل آسان تری دارد.
  7. برنج های شکسته طارم و کشت دوم بازار پسند هستند.

بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و جزئی آماده همکاری با مشتریان برنج نیم دانه ایرانی میباشد تا این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما عرضه کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

2

2 پاسخ به “تولید مستقیم برنج نیم دانه ریز شمال”

  1. برنج نیم دانه معمولا برای افزودن به خوراکی هایی مثل شله زرد،شیربرنج و….استفاده میشودچون مثل برنج های معمولی نیست که ظاهر مطلوبی داشته باشدامااگر نوع برنج خوب باشد طعم نیم دانه ی ان هم خوب است.

    0
    0
  2. مشتریان باید دقت کنند تا برنج نیم دانه را دقیقا از همان نمونه که میخواهند خریداری کنند چون متقلبان برنج با کیفیت ایرانی را با نمونه های بی کیفیت و خارجی مخلوط میکنند

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *