مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج فجر برای رستوران بخریم یا برنج طارم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برنج ایرانی برای رستورانقیمت انواع برنج رستورانیفروش برنج به رستوران ها در توسکا

اگر برای رستوران یا آشپزخانه خود احتیاج به برنج خوشپخت و درجه یک دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به صورت دقیق با انواع برنج رستورانی درجه یک آشنا شوید.

برنج فجر برای رستوران بخریم یا برنج طارم؟

بهترین برنج ایرانی برای رستوران

یکی از مهم ترین اقلام برای رستوران ها برنج میباشد. اگر صاحب رستوران هستید مطمئنا به دنبال خرید برنج ایرانی خوش عطر و خوشپخت خواهید بود تا نیاز مشتریان را برآورده کنید و آن ها را مشتریان ثابت خود کنید.

ما قصد داریم در این مقاله برنجی را به رستوران ها و کترینگ ها معرفی و پیشنهاد کنیم که از سه ویژگی زیر برخوردار است:

۱- خوش عطر است.

۲- خوش پخت است.

۳- قیمت مناسبی دارد.

بهترین رستوران های ایرانی که در سطح کشور مطرح هستند از برنج کشت دوم امراللهی برای پخت انواع پلو و پلو در رستوران و آشپزخانه خود استفاده میکنند تا منو غذایی قوی تری به مشتریان ارائه کنند.

بهترین برنج ایرانی برای رستوران

برنج کشت دوم امراللهی از بهترین برنج های ایرانی میباشد که با پخت مجلسی و ری بسیار عالی در میان انواع برنج ایرانی در رتبه اول قرار دارد. این برنج ایرانی اصیل با عطر دلپذیری که دارد قبل از پخت و بعد از پخت شما را حیرت زده میکند.

برنج طارم از دیگر برنج های درجه یک ایرانی میباشد که برای رستوران ها، آشپزخانه ها و هتل ها پیشنهاد میشود. به صورت عمده اکثر مشتریان در رستوران های سنتی ایرانی به دنبال پخت برنج کته طارم هستند تا از عطر و طعم این برنج درجه یک بهره مند شوند.

اگر به دنبال برنج قیمت مناسب با پخت عالی هستید؛ برنج فجر سوزنی را به شما پیشنهاد میکنیم. همانطور که از نام این برنج پیداست مشخص است که پخت این برنج به صورت سوزنی و کشیده میباشد که ظاهر برنج مشتری پسندتر میباشد.

قیمت انواع برنج رستورانی

خریداران برنج ایرانی برای رستوران همواره به دنبال خرید برنج خوشپخت با قیمت مناسب هستند از این رو پیشنهاد میشود که برنج موردنیاز خود را مستقیما از تولیدکننده برنج ایرانی در شمال کشور تهیه کنند.

قیمت انواع برنج رستورانی

اگر علاوه بر کیفیت قیمت برنج رستورانی نیز برایتان اهمیت دارد باید به صورت برنج پرمحصول فجر بروید که با پخت مجلسی که دارد از قیمت مناسب تری نسبت به برنج های کیفی همچون کشت دوم و طارم برخوردار است.

قیمت انواع برنج رستورانی

در هنگام خرید برنج برای رستوران با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید برنج ایرانی خوب و مرغوب را خریداری و از پخت آن لذت ببرید:

  1. برنج خشک باشد.
  2. برنج ترک و بند نداشته باشد.
  3. برنج دارای شفافیت باشد.
  4. برنج بایستی برنجی یک دست و همگن باشد.
  5. برنج دارای عطر باشد.
  6. برنج خوشپخت باشد.
  7. قیمت مناسبی داشته باشد.
بهترین برنج ها برای رستوران ها و تالارها ایرانی با عطر، پخت و قیمت بسیار مناسب برنج کشت دوم امراللهی، طارم هاشمی، برنج طارم محلی، برنج پرمحصول فجر، برنج پرمحصول شیرودی وبرنج پرمحصول ندا می باشند که در این میان برنج های پرمحصول برای رستوران با قیمت مناسب تری میباشند.

فروش برنج به رستوران ها در توسکا

از انواع بهترین برنج ایرانی که از مرغوبیت خاصی برخوردار است می توان به برنج طارم اشاره کرد. مبدا تولید و کشت برنج طارم استان مازندران است. طارم به عنوان برنج کم محصول شناخته می شود. انواع مختلف برنج طارم موجود هست که شامل طارم محلی، طارم صدری، طارم دمسیاه، طارم هاشمی و… هستند. در این بین از طارم محلی و طارم هاشمی می توان به عنوان بهترین های برنج طارم یاد کرد.

فروش برنج به رستوران ها در توسکا

برنج طارم هاشمی در مقایسه با طارم محلی، درشت تر و پخت بهتری دارد که اصطلاحا گفته می شود که بیشتر ری می کند. تنها وجه تمایز این برنج نسبت به طارم محلی، عطر و بوی کمتر آن است. البته این را نباید برای برنج طارم یک ضعف در نظر بگیریم. بیشترین ری را در بین برنج های طارم ایرانی، برنج طارم هاشمی دارد.

همچنین برنج فجر محلی جویبار بهترین برنج ایرانی برای رستوران های ایرانی است زیرا این برنج هنگام پخت نمی‌شکند و به خوبی قد می‌کشد و بعد از پخت کاملا به رنگ سفید و روشن درمی‌آید. برنج فجر مازندران یک نوع برنج عطری نیز می باشد که قیمت آن از برنج طارم محلی و یا طارم هاشمی ارزانتر است.

فروش برنج به رستوران ها در توسکا

با توجه به اینکه دلالان این حرفه بسیار زیاد شده اند و برای افزایش فروش برنج مرغوب و با کیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند و قیمت برنج را پایین تر می فروشند. با این اوصاف ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید برنج خود را از برنج توسکا انجام دهید که تمامی محصولات آن با کیفیت و مرغوب می باشد و با استاندارد های لازمه تولید و بسته بندی می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *