مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

بازار فروش برنج شیرودی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج شیرودی درجه یکبازار داخلی برنج شیرودی در استان مازندران

فروش تخصصی انواع برنج ایرانی پرمحصول و کیفی به صورت عمده در بازرگانی برنج توسکا بدون واسطه و مستقیما از کشاورز انجام میشود. بهتر است برای خرید عمده و جزئی برنج ارزان قیمت ایرانی خرید خود را از مراکز معتبر فروش برنج ایرانی در شمال کشور انجام دهید.

بازار فروش برنج شیرودی ارزان قیمت

قیمت برنج شیرودی درجه یک

برنج شیرودی از برنج های پرمحصول ایرانی محسوب میشود و بیشتر در مناطق کوهستانی و سردسیر کشت میشود. برنج شیرودی اولین بار در استان مازندران کشت شده است و بیشتر در شرق این استان یافت میشود.

برنج شیرودی ظاهری کاملا کشیده و شبیه به طارم هاشمی دارد و رنگ آن سفید استخوانی است. برنج شیرودی از عطر بسیار ضعیفی برخوردار است ولی پخت قابل قبولی دارد به همین دلیل این برنج در رستوران ها و مجالس و مصارف خانگی پرطرفدار است.

قیمت برنج شیرودی به علت پرمحصول بودن آن ارزان تر از ارقام دیگر رده طارم می باشد و با توجه به اینکه این برنج از قد و اندازه مناسب برخوردار می‌باشد در رده برنج های پر طرفدار قرار می‌گیرد.

قیمت برنج شیرودی درجه یک

قیمت برنج شیرودی در بازار خرید و فروش برنج ایرانی در استان های شمالی کشور تعیین میشود و در بازار شهر های دیگر به دلیل وجود واسطه با افزایش قیمت رو به رو خواهید شد.

در استان مازندران، فروش برنج شیرودی و کشت آن در شهر های نکا و بهشهر بیشتر انجام میشود و به همین سبب تاجران و فروشنگان این مناطق قیمت برنج شیرودی را تعیین میکنند. برای دریافت قیمت برنج شیرودی درجه یک میتوانید با فروشگاه برنج توسکا که به صورت تخصصی انواع برنج شمال را به فروش میرساند، در ارتباط باشید تا قیمت دقیق این محصول را دریافت نمایید.

مجموعه توسکا با ارائه لیست قیمت به صورت آنلاین در سایت رسمی توسکا، امکان دریافت لیست قیمت روز انواع محصولات توسکا را برای مشتریان برنج توسکا فراهم آورده است.

بازار داخلی برنج شیرودی در استان مازندران

خرید برنج به صورت عمده همواره برای مشتریان و تاجران برنج ایرانی به صرفه تر خواهد بود زیرا خرید برنج به صورت عمده امکان خرید برنج به صورت یکجا و خالص را فراهم میکند.

خرید برنج از کشاورز از جمله راه های مناسب برای خرید عمده برنج شیرودی میباشد چرا که با این کار میتوانند برنج یکدست و خالص را از مرکز تولید و کشت برنج شیرودی دریافت کنند.

بازار داخلی برنج شیرودی در استان مازندران

مجموعه برنج توسکا، برنج خوشپخت شیرودی را در تناژ بالا از کشاورزان استان مازندران خریداری کرده و با بسته بندی و سورت و بوجاری کردن برنج، آن را آماده فروش به خریدار برنج شیرودی میکند.

خریدار برنج شیرودی برای خرید و فروش برنج شیرودی مازندران باید موارد زیر را در نظر داشته باشد:

۱- برنج شیرودی عاری از بوی نم باشد.

۲- دانه های شکسته در برنج وجود نداشته باشد.

۳- دانه های آن قلمی و کشیده باشد.

۴- دانه های برنج نباید شیشه ای باشد. شیشه ای بودن دانه های برنج نشان دهنده ایرانی نبودن آن است.

برای خرید برنج شیرودی میتوانید به استان مازندران مراجعه کنید که بزرگترین مرکز خرید برنج شیرودی، مجموعه توسکا در این استان واقع شده است. برنج توسکا به عنوان مرکز خرید فروش انواع برنج شمال توانایی همکاری با ارگان ها، فروشگاه ها، ادارات، آشپزخانه ها، رستوران ها و … را به صورت عمده و در تناژ بالا، در تمام فصول سال دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *