مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج طارم مازندران ۱۴۰۲

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج طارم شمالبازار فروش برنج طارم مازندرانقیمت روز برنج طارم ۱۰ کیلویی

قیمت روز برنج های شمالی به ویژه قیمت برنج طارم مازندران در سال ۱۴۰۲ از اهمیت خاصی برای مشتریان برخوردار بوده است. این برنج معطر و خوشپخت ایرانی به دلیل قیمت مناسب و ری بسیار عالی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین برنج های ایرانی میباشد.

قیمت برنج طارم مازندران ۱۴۰۰

انواع برنج طارم شمال

در یک دسته بندی کلی برنج های شمالی در دو دسته تقسیم بندی خواهند شد. دسته اول برنج هایی هستند که عطر و پخت عالی دارند و به آن برنج کیفی نیز می گویند. در مقابل آن دسته دوم برنج های پرمحصول قرار دارند.

برنج طارم در دسته برنج های کیفی و باکیفیت جای دارد. عطر بسیار خوب همراه با پخت عالی. برنج طارم یک مشخصه خیلی خاص دارد. اینکه بعد از پخت تا چند روز همان نرمی و مزه خوش روز اول را دارد. به طوری که هر بار بعد از گرم شدن به مانند روز اول لذیذ است.

برنج طارم در مازندران به عنوان بهترین برنج کشت اول شناخته می شود. اغلب کشاورزان در استان مازندران به کشت برنج طارم علاقمند هستند. زیرا برنج طارم به قدری محبوب است که به راحتی فروخته می شود.

انواع برنج طارم شمال

در میان شالیکاران مختلف مازنی اختلاف نظر بر روی نوع بذر طارم برای کشت برنج وجود دارد. بله برنج طارم انواع مختلفی دارد ولی تمامی گونه های طارم به مانند یکدیگر از ظاهر، عطر و پخت یکسانی برخوردارند.

شاید برخی از گونه های طارم کمی درشتتر باشند (مانند برنج طارم هاشمی) یا برخی دیگر عطر بیشتری داشته باشند (مانند برنج طارم محلی) اما همگی آنها در کلیت شبیه به یکدیگر هستند.

مهمترین پارامتر این است که برنج طارم به صورت اصیل و خالص به مشتری عرضه گردد. اگر چنین باشد آنگاه شاهد برنج طارم خوشپخت و عطری در تمامی گونه ها خواهیم بود.

بازار فروش برنج طارم مازندران

تمامی طرفداران برنج ایرانی به ویژه مشتریان برنج طارم مازندران در سال ۱۴۰۲ انتظار داشتند تا برنج طارم را با قیمت گرانتری خریداری کنند. ولی در برج ۵ همزمان با برداشت برنج طارم شاهد کاهش قیمت برنج شمالی بودیم. حتی نرخ برنج طارم شمالی در ماه های بعد هم کاهش یافت.

بازار فروش برنج طارم مازندران

در سال ۱۳۹۹ قیمت برنج های پرمحصول ایرانی شیرودی و فجر و ندا به صورت چشمگیر افزایش یافته بود به طوری که به قیمت برنج طارم نزدیک شده بود. همین امر سبب شد تا در سال ۱۴۰۱ اغلب کشاورزان بجای کشت برنج طارم به کشت برنج های پرمحصول روی آورند.

شاید در این روزها مهمترین دغدغه مشتریان برنج طارم در خرید تضمینی برنج باشد. مثلا ترس از اینکه برنج طارم خریداری شده خالص نباشد یا بسیار گران باشد.

نیاز به مرکز خرید و فروش برنج طارم در مازندران همواره برای مشتریان وجود دارد. خرید تضمینی برنج خالص طارم شمالی با قیمت عالی.

در بازرگانی برنج توسکا برنج های به صورت مستقیم از کشاورز به مشتری می رسد. پس هم بحث خالص بودن و هم بحث قیمت در بهترین حالت اتفاق خواهد افتاد.

برای خریداران عمده برنج طارم مازندارن علاوه بر کیفیت پارامتر قیمت عمده برنج طارم بسیار حائز اهمیت است. در مورد برنج طارم شمالی قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد. در این مورد در بخش بعدی به صورت ویژه توضیح خواهیم داد.

قیمت روز برنج طارم ۱۰ کیلویی

با بررسی بازار برنج طارم مازندران در شهرستان چندین نکته جالب بدست می آید. کیفیت برنج طارم در فروشگاه های مختلف با یکدیگر فرق دارد. جدا از بحث میزان درصد خرد و نحوه بسته بندی خالص بودن برنج در بسیاری از فروشگاه های عمده و خرده برنج ایرانی رعایت نشده است.

قیمت روز برنج طارم 10 کیلویی

با فرض خالص بودن و یکدست بودن برنج طارم در بهترین کیفیت ممکن، قیمت برنج طارم مازندران ۱۴۰۱ در فروشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. چرا؟

زمانی که برنج طارم از تامین کنندگان شمالی به دست مصرف کننده نهایی یا بنکداران یا خریداران عمده می رسد، نحوه عرضه روی قیمت تمام شده تاثیرگذار است.

تامین کنندگان برنج در مازندران باید بصورتی برنج طارم را عرضه کنند که خودشان واسطه یا دلال نباشند. در این صورت است که قیمت تمام شده برنج طارم ارزان خواهد بود.

یعنی تامین کننده باید برنج را فقط از شالیکار بخرد و به بهترین شکل ممکن بسته بندی کند و با قیمت رقابتی به دست مشتری خرده یا عمده برساند. فقط در همین حالت است که فروشگاه های برنج ایرانی در شهرستان ها می توانند برنج طارم را با قیمت رقابتی عرضه کنند.

قیمت روز برنج طارم 10 کیلویی

در مجموعه برنج توسکا پروسه فوق دقیقا اتفاق می افتد. برنج طارم ناب ایرانی از خود شالیکار با قیمت مناسب خریداری می شود. سپس سورت و بسته بندی شده و در نهایت با قیمت فوق العاده مناسب به دست مشتری می رسد.

اگر قیمت روز برنج طارم مازندران در سال ۱۴۰۲ را می خواهید کافیست با مشاورین فروش برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

برنج طارم هاشمی و برنج طارم محلی شمالی را با قیمت عالی از ما بخواهید. در خرید عمده این قیمت ها حتی مناسبتر خواهند بود.

فروشگاه های برنج طارم مازندران در سرتاسر ایران همواره به دنبال عرضه بهترین برنج طارم با قیمت رقابتی هستند. این قیمت های در مجموعه برنج توسکا قابل عرضه هستند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.