مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج ایرانی در سال ۱۴۰۲

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج ایرانی ۱۴۰۲قیمت روز برنج ایرانی درجه یک

در سال های اخیر با افزایش نرخ تورم قیمت برنج ایرانی ۱۴۰۲ نیز به صورت صعودی بالا رفته است. این افزایش قیمت سبب شده است تا انواع برنج ایرانی با شروع فصل برداشت برنج قیمت بالایی داشته باشند.

قیمت برنج ایرانی در سال 1400

قیمت برنج ایرانی ۱۴۰۲

با شروع فصل تابستان و فصل کشت و برداشت برنج ایرانی، کشاورزان با افزایش شدید قیمت سم و کود رو به رو شدند از طرفی دستمزد کارگران و نرخ حق الزحمه کارخانجات بالا گرفته شد ولی با این وجود قیمت برنج ایرانی در بازار کاهش یافت.

موانعی همچون کمبود آب در کشور و قرار گرفتن کشور در خشکسالی سبب شده تا مزارع و شالیزار ها نرخ بهره پایین تری داشته باشند و محصول کمتری بدهند. از طرفی قیمت برنج ایرانی نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شد.

افزایش قیمت برنج ایرانی 1400

با بررسی دقیق قیمت انواع برنج ایرانی در سال ۱۴۰۱ در میبابیم که قیمت برنج ایرانی با کاهش حدودا ۵۰ درصدی رو به رو شده است.

افزایش قیمت برنج ایرانی 1400

در اوایل فصل برداشت برنج یعنی مرداد ماه و شهریور ماه که خریداران برنج ایرانی با افزایش قیمت برنج رو به رو شدند بازار خرید و فروش برنج دچار شوک شد. بهتر است در هر زمان سال قیمت روز انواع برنج ایرانی را از مراکز فروش معتبر تهیه نمایید تا قیمت واقعی برنج را بدست آورید.

قیمت روز برنج ایرانی درجه یک

برنج ایرانی با توجه به کیفیت، میزان عطر و پخت با قیمت متفاوتی به فروش میرسد. همچنین میزان قیمت انواع برنج ایرانی با توجه به نرخ عرضه و تقاضا در بازار تغییر میکند برای مثال قیمت برنج ایرانی در فصل برداشت که میزان عرضه برنج بالاست، کمی ارزان میشود.

از طرفی در اواخر سال که مصادف با شب عید است و در ماه های محرم و رمضان کمی بالا میرود که این امر به دلیل تقاضا بالا در بازار فروش برنج ایرانی میباشد.

قیمت روز برنج ایرانی درجه یک

در میان انواع برنج ایرانی برنج های کیفی و کم محصول قیمت بالاتری دارند و برنج های پرمحصول از قیمت ارزان تری برخوردارند. همچنین برنج های سرشکسته همچون برنج سرلاشه، لاشه، نیمدانه و نرمه ایرانی قیمت ارزان تری نسبت به نوع سالم از همان نوع را دارند.

برنج کشت دوم امراللهی به عنوان لوکس ترین و خوشپخت ترین برنج ایرانی در استان مازندران شناخته میشود که بالاترین قیمت برنج ایرانی را به خود اختصاص میدهد و پس از آن برنج چین دوم و برنج طارم در رتبه های دوم و سوم قرار میگیرند.

ارزان ترین برنج ایرانی مرغوب برنج فجر و شیرودی میباشند که به دلیل پرمحصول بودن و کم عطر بودن قیمت مناسب تری دارند. بهتر است برای اطلاع از قیمت برنج ایرانی امروز به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید و یا به صورت تلفنی با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.