مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج کشت دوم امراللهی مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

منظور از برنج کشت دوم چیست؟تفاوت برنج کشت اول و دومخرید برنج کشت دوم امراللهی

برنج کشت دوم امراللهی مازندران به عنوان عطری ترین و خوشپخت ترین برنج ایرانی با ⭐️قیمت عالی⭐️ در بازرگانی برنج توسکا از کشاورز به مشتریان عرضه میگردد. کافیست فقط با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برنج کشت دوم امراللهی مازندران

منظور از برنج کشت دوم چیست؟

برنج های ایرانی به طور کلی براساس زمان برداشت به دونوع برنج های تابستانه (کشت اول) و برنج های پاییزه (کشت دوم) تقسیم میشوند.

برنج های پاییزه به دلیل وجود هوای خنک پاییز از عطر و پخت بسیار عالی برخوردار هستند. بسیاری از کشاورزان در شمال بعد از برداشت برنج کشت اول اقدام به کاشت برنج های کشت دوم میکنند به شرطی که شرایط آب و هوایی مساعد و آب کافی برای کشت برنج وجود داشته باشد.

این کشاورزان در مرداد ماه بعد از برداشت برنج ها، همان زمین شالیرازی را برای کشت بعدی آماده سازی میکنند. و بلافاصله اقدام به نشاکاری برنج کشت دوم میکنند.

منظور از برنج کشت دوم چیست؟

از آنجایی که برنج های کشت دوم در اواسط تابستان کشت و زمان برداشت برنج کشت دوم در اوایل پاییز میباشد، یک ریسک بزرگ برای کشاورزان محسوب میشوند. اگر شرایط آب و هوایی در پاییز ماه به سمت سرمای شدید میل کند میتواند برای شالی برنج بسیار خطرناک باشد به طوریکه منجر به نابودی شالی ها شود.

“نابرده رنج گنج میسر نمیشود” نتیجه اینکه کشت برنج های پاییزه بسیار پرخطر میباشد از طرفی کیفیت این نوع برنج ها از تمامی برنج های ایرانی به مراتب بالاتر میباشد.

تفاوت برنج کشت اول و دوم

برنج کشت اول از ابعاد مختلفی با برنج کشت دوم تفاوت دارد. ظاهر، عطر و پخت برنج کشت اول و کشت دوم با هم متفاوت است.

از مشهورترین برنج های کشت اول در مازندران برنج طارم، فجر، شیرودی و ندا میباشند و از مشهورترین برنج های کشت دوم در مازندران برنج های کشت دوم امراللهی مازندران و چین دوم طارم میباشند.

برنج های کشت اول از لحاظ ظاهری تقریبا سفید ولی برنج های کشت دوم سبزکمرنگ هستند. عطر برنج کشت دوم از برنج کشت اول بیشتر است و پخت بهتری دارند. نمونه ای از عکس برنج کشت دوم امراللهی را در تصویر زیر مشاهده میکنید:

برنج کشت دوم امراللهی

یکی دیگر از تفاوت های این دو برنج، در تعداد نوبت سمپاشی آنها میباشد به این صورت که معمولا برنج های کشت اول به تعداد ۱ الی ۲ نوبت سمپاشی و برنج های کشت دوم به تعداد ۳ الی ۴ نوبت سمپاشی میشوند. و در نهایت به دلیل بالا بودن کیفیت برنج کشت دوم قیمت این نوع برنج بیشتر از برنج کشت اول میباشد.

در میان تمامی برنج های کشت اول و کشت دوم، برنج کشت دوم امراللهی مازندران هم از لحاظ عطر و هم از لحاظ ری (Rey) از بقیه برنج ها بهتر میباشد. برنج کشت دوم با نام های دیگر از جمله برنج دوبار کشت، بینام و برنج دوبار کشت بهنام شناخته میشود. بیشترین تقاضای برنج دوبار کشت امراللهی مازندران به خاطر کیفیت بالا از سوی مشتریان خاص و رستوران های لوکس است.

خرید برنج کشت دوم امراللهی

حساسیت مشتریان در خرید برنج کشت دوم نسبت به خرید سایر برنج های ایرانی بیشتر میباشد زیرا بسیاری از فروشندگان متقلب با ترکیب برنج های بی کیفیت در برنج کشت دوم آن را به قیمت بالا و به قیمت برنج کشت دوم نیز به فروش می رسانند.

خرید برنج کشت دوم امراللهی

مشتری برنج کشت دوم امراللهی قرار است بابت یک نوع برنج بی نظیر هزینه کند پس انتظار دارد برنجی بخرد که با پخت آن کاملا شگفت زده شود. برنجی کاملا خالص، بدون خرد، تمیز و با بسته بندی شکیل، با عطری عالی و با ری بالا باشد.

مطمئن ترین راهکار این است که خرید برنج کشت دوم امراللهی از مراکز فروش قابل اطمینان صورت گیرد. مرکز فروشی که تضمین بدهد برنج کشت دوم را از خود کشاورز خریداری کرده و به صورت مستقیم بدون دلال به دست مصرف کننده برساند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.