سفارش خرید برنج طارم هاشمی فوق ممتاز ۱۰ کیلویی

خرید اینترنتی برنج طارم هاشمی فوق ممتاز با قیمت ارزان در بازرگانی برنج توسکا به صورت مستقیم از کشاورز انجام میشود. برای دریافت قیمت روز برنج طارم هاشمی مازندران میتوانید روزانه به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مدیرفروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت برنج طارم هاشمی فوق ممتاز 10 کیلویی

برنج طارم هاشمی درجه یک مازندران

در میان انواع برنج های ایرانی، برنج طارم به دلیل عطر و طعم فوق العاده ای که دارد جایگاه ویژه ای در نظر مصرف کنندگان دارد. گونه های مختلف برنج طارم، مانند برنج طارم محلی، برنج طارم سنگی، برنج طارم هاشمی و… به دلیل کشت گسترده و فروش بالا مورد نظر خریداران برنج طارم واقع شده اند.

برنج طارم هاشمی درجه یک بیشتر در استان مازندران کشت میشود. پخت مناسب و طعم بی نظیر این محصول سبب شده است تا بیشترین سطح زیر کشت این استان در کشت اول برنج طارم هاشمی ممتاز باشد.

برنج طارم هاشمی درجه یک مازندران

این محصول به دلیل ماندگاری خوبی که پس از پخت دارد به برنج مورد علاقه ی سرآشپزان تبدیل شده است و برای مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها، کترینگ و … مورد استفاده قرار میگیرد.

برای پخت برنج طارم هاشمی از هر دو روش پخت برنج به صورت آبکش و کته ای میتوانید استفاده کنید.

سفارش برنج طارم هاشمی با بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی

به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت، برنج طارم در میام مردم بسیار محبوب است و بازاری پر رونق را برای این محصول فراهم کرده است. خرید برنج فوق اعلا طارم هاشمی نه تنها در مناطق شمالی بلکه در سراسر کشور متقاضیان زیادی دارد.

برای خرید برنج طارم هاشمی باید به نکات مهمی همچون میزان رطوبت برنج، رنگدانه ها، میزان کهنگی محصول و عطر آن توجه کرد. برای خرید بهینه تر می توانید از طریق خرید آنلاین و ثبت سفارش اینترنتی برنج طارم عطری درجه یک را تهیه نمایید تا بدون واسطه و مستقیم بتوانید از کشاورزان نسبت به تهیه برنج اقدام کنید.

سفارش برنج طارم هاشمی با بسته بندی 10 کیلوگرمی

در مجموعه توسکا ما به شما این امکان را میدهیم تا پیش از خرید عمده برنج طارم هاشمی درجه یک، برای اطمینان از کیفیت، خالص و یکدست بودن برنج، ابتدا بسته نمونه برنج ۱۰ کیلویی را دریافت کرده و پس از تایید بسته نمونه برنج، از همان بار، برنج به صورت عمده و در هرتناژی را سفارش دهید.

برای ثبت سفارش خرید برنج طارم هاشمی فوق ممتاز در کیسه ۱۰ کیلویی و خرید عمده این محصول با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ