مرکز پخش برنج ایرانی طارم+قیمت

مجموعه برنج توسکا یکی از بزرگترین مراکز پخش برنج ایرانی طارم می باشد که بصورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش عمده برنج طارم هاشمی با قیمت عالی می کند.

قیمت عمده فروشی برنج طارم

برنج طارم مازندران یکی از برنج های کیفی و پرطرفدار ایرانی است. این برنج معطر بوده و به هنگام پخت جوش خوره بالایی دارد. شفته نمی شود و به اندازه کافی قد می کشد. تمام این ویژگی ها در برنج طارم اعلا صدق می کند. چه بسا برخی از برنج های طارم در بازار وجود دارند که نه عطر دارند و نه پخت مناسب.

جدا از پارامتر کیفیت باید پارامتر قیمت برنج ایرانی طارم مورد تحلیل قرار گیرد. در خرید عمده برنج طارم، خریدار به دنبال قیمت عمده فروشی برنج طارم است.

قیمت عمده فروشی برنج طارم

ما در مجموعه برنج توسکا در یک فرآیند به ظاهر خیلی ساده ولی ذاتا بسیار سخت و پیچیده، برنج طارم را مستقیم از کشاورز خریداری و سپس وارد فاز سورت و بسته بندی می کنیم. این پروسه بسیار تخصصی می باشد. زیرا شناسایی و تشخیص مرغوبترین برنج های طارم از میان برنج های مختلف مستلزم تخصص و تجربه بسیار بالاست. در نهایت برنج طارم با برند توسکا به مشتری عرضه می گردد. برنج طارم توسکا از چند ویژگی خاص برخوردار است:

  1. صد در صد خالص و ناب، برنج طارم بدون حتی یک دانه ناخالصی
  2. بوجاری صفر یا بوجاری تخت، برنج طارم بدون برنج خرد و شکسته
  3. سورتینگ صفر یا سورتینگ تخت، برنج طارم کاملا تمیزشده و یکدست
  4. بسته بندی با دستگاه های دوخت اتومات، کیسه های نخی شکیل

پخش برنج ایرانی طارم

با توجه به توضیحات فوق به دو مزیت رقابتی برنج طارم توسکا خواهیم رسید. این دو مزیت باعث تمایز برنج طارم توسکا از برندهای دیگر در بازار می شود: اولا برنج طارم همیشه با تضمین ناب و خالص بودن به دست مشتری می رسد و ثانیا برنج با قیمت عمده و ارزان به مشتری عرضه می گردد چون عرضه بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.

اگر قیمت عمده فروشی برنج طارم توسکا را می خواهید، اگر به دنبال برنج طارم ناب و خالص هستید، اگر برنج طارم با قیمت رقابتی می خواهید، کافیست با مدیر فروش مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

نحوه خرید عمده برنج ایرانی طارم

با شناخت نسبی کیفیت برنج ایرانی طارم توسکا اکنون شاید زمان خرید باشد. ابتدا خرید نمونه و سپس صدور سفارش عمده برنج.

پخش برنج ایرانی طارم

در خرید عمده برنج طارم ریسک خرید برای خریدار یا تاجر بسیار بالاست. این امر کاملا طبیعی است. زیرا خریدار نمی تواند تک تک کیسه های برنج را بررسی و تست کند.

خریداران عمده برنج طارم همواره به دنبال شناسایی مرکز پخش برنج طارم در شمال هستند. بطوری که این مراکز پخش قابل اعتماد باشند. علاوه بر این مورد، شرکت پخش برنج طارم بایستی در اعلام قیمت منصفانه عمل کند.

با یک بررسی ساده در اینترنت می توان چندین مرکز پخش برنج طارم هاشمی یا طارم محلی در مازندران را شناسایی کرد. اما بدیهی است که تمامی این مراکز قابل اعتماد نیستند.

در مجموعه برنج توسکا به دلیل خرید مستقیم برنج طارم از کشاورز، قیمت تمام شده برنج طارم اعلا بسته بندی شده بسیار مناسب خواهد بود. این قیمت ها واقعی هستند. برای دریافت قیمت روز برنج ایرانی طارم کافیست با مدیر فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ