مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش برنج شیرودی استخوانی+قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات برنج شیرودی استخوانیقیمت برنج شیرودی استخوانی ممتازآیا خریدار عمده برنج شیرودی استخوانی هستید؟

مرکز خرید و فروش تخصصی برنج شیرودی استخوانی ممتاز توسکا به صورت عمده و مستقیم برنج شیرودی اعلا را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند. قیمت روز برنج شیرودی را می توانید از مجموعه توسکا دریافت نمایید.

مرکز فروش برنج شیرودی استخوانی+قیمت

مشخصات برنج شیرودی استخوانی

برنج شیرودی از اصیل ترین برنج های پرمحصول ایرانی است که از ارزانترین برنج های ایرانی می باشد. کشت برنج شیرودی اغلب در استان مازندران انجام می شود. از میان برنج های شیرودی شمال دو دسته کلی وجود دارد: برنج شیرودی استخوانی و برنج شیرودی پاییزه.

برنج شیرودی پاییزه در فصل پاییز برداشت می شود ولی برنج شیرودی استخوانی در فصل تابستان برداشت می شود. بنابراین برنج شیرودی تابستانه استخوانی به شکل و به رنگ استخوانی است. و بسیار شبیه برنج طارم می باشد.

مشخصات برنج شیرودی استخوانی

لازم به ذکر است که معمولا برنج شیرودی مازندران از برنج های شیرودی استخوانی بوده و برنج شیرودی گلستان از برنج های شیرودی پاییزه می باشد.

برنج شیرودی استخوانی معمولا کم عطر بوده اما خوشپخت می باشد. یکی از بزرگترین معایب برنج شیرودی استخوانی این است که بعد از پخت خیلی زود خشک می شود. این برنج را فقط باید هنگامی که بعد از پخت هنوز گرم است مصرف کرد.

شناخت ویژگی ها و مشخصات برنج شیرودی استخوانی در تشخیص برنج شیرودی استخوانی به شما کمک خواهد کرد.

قیمت برنج شیرودی استخوانی ممتاز

برنج شیرودی قیمت بسیار مناسبی دارد. در میان برنج های ایرانی از ارزانترین برنج ها محسوب می شود. همین مورد باعث خرید عمده برنج شیرودی شده است. اما قیمت برنج شیرودی امروز اهمیت ویژه ای برای خریداران برنج شیرودی دارد.

از آنجایی که برنج شیرودی اکثرا در مازندران کشت می شود، بسیاری از تاجران و خریداران عمده برنج شیرودی در دیگر استان های شمالی برای خرید شیرودی استخوانی به مازندران مسافرت می کنند.

قیمت برنج شیرودی استخوانی ممتاز

این خرید عمده اغلب در فصل برداشت برنج شیرودی استخوانی (برج ۶) اتفاق می افتد. زیرا قیمت برنج شیرودی مازندران در این برهه زمانی بسیار مناسب می باشد.

اما برنج شیرودی ممتاز یعنی برنجی که خالص، بدون خرد، تمیز و یکدست باشد [با بسته بندی شکیل]. پس قیمت برنج شیرودی استخوانی ممتاز با شیرودی معمولی متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که در بازرگانی برنج توسکا برنج شیرودی به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورز به مشتری عرضه می شود. پس قیمت برنج شیرودی عمده استخوانی ممتاز بسیار رقابتی خواهد بود. برای دریافت قیمت امروز برنج شیرودی استخوانی ممتاز توسکا کافیست با مدیر فروش ما تماس حاصل فرمایید.

آیا خریدار عمده برنج شیرودی استخوانی هستید؟

اگر خریدار برنج شیرودی باشید، چهار مورد زیر در خرید عمده برای شما مهم خواهد بود:

  1. تهیه برنج شیرودی صد در صد خالص
  2. تهیه برنج شیرودی ممتاز و درجه یک (بدون خرد، تمیز و یکدست)
  3. تهیه برنج شیرودی با قیمت عالی
  4. تهیه برنج شیرودی از مراکز فروش عمده برنج شیرودی (تامین برنج بصورت عمده در طول سال)

آیا خریدار عمده برنج شیرودی استخوانی هستید؟

پس تهیه و خرید برنج شیرودی استخوانی ممتاز از مرکز خرید و فروش برنج شیرودی در شمال مزیت های زیادی دارد. البته مرکز فروش برنج شیرودی باید کاملا قابل اعتماد باشد. یکی از بزرگترین مزیت ها این است که خریدار از لحاظ تامین عمده بار مشکلی نخواهد داشت. مزیت بعدی این است که قیمت تمام شده برنج شیرودی بسیار کمتر خواهد شد.

مرکز فروش تخصصی برنج شیرودی توسکا با عرضه مستقیم برنج شیرودی استخوانی ممتاز در طول سال آماده تامین عمده برنج شیرودی با قیمت رقابتی می باشد.

قیمت های استثنایی برنج شیرودی توسکا بخاطر این است که برنج بصورت کاملا مستقیم از دست کشاورز به دست مشتری می رسد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.