قیمت بهترین برنج عطری ایرانی

اگر قصد خرید بهترین برنج عطری ایرانی از شمال کشور را دارید. اگر میخواهید از قیمت بهترین برنج عطری و نحوه خرید آن مطلع شوید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

قیمت بهترین برنج عطری ایرانی

بهترین برنج عطری ایرانی چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی برنج عطر و بوی برنج میباشد. اینکه چه عواملی منجر به معطر بودن برنج می شوند بسیار جالب خواهد بود.

در میان گونه های مختلف برنج های شمال شاهد هستیم که برخی از گونه ها هیچگونه عطر و بویی ندارند، برخی دیگر عطر متوسط و برخی دیگر عطر و بوی بسیار عالی دارند.

با بررسی دقیق انواع برنج های شمال در می یابیم که در میان برنج های کشت اول (تابستانه) و برنج های کشت دوم (پاییزه) یک تفاوت مهم وجود دارد که عطر برنج می باشد.

بهترین برنج عطری ایرانی چیست؟

در حالت کلی برنج های کیفی عطر بهتری نسبت به برنج های پرمحصول ایرانی دارند.

همچنین برنج های پاییزه از قبیل برنج کشت دوم بینام یا برنج طارم راتون عطر بیشتری نسبت به برنج های تابستانه از قبیل برنج طارم هاشمی کشت اول، طارم محلی، بینام، فجر، شیرودی و ندا دارند.

✅ مهمترین علت در بوجود آمدن عطر خوش در برخی از برنج ایرانی بخاطر آب و هوای خنک و ملایم پاییزه است که سبب میشود تا برنجی که در این شرایط رشد کرده عطر بیشتری داشته باشد.

🔹 برای مثال: برنج بینام کشت اول که در فصل تابستان رشد کرده و برداشت می شود را با همان بذر برنج بینام در فصل پاییز مقایسه کنید. برنج بینام کشت دوم به مراتب عطر بیشتری نسبت به برنج بینام کشت اول تابستانه دارد.

بهترین برنج عطری ایرانی چیست؟

✅ بنابراین بهترین برنج عطری مازندران به ترتیب زیر می باشند:

  1. برنج بینام کشت دوم (امراللهی)
  2. برنج طارم چین دوم (راتون)

همچنین اگر قرار باشد بهترین برنج عطری مازندران را در میان برنج های کشت اول اولویت بندی کنیم آنگاه بهترین برنج ایرانی عطری کشت اول به ترتیب زیر می باشد:

  1. برنج طارم محلی
  2. برنج طارم هاشمی
  3. برنج فجر محلی

بهترین برنج عطری ایرانی چیست؟

نحوه خرید و قیمت بهترین برنج معطر ایرانی

خرید برنج معطر ایرانی از شمال کشور باید از مراکز فروش معتبر و به صورت مستقیم از شمال کشور انجام شود. بازرگانی برنج توسکا با سابقه فروش و عرضه مستقیم برنج از کشاورز، امکان خرید اینترنتی و حضوری بهترین برنج عطری ایرانی را برای مشتریان برنج ایرانی فراهم نموده است.

قیمت برنج های عطری شمال در مقایسه با برنج های غیرعطری شمال بیشتر است. برای مثال برنج بینام کشت دوم یا برنج کشت دوم امراللهی از عطری ترین و گرانترین برنج مازندران است که عطر آن فوق العاده می باشد. بطوری که مقداری از این برنج در اتاق می تواند کل اتاق را معطر کند.

برنج کشت دوم امراللهی که برنج معطر ایرانی میباشد پس از پخت نرمی خود را از دست نمیدهد و در هنگام پخت کاملا قد میکشد.

نحوه خرید و قیمت بهترین برنج معطر ایرانی

جهت خرید ایرنترنتی برنج کشت دوم بینام به عنوان بهترین برنج ایرانی عطری می توانید با ما ارتباط بگیرید. همچنین برای دریافت قیمت روز این محصول میتوانید به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ