قیمت برنج طارم استخوانی شمال

خرید و فروش برنج طارم استخوانی معطر مازندران در بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و با قیمت مناسب انجام میشود. برای دریافت قیمت برنج طارم استخوانی با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید تا قیمت روز این محصول را دریافت نمایید.

قیمت برنج طارم استخوانی شمال

برنج طارم استخوانی معطر

برنج طارم از انواع برنج های ایرانی میباشد که به دلیل عطر و پخت عالی از پرفروش ترین برنج های ایرانی شناخته میشود. برنج طارم با قد کشیده و رنگ استخوانی را برنج طارم استخوانی میگویند.

در مزارع شمال کشور به ویژه استان مازندران، برنج طارم کشت میشود که برنج طارم محلی و برنج طارم هاشمی از برنج های اصلی کشت شده در این مناطق میباشند. همه برنج های طارم از جمله برنج طارم سنگی، برنج طارم دیلمانی، برنج طارم دم سیاه، برنج طارم هاشمی، برنج طارم محلی و … ویژگی های نزدیک به هم دارند.

برنج طارم استخوانی معطر

چرا که همه آن ها از یک گونه برنج هستند ولی با توجه به نوع آنها و محل کشت با یکدیگر در عطر و طعم متفاوت خواهند بود. برنج طارم استخوانی معطر که بهترین برنج طارم مازندران شناخته میشود، برنج طارم هاشمی معطر میباشد.

این برنج برای مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها و آشپزخانه ها بسیار مناسب است زیرا عطر، طعم و پخت بسیار عالی دارد و تا چند روز پس از پخت کیفیت خود را حفظ میکند.

فروش برنج طارم معطر مازندران

در استان مازندران که مرکز تولید برنج طارم در شمال کشور میباشد کشاورزان زیادی برنج طارم را در مزارع کشت میکنند و با فروش این برنج ها به تاجران و خریداران بومی برنج خالص و ناب ایرانی در همین مناطق یافت میشود.

فروش برنج طارم معطر مازندران

بازرگانی برنج توسکا در استان مازندران با خرید مستقیم برنج طارم معطر از کشاورز و عرضه مستقیم برنج خالص و یکدست به مشتریان و با فروش برنج طارم معطر به عنوان بزرگترین عرضه کننده برنج طارم در این استان شناخته میشود.

برنج طارم هاشمی معطر به صورت عمده و جزئی در این مرکز به فروش میرسد همچنین برنج طارم محلی جویبار که از برنج ها عطری و خوشپخت توسکا میباشد در تناژ بالا به مشتریان ارائه میشود.

قیمت برنج طارم استخوانی اعلا

بهترین راه برای خرید برنج با قیمت ارزان این است که به صورت مستقیم برنج را از کشاورز تهیه کنید تا در این مسیر از ۲ طرف سود خوبی داشته باشید:

۱- برنج خالص و یکدست را تهیه کنید.

۲- برنج را با قیمت ارزان بخرید.

این ۲ فاکتور برای خریدار برنج طارم بسیار حائز اهمیت میباشد تا برنج را با خیالی آسوده از مرکز مطمئن خریداری نماید. مجموعه توسکا با رعایت اصول مشتری مداری این دو فاکتور را رعایت نموده و با عرضه مستقیم برنج از کشاورز با قیمت مناسب محصول را در خدمت مشتریان قرار میدهد.

قیمت برنج طارم استخوانی اعلا

قیمت برنج طارم استخوانی اعلا با توجه به کیفیت عالی و پخت مناسب در مقایسه با برنج های پرمحصول همچون برنج های شیرودی و فجر کمی گرانتر خواهد بود. البته عطر این برنج در مقایسه با برنج های پرمحصول بسیار زیاد است از همین رو مشتریان برنج طارم به جهت این ویژگی مهم قیمت بالاتر آن را میپذیرند.

برای خرید برنج طارم ارزان قیمت میتوانید با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید تا برنج طارم را به صورت عمده و در هر تناژی تهیه نمایید و همچنین با خرید بسته نمونه برنج توسکا میتوانید از کیفیت و خلوص محصول اطمینان بیابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ